Ik ben niet scherp vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig vanavond joh
Oké even rustig ademhalen Em.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Zie nu ook weer, die andere zin had ik door moeten strepen.
Wel even wakker worden Strani.quote:
Zelfs als iemand zit te slapen is het alsnog jouw foutquote:
Volgens mij had je het gewoon verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs als iemand zit te slapen is het alsnog jouw fout
Nee. Anders had ik de naam er niet bijgezet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij had je het gewoon verkeerd gelezen
Ik weet het niet ik ben druk Redefinequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Anders had ik de naam er niet bijgezet he
U riep?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees jij er maar trots op dat je hoog bovenaan staat in de Mickey Mouse-competitie.
Dat bepalen we zelf wel jaquote:
Ik durf dit in twijfel te trekken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals gezegd, aan mij lag het niet, het lag aan jullie
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zij dat bepaalt, anders zou ik haar nooit zo irriteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bepaald alleen wat @:Strani doet he. Niet van anderen
Zie nou wat je gedaan hebt Billiequote:
Ik zeg ook niet dat ze het goed doet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zij dat bepaalt, anders zou ik haar nooit zo irriteren.
Doe 's gek en kijk gewoon met ons mee naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik WIDM nog ga kijken. Misschien dat ik het morgen inhaal of toch nog zo ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |