SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ze wilden het gewoon niet weten. Kop in het zand steken en lekker genieten van dat gestolen geld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, we weten het wel, en we weten het ook weer niet......
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Dat zou Frank wel willen, zo'n mooie flexwoning in Wijk bij Duurstede. De kroon op zijn carriére.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een wijkje met flexwoningen gebouwd. Ging heel snel, moet ik zeggen. Maar waren er ook geen 600
https://www.rtvutrecht.nl(...)ndere-gemeenten-niet
Ik denk dat flexwoningen het probleem alleen maar verschuiven en niet oplossen. Geen goed idee, mijns inziens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die flexwoningen stampten ze in Heerhugowaard ook zo uit de grond ja
Oh, ik vind het een prima oplossing om de ergste nood te verlichten. Het zijn woningen bestemd voor jongeren en vluchtelingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat flexwoningen het probleem alleen maar verschuiven en niet oplossen. Geen goed idee, mijns inziens.
Nee, dat is pas in mei.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
@:Symphonic, was jij al naar Daniël Lohues geweest?
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, dat is pas in mei.
Ik dacht dat het eerder was
Gewoon doen. Symph gaat ook altijd alleenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.
Als je dat leuk vind, gewoon doen. Of tegen die tijd kijken op ticketswap. Dan zijn er vast nog wel kaartjes die voor betere plaatsen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds kaartjes voor 16 mei in Tivoli. Wel op de slechtste plekken. Mijn vriendin kan dan niet, mijn man wil waarschijnlijk niet, maar ik ga het denk ik toch maar doen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Smokie Lay back in the arms of someone
Ik geniet altijd erg van zijn optredens… gewoon doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat vond Catootje daarvan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben met Catootje naar de botermarkt geweest van een koor.
Catootje vond het leuk. Katootje daarentegen.....quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat vond Catootje daarvan?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Catootje vond het leuk. Katootje daarentegen.....
Dat was de bitch van de tweequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Dit zongen we op de kleuterschool.
Het is dus wel heel erg oud…
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herinner mij dat mijn oom op zijn toilet zo’n speeldoosje had met dit deuntje
Een bad hebben we niet meer, dat is de doucheruimte geworden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
Heb je al kunnen genieten van je nieuwe badkamer, Mad?
Of lig je nu languit in bad?
Kutootjequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat snap ik.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bad hebben we niet meer, dat is de doucheruimte geworden.
Verder heerlijk weer thuis kunnen douchen sinds vorige week donderdag of zo.
Ben door die verbouwing de tijd wat kwijtgeraakt, alsof januari niet bestaan heeft…
Nu was dat ook geen noemenswaardige maand op een paar winterse dagen na.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bad hebben we niet meer, dat is de doucheruimte geworden.
Verder heerlijk weer thuis kunnen douchen sinds vorige week donderdag of zo.
Ben door die verbouwing de tijd wat kwijtgeraakt, alsof januari niet bestaan heeft…
Ik haar niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:07 schreef livelink het volgende:
@:catootje was trouwens een erg leuke user hier. Ze was opeens verdwenen en het is een van de users die ik oprecht gemist heb.
Was iets automatisch ofzo dat ging spelen als je het licht aandeed, het was iets vaags in elk geval. Ik was een jaar of 4 denk ik, dus mijn herinnering is ook wat vaagquote:
Er moeten nog een paar dingetjes afgewerkt worden, maar dat gebeurt pas als alle spullen binnen zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar nu kun je wel genieten van een lege bankrekening en een nieuwe badkamer.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Lomg haired lover from Liverpool van een of andere kleuter
Maar allemaal kleinigheden, hoop ik?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er moeten nog een paar dingetjes afgewerkt worden, maar dat gebeurt pas als alle spullen binnen zijn.
Er was een verkeerde lamp geleverd voor op de wastafelbovenkast (3 x woordwaarde) en daar is het wachten op…
Die klinken ook zo ongeveer allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben heel genderneutraal met het raden van kleuters.
Het hele huis was bezaaid met tegels, badkamermeubels, stank van kit, bouwlui en een hoop troep.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu was dat ook geen noemenswaardige maand op een paar winterse dagen na.
Ja, ik benijd je niet. Maar het was hopelijk de moeite wel waard uiteindelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hele huis was bezaaid met tegels, badkamermeubels, stank van kit, bouwlui en een hoop troep.
Ik heb geprobeerd me er zoveel als mogelijk van af te sluiten, ik zou ook tijdelijk uit huis gaan.
Maar toen het langer ging duren dan we gedacht hadden, vond ik dat niet fair en ben ik dus thuis gebleven…
Ja, alleen moet een lek(je) bij de douchedeur nog opgespoord worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar allemaal kleinigheden, hoop ik?
Dan kun je toch al bijna maximaal genieten.
Op dit moment zijn we allebei behoorlijk ziek, dus die douche is op zich wel lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik benijd je niet. Maar het was hopelijk de moeite wel waard uiteindelijk.
Jeetje, beterschap!quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment zijn we allebei behoorlijk ziek, dus die douche is op zich wel lekker.
Voor de rest kan de badkamer me nu even gestolen worden…
Dat is minder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op dit moment zijn we allebei behoorlijk ziek, dus die douche is op zich wel lekker.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was Loesje niet het poesje van de zus van tante Bep?quote:
Nee, zij was het meisje van de drummer van de bandquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Was Loesje niet het poesje van de zus van tante Bep?
Cent Mille Chansons hebben we tijdens de uitvaart van mijn moeder gedraaid.quote:
Er is geen taalbarriere in mooie muziekquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cent Mille Chansons hebben we tijdens de uitvaart van mijn moeder gedraaid.
Mijn moeder zong dat altijd fonetisch mee, ze sprak geen woord Frans…
Die heb ik ook gedraaid voor mijn moederquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cent Mille Chansons hebben we tijdens de uitvaart van mijn moeder gedraaid.
Mijn moeder zong dat altijd fonetisch mee, ze sprak geen woord Frans…
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedraaid voor mijn moeder
Moet je op het einde van deze plaat wachten, dat duurt uren met die 2 woorden…quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was een kort gesprek.
[ afbeelding ]
Oh ja... ik kon er al niet op komen, waar ik die naam van kende.quote:
Hij heeft heel veel filmmuziek geschreven…quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja... ik kon er al niet op komen, waar ik die naam van kende.
Laatst zagen we Paul Williams in een aflevering van Love boat. Dat was ook wel grappig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel filmmuziek geschreven…
Welterusten zorro28quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga er weer vandoor, wordt morgen weer vroeg
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekker, zorro.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
Geen idee wie dat is…quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laatst zagen we Paul Williams in een aflevering van Love boat. Dat was ook wel grappig.
Dat kan Mad je vast wel uitleggen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Geef mij maar Amsterdam. Waarom wordt het eigenlijk Mokum genoemd?
Dat is Jiddisch/Bargoens.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Geef mij maar Amsterdam. Waarom wordt het eigenlijk Mokum genoemd?
Ik heb het al opgezocht. Het is Jiddisch voor plaats of stad.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan Mad je vast wel uitleggen.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.... afgelopen dinsdag kwam ik van Amersfoort, en 3 kwartier in de file gestaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
André van Duin - file
Waar we weer steeds vaker in staan.
Lijkt me echt vreselijk. Met de bus sta je natuurlijk ook wel eens vast, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... afgelopen dinsdag kwam ik van Amersfoort, en 3 kwartier in de file gestaan.
En ik had een collega bij, die geen 5 seconden stil kon zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk. Met de bus sta je natuurlijk ook wel eens vast, maar dat is toch anders.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit zal Harry Belafonte wel zijn
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik had een collega bij, die geen 5 seconden stil kon zijn.
Ja lach maar.quote:
Die collega gaat voortaan met de treinquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik kan je zeggen dat 2 uur dan we lang is. Waarvan het zo'n klein anderhalf uur over haar paarden heeft gegaan.
Gewoon te paard.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die collega gaat voortaan met de trein
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Ik kan je zeggen dat 2 uur dan we lang is. Waarvan het zo'n klein anderhalf uur over haar paarden heeft gegaan.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die collega gaat voortaan met de trein
Omdat het te hard waait (en nog wat ander gedoe). Alles wat ze nu neerzetten waait los zodra aan het volgende stuk willen beginnen, en vandaag zouden ze het ook niet af kunnen maken en het gaat nog harder waaien de komende dagen dus dan waait het echt helemaal kapot als ze een half opgebouwde kas achterlaten.quote:
Dat is inderdaad balen, zeg. Je verwacht iets toch min of meer uit handen te geven. Maar die wind werkt niet mee ookquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word inmiddels echt niet goed van de hovenier die totaal geen overzicht heeft en onze tuin maar niet afmaakt. Het is niet alsof we een of andere bijklussende beunhaas via Marktplaats hebben ingehuurd ofzo.
Ik kreeg godzijdank de bouwer van onze software te pakken die direct iets aan kon passen voor me.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, zeg. Je verwacht iets toch min of meer uit handen te geven. Maar die wind werkt niet mee ook![]()
En de hamvraag is natuurlijk of @:symphonic vandaag 300 kandidaten af heeft moeten bellen?
Dank, maar niet dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
MadMaster, was jij nou ooit op zoek naar Eegje Egel van Dick Bruna? Ik vond ‘m gisteren in de kringloop, in nieuwstaat, maar er staat wel wat aan de binnenkant in de kaft geschreven door de gevers van het kado.
Dan gaat hij in mijn eigen collectie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar niet dat ik me kan herinneren.
We ruimen zelf momenteel al zoveel mogelijk boeken op…
Iets, het continue hoesten is gelukkig verdwenen, hoewel ik het soms nog wel benauwd heb.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan gaat hij in mijn eigen collectie.
Ben je al weer iets opgeknapt?
Heb jij dat ook nu?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Tollen op m’n benen, benauwd en soms hoesten, check. Gekke virussen doen weer de ronde
Ja, al sinds maandag. Ik begon met een enorme hoestbui en sinsdien is het niet goed, ik ben heel benauwd, maar ik heb gelukkig ook momenten dat het best goed gaat en ik gewoon mee kan gaan boodschappen doen en gisteren zelfs even naar de kringloop. En dan opeens draait alles en voel ik me heel gek of ik krijg een hoestbui en sinds gisteravond ook veel hoofdpijn en dichtklappende oren. Maar geen spierpijn of koorts, dus het is geen griep maar een virus op m’n luchtwegen ofzo, ik denk haast dat er iets is blijven hangen van een paar weken geleden dat nu weer erger is geworden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij dat ook nu?
Mw. MM heeft ongeveer hetzelfde als ik qua symptomen en die is er momenteel beroerder aan toe dan ik, maar die was sinds vanmorgen ook weer haar smaak kwijt. Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt…
Ook beterschap dan...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, al sinds maandag. Ik begon met een enorme hoestbui en sinsdien is het niet goed, ik ben heel benauwd, maar ik heb gelukkig ook momenten dat het best goed gaat en ik gewoon mee kan gaan boodschappen doen en gisteren zelfs even naar de kringloop. En dan opeens draait alles en voel ik me heel gek of ik krijg een hoestbui en sinds gisteravond ook veel hoofdpijn en dichtklappende oren. Maar geen spierpijn of koorts, dus het is geen griep maar een virus op m’n luchtwegen ofzo, ik denk haast dat er iets is blijven hangen van een paar weken geleden dat nu weer erger is geworden.
Dat is het hier nu wel.quote:Ik wil droog en zonnig winterweer en lekker kunnen wandelen
Vooraf-track om 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Furthermore
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond en welkomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Die site van R49 wordt ook steeds vervelender met reclame trouwens.
Ik gebruik een adblocker en heb er dus geen last van.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Die site van R49 wordt ook steeds vervelender met reclame trouwens.
Het is ook allemaal software die je niet op je computer wilt...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Goedenavond Melting. Ik doe nooit aan adblockers. Vind ik een beetje tegen mijn principe omdat sites reclames toch nodig hebben voor hun inkomsten.
Ja, daar heb je een punt. Behalve bij YT.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Goedenavond Melting. Ik doe nooit aan adblockers. Vind ik een beetje tegen mijn principe omdat sites reclames toch nodig hebben voor hun inkomsten.
2 kinderen nog wel. Is je dochter weer even op bezoek?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik heb twee kinderen en een man die tegen me aan zitten te zeuren, dus ik ben er half bij.
Nee, die had ik aan de telefoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
2 kinderen nog wel. Is je dochter weer even op bezoek?
Geen punt hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik heb twee kinderen en een man die tegen me aan zitten te zeuren, dus ik ben er half bij.
Nee, man en zoon zijn naar boven en dochter heeft opgehangen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorZe gaan dat vast niet een uur volhouden, toch?
Ze kunnen je niet missen. Dat heeft ook wel iets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
Zo, weer rust. Ze moesten ineens alledrie tegelijk iets van me.
Dit was best wel irritant, eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Uit Noorwegen:Annie - Chewing Gum
De plaat hierna is nieuw en komt uit hetzelfde land...
Lekker nummer. Hij was een beetje uit mijn geheugen verdwenen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Vanuit Noorwegen zuidwaarts naar misschien wel de bekendste band van Denemarken:Laid Back - Bakerman
Ik ben nog even aan het nadenken over een verzoekje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees welkomEr komt veel leuke oude én nieuwe muziek aan. Verzoekjes kunnen via DM.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon was vergeten dat hij vanavond naar een carnavalsfeest zou gaan. In een dorpje hier in de buurt vieren ze carnaval altijd eerder, omdat ze dan zeker weten dat er genoeg mensen naar hun feest en optocht komen. Dus die komt nu ineens met dat hij verkleedkleren nodig heeft
Lekker handigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon was vergeten dat hij vanavond naar een carnavalsfeest zou gaan. In een dorpje hier in de buurt vieren ze carnaval altijd eerder, omdat ze dan zeker weten dat er genoeg mensen naar hun feest en optocht komen. Dus die komt nu ineens met dat hij verkleedkleren nodig heeft
Fijn!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Moest even iets zoeken dat er ook maar enigszins bij pastMaar dit nummer mag altijd:
Lenny Kravitz - Believe
Dat heb ik nou nooit iets gevonden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: de (fijne) nieuwe single van een zangeres die ooit lid was van een succesvolle meidengroep. Het nummer doet me alleen wel sterk ergens aan denken. Eens kijken of jullie die associatie ook hebben....
Welk intro dan ook weer heel sterk lijkt op wat ik bedoel:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Bij het begin moest ik denken aan Het Goede Doel met hun Sinterklaaslied.
Welkomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Fijne binnenkomerwe luisteren mee tot het schaatsen begint.
Ze komme niet, ze komme welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Shii het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan mama appelsap denken.
Saxofoon lijkt me een geweldig instrument om goed te kunnen spelen. Ook wel heel moeilijk, denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:56 schreef Shii het volgende:
Ik speel keyboard en saxofoon en hoop het ooit ook zo goed te kunnen als deze dame in de live uitvoering.
Dat zijn wel 2 totaal andere instrumenten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:56 schreef Shii het volgende:
Ik speel keyboard en saxofoon en hoop het ooit ook zo goed te kunnen als deze dame in de live uitvoering.
Ja is ook moeilijk. Ik ben net weer begonnen (tijd geleden ook gespeeld) en het lijkt makkelijk, maar valt niet mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Saxofoon lijkt me een geweldig instrument om goed te kunnen spelen. Ook wel heel moeilijk, denk ik.
Keyboard speel ik in een band en saxofoon nog niet, omdat ik dat nog niet goed genoeg beheers. Maar wil ik ook wel graag met de band spelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zijn wel 2 totaal andere instrumenten.
Speel je dat in een band, of gewoon voor jezelf?
Knap.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Keyboard speel ik in een band en saxofoon nog niet, omdat ik dat nog niet goed genoeg beheers. Maar wil ik ook wel graag met de band spelen.
Dat eerste speel ik ook, dat tweede zou ik geen geluid uitkrijgen denk ik..quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:56 schreef Shii het volgende:
Vrolijk nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Jamie Webster feat. Brooke Combe - Better Day
New music on Radio 49
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef Shii het volgende:
Ik zou graag ook nog viool willen leren spelen, willen leren drummen. Nog zoveel te doen.![]()
Volgens mij gewoon een luie YT-plaatser.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van LivelinkIntwine - Happy?
Er is ook een versie zonder vraagteken
INXS is altijd prima. Ik heb nog een cd van hen ook. Ik moet mijn cd's eens een keer afstoffen of rippen of zo. Zo zonde, al die leuke muziek die ik nooit meer draai.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een luie YT-plaatser.
quote:
JB Meyers en zijn dochter. Eerder hadden we al nummers als 23 Boogie en Rise. Hier is de nieuwste:quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Niemand slaat zijn eigen kind alleen...
Die ken ik denk ik beide niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
JB Meyers en zijn dochter. Eerder hadden we al nummers als 23 Boogie en Rise. Hier is de nieuwste:Gintronix - Alchemy
Die dochter heeft wel een lekkere stem in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
JB Meyers en zijn dochter. Eerder hadden we al nummers als 23 Boogie en Rise. Hier is de nieuwste:Gintronix - Alchemy
Vooral 23 Boogie heb ik vrij veel gedraaid en is ook wel een radiohitje geweest. Vooral vaak op Radio 2.quote:
Welkom en een goede avond, brother.quote:
Ik merk het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Is FOK! een beetje traag of ligt dat aan mij?
Ik merk het ook nog niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Is FOK! een beetje traag of ligt dat aan mij?
Het gaat weer alle kanten op vanavond. Leuk wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:22 schreef DJ11 het volgende:
En meteen een verzoekje van brother52 er achteraan:Dog Eat Dog - No Fronts
Zou heel goed kunnen. Ze hebben voor dit nummer van alles bij elkaar gejat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:28 schreef brother52 het volgende:
Hoorde ik daar net een stukje For Whom the bell tolls van Metallica?
Fijne avond nog Shii.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:29 schreef Shii het volgende:
Ik moet al afhaken. Bedankt voor de lekkere muziek en gezelligheid.![]()
Ah, dank je. Daar ga ik proberen bij te zijn!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef brother52 het volgende:
Livelink, Fish komt ergens begin oktober naar Nederland voor zijn afscheidstour. Laatste kans om hem nog eens te zien. Hij staat geloof ik 2 avonden in Utrecht.
Hun stemmen raken een beetje dat specifieke PSB-geluid kwijt. Zal de leeftijd wel zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys-alarm!Pet Shop Boys - Loneliness
Hun gloednieuwe single van het aanstaande album Nonetheless.
Klopt. Neil zingt wat hoger in dit nummer. Met een extra laag als ondersteuning.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hun stemmen raken een beetje dat specifieke PSB-geluid kwijt. Zal de leeftijd wel zijn.
8 en 9 oktober, 2 verschillende sets. De voorverkoop is gister begonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dank je. Daar ga ik proberen bij te zijn!
Fijn nummer in elke versie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
De beste nieuwe plaat van de week komt er zo aan. Wie mij een beetje kent, gaat niet heel verrast zijn. Eerst nog even deze:The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Now Voyager radio edit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |