@DombohetOlifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat laatste klopt min of meer ja.
https://worldpopulationre(...)ge-height-by-countryquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
Nijmeegse melkboergenotquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
ik stel mij jou nu zo voorquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 wordt door iedereen over de schouder gegooid.
Polen zijn toch altijd max lengte Danny Blind?
1,58 is dan wel weer heel schattigquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
Al zijn mijn vader en moeder respectievelijk 1,72 en 1,58
Stukje vreemdgang gok ik @:atypisch
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,58 is dan wel weer heel schattig
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn zusje van 8 gaat haar binnen vier jaar evenaren denk ik
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werdquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je moeder en vrouw kregen tegelijk een kind? Of zijn je kinderen veel jonger dan 8.
Matig pareltjequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:36 schreef aTypisch het volgende:
ik ga ontbijten
ik laat jullie achter met dit pareltje
[ afbeelding ]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje was 1 toen ik vader werd
De laatste jaren wel minder erg gelukkig. De tijd dat ik rond de 65kg dwarrelde zijn gelukkig verleden tijd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet dik kan worden zelfs als ie er zijn best voor doet?
En hoe gaat je pas begonnen hardloop carrière?
Zeker erg gezelligquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, wel gezellig zulke grote families met feestdagen enzo.
107 #viesdikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |