Maar... naar Fellali?!quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
Ik hoop dat Hamilton het gaat doen. Coureur met enorm veel ervaring en nog steeds goed.
En weg bij Mercedes, beter voor hem.
Lewis met een Leclerc kapselquote:
Dat laatste lijkt me meer dan logisch, ik zou hem eigenlijk meteen wegsturen, maar dat zal contractueel ook wel moeilijk liggen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:35 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd hoe Toto en Mercedes garage in het algemeen zich nu gaat gedragen richting Lewis. Nog steeds alles maar slikken of gaan ze nu meer focus op Russell leggen?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Veel te groot bovenlichaam
Blokkerig de nieuwe Mercedes autoquote:
Minecraft editie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blokkerig de nieuwe Mercedes auto
Mercecraft.quote:
Meincraft.quote:
Is er al een #TeamLH meltdown?quote:
quote:
Kijk op X onder #TeamLH voor de laatste updatesquote:
Lewis tijdens de eerste onboard radio berichten.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lewis tijdens de eerste onboard radio berichten.
Is that a question?
Question.
Die is juist opgelucht. Die man is al jaren bezig met het opblazen en in stand houden van een Britse mythe, nu kan hij zich eindelijk weer helemaal concentreren op het winnen van races ipv het verzinnen van excuses voor zijn coureur.quote:
Nou, het contract zal wel naar Angelsaksisch recht gaan en daar heb ik niet zoveel verstand van. Maar hier is het dat als je al weet dat iemand zijn contract niet nakomen, je zelf ook meteen mag ontbinden. Wat ook vrij logisch is, als ik iemand inhuur om parket te leggen in de woonkamer en de keuken en die geeft aan dat die zodra de keuken klaar is een andere klus gaat doen, dan mag ik meteen een ander inhuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me meer dan logisch, ik zou hem eigenlijk meteen wegsturen, maar dat zal contractueel ook wel moeilijk liggen.
Maar als de keuken 2024 is en de woonkamer 2025?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die is juist opgelucht. Die man is al jaren bezig met het opblazen en in stand houden van een Britse mythe, nu kan hij zich eindelijk weer helemaal concentreren op het winnen van races ipv het verzinnen van excuses voor zijn coureur.
[..]
Nou, het contract zal wel naar Angelsaksisch recht gaan en daar heb ik niet zoveel verstand van. Maar hier is het dat als je al weet dat iemand zijn contract niet nakomen, je zelf ook meteen mag ontbinden. Wat ook vrij logisch is, als ik iemand inhuur om parket te leggen in de woonkamer en de keuken en die geeft aan dat die zodra de keuken klaar is een andere klus gaat doen, dan mag ik meteen een ander inhuren.
We are checking.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk op X onder #TeamLH voor de laatste updates
Daar zeg je wat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou het mij niks verbazen als Toto het bijltje er bij neer gooit per 2025?
Dus dat Ham daarom verkast naar Ferrari?
Wat schommel zegt, dat is niet eens zo gek gedachtquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom zou het mij niks verbazen als Toto het bijltje er bij neer gooit per 2025?
Nee, hij is ook groot aandeelhouder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Of zal hij switchen van team?
Hij had nog een 2 jaars contract. Of dat is in onderling overeenstemming veranderd in een eenjarig contract door een afkoopsom die Ferrari betaalt, of hij kondigt contractbreuk aan. Mercedes heeft een tweejarig contract gesloten om van zijn diensten verzekerd te zijn, om aan iets te kunnen bouwen, het is een project waar hij onderdeel van is. Dan kan ik me voorstellen dat hij door Mercedes op sabbatical wordt gestuurd om daarna alsnog door Leclerc om de oren gereden te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als de keuken 2024 is en de woonkamer 2025?
Daarom paste ik dat aan, aandeel verkopen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, hij is ook groot aandeelhouder.
Ik zou hem ook op non actief zetten maar of dat contractueel kan is dus de vraag, hij scheen een uitwijkoptie te hebben vanaf 25 maar daar zullen we snel meer over horen/lezen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij had nog een 2 jaars contract. Of dat is in onderling overeenstemming veranderd in een eenjarig contract door een afkoopsom die Ferrari betaalt, of hij kondigt contractbreuk aan. Mercedes heeft een tweejarig contract gesloten om van zijn diensten verzekerd te zijn, om aan iets te kunnen bouwen, het is een project waar hij onderdeel van is. Dan kan ik me voorstellen dat hij door Mercedes op sabbatical wordt gestuurd om daarna alsnog door Leclerc om de oren gereden te worden.
Zou het dan toch...?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
leuk joh sky PL heeft het amper meer over de voetbal transfers, alleen maar F1, Toto is onderweg naar de fabriek
quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:04 schreef Nizno het volgende:
leuk joh sky PL heeft het amper meer over de voetbal transfers, alleen maar F1, Toto is onderweg naar de fabriek
Ja man denk het ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef xzaz het volgende:
We weten niet eens of ham zelf wel weg wou bij merc? Misschien flikkeren ze hem er wel uit voor iemand anders.
ik vermoed dat toen Merc niet op de bedragen en lengtes van Lewis mee wilde gaan dat Lewis is gaan babbelen. En ja ook met RBR ondanks de ontkenningen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef xzaz het volgende:
We weten niet eens of ham zelf wel weg wou bij merc? Misschien flikkeren ze hem er wel uit voor iemand anders.
Ik denk vooral dat het feit dat die auto van Mercedes niet consistent mee kan doen voor podia Lewis aan het denken heeft gezet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat toen Merc niet op de bedragen en lengtes van Lewis mee wilde gaan dat Lewis is gaan babbelen. En ja ook met RBR ondanks de ontkenningen.
Toto heeft z'n eigen contract toch juist weer verlengd, dacht ik gelezen te hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |