Die stonden geregeld tot een seconde los van de rest, dat heb ik bij de Red Bull 19 nimmer gezien.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt puur iets over het feit dat de Mercedes minder dominant was dan de Red Bull 19.
In kwali of race die seconde is nogal een verschil. En zo geregeld was dat niet vind ikquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die stonden geregeld tot een seconde los van de rest,
quote:dat heb ik bij de Red Bull 19 nimmer gezien.
Indien de Red Bull tot een seconde sneller gaat zijn dan gaat Max zelfs dat ongelooflijke seizoen 2023 nog verbeteren.
Ik zou er niet van opkijken als het klopt, zal ook een deel PR bij zitten, we zullen hem wel zien verschijnen in een Fiat commercial of welk ander merk van hun dan ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
Is dat formu1a.uno betrouwbaar?
Het dubbele van prins Leclerc lijkt me toch wel gek
Inderdaad, het waren de coureurs die de Mercedes snel deden lijken, Bottas met zijn 4 pole positions bijvoorbeeld. Het is dat hij ineens zo'n raadselachtige dip kreeg toevallig toen hij Mercedes verliet waarom Zhou hem te snel af was. Zhou die overigens een spectaculaire ontwikkeling heeft doorgemaakt en altijd al ontzettend onderschat was.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt puur iets over het feit dat de Mercedes minder dominant was dan de Red Bull 19.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In kwali of race die seconde is nogal een verschil. En zo geregeld was dat niet vind ik
[..]
In het kort het verschil tussen de MERC vs RBR dominantiequote:It happened virtually overnight in 2014 - when the new formula changed the main differentiator of success from aerodynamics to power unit.
Aero was still of course hugely important, but if the laptime difference between a good chassis and a great one was, say, 0.5s, the difference in power unit was, say, twice or three times that…
Zogenaamd dominant, wat een treurige opmerking weer. Alles om maar te zuigen hier.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Toen Mercedes zogenaamd “dominant” was won Max tenminste nog weleens. Dat was toen leuk. Nu wint RB bijna alles. En dat is oersaai helaas.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:33 schreef Sally het volgende:
[..]Ook weer waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Juist daarom hoop ik dat Max lachend rondjes rijdt om Mercedes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Zogenaamd dominant, wat een treurige opmerking weer. Alles om maar te zuigen hier.
Ik begreep dat het een basissalaris van 40 miljoen per jaar met flinke prestatiebonussen dus die 100 miljoen in 2 jaar zal alleen met titels zijn vermoed ik, anders is het maar 80 miljoen.quote:
Er staat echt "will earn over $100 million per year at Ferrari."quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik begreep dat het een basissalaris van 40 miljoen per jaar met flinke prestatiebonussen dus die 100 miljoen in 2 jaar zal alleen met titels zijn vermoed ik, anders is het maar 80 miljoen.
Ja, dat zeggen zij.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Er staat echt "will earn over $100 million per year at Ferrari."
Ah, maar dat vermeldde je er net niet bijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen zij.
Een ander Italiaans medium zegt weer wat anders. https://www.gpblog.com/nl(...)dt-zijn-salaris.html
Klopt, Mercedes had namelijk nooit 22 uit 23 achter elkaar gewonnen en Red Bull wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mercedes was inderdaad veel minder dominant...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Mercedes had namelijk nooit 22 uit 23 achter elkaar gewonnen en Red Bull wel.
Je laat wel het mooiste stukje uit de post van @Knurft-Zork3 weg hè?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, Mercedes had namelijk nooit 22 uit 23 achter elkaar gewonnen en Red Bull wel.
Dit begint wel erg vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die hebben Max in de auto zitten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die hebben Max in de auto zitten.
qua percentage is het voor merc meer dus dominanter, einde discussie!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die hebben Max in de auto zitten.
Hoezo begint? Het is al een paar jaar zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit begint wel erg vermoeiend te worden.
Bahrein 2014, na safetycar herstart rijden Hamilton en Rosberg terwijl ze met elkaar aan het knokken zijn meer dan 2 seconden per ronden weg van het veld. Absolute dominantiequote:Op vrijdag 2 februari 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |