Ariana kan het echt niet loslaten. Stel dat die morgen naar huis gaat, dan zit die familie met dat gezeur.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
Iemand , een hij, heeft volgens Ariana gezegd dat ze alleen maar op haar hebben gestemd.
Ik hoop dat Ty die hersens eens gaat gebruikenquote:
Aangezien Ariana zelf ook heeeel eerlijk was toen Ashley genomineerd wasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:14 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Volgens Danny heeft iedereen op haar gestemd, en niet met de bedoeling om Randy weg te krijgen. Dat zou Danny tegen haar gezegd hebben
Beter de familie als wij die dat de hele dag moeten aanhorenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ariana kan het echt niet loslaten. Stel dat die morgen naar huis gaat, dan zit die familie met dat gezeur.
Karen heeft ook best een plaat voor haar hoofdquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana fluisterend : 'Danny zei gister aan tafel. Ze hebben allemaal op jou gestemd. Alleen op _jou_/
Karen : Dat is niet schoon dat hij dat zegt.
Karen : Want dat is niet zo..
Ariana : Maar hij zegt van wel.
Karen : Laat je de kop niet zot maken.
Ariana : Ik zeg toch ook niet tegen hem, jouw eigen partner is niet ok dat jij hier zit, en toch ga je. Dat is pas egoistisch, dat zeg ik toch ook niet. Ik ben niet zo, maar dat kan ik toch ook zeggen.
Ariana : Hoe kan je hier dan happy zijn, als je partner daar niet achter staat.
Het was al klaar na vorige week waar Tom Lenie liet vallen. De beslissende stem was nu van Randy die in een duo zit met Ariana die heel graag Jimmy wilde. Tom had een stem uit kunnen brengen op Ty en Doriana omdat Rohani dat wel aan Doriana gunde. Tom had gewoon vorige week al kunnen zeggen tegen Ty en Lenie dat het bondje dat ze hadden voorbij was. Hij heeft er nog even handig gebruik van gemaakt om vorige week een vrijstelling van Ty en Lenie te krijgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tyron heeft nooit BB gezien. Weet niet waar hij inzit. Wat ik niet begrijp is dat de beslissende stem van Randy kwam en hij die kennelijk niets verwijt?
Dat bakt de bacteriën wel wegquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:24 schreef Jockari het volgende:
De met snot ingevette bakvormen gaan met het deeg in de oven.
[ afbeelding ]
Danny heeft zelf toch ook op hun gestemd. En karen gaat mij tegenstaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen heeft ook best een plaat voor haar hoofd
waarom zit er een sticker van Lenie op de ovenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:24 schreef Jockari het volgende:
De met snot ingevette bakvormen gaan met het deeg in de oven.
[ afbeelding ]
Wie weet lijd die pruik al 'n eigen leven, hele kolonie's patrouilleren er onderquote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:57 schreef greysbones het volgende:
Misschien wil ze daarom ook wel naar huis
Die pruik moet toch jeuken als de neten nu
magneetje of fotootje van de coinhouder waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
waarom zit er een sticker van Lenie op de oven
Niks erover gezien op de streams of gelezen hier, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze gisteren btw nog een beloning of jackpot aftrek gekregen voor die grondwettoestanden?
Zag ik ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
waarom zit er een sticker van Lenie op de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |