Ik denk het ook. Zou me niet verbazen als Norris 2de eindigt in het WDC komend seizoen. (Boude voorspelling nog voor de wintertest, maar vooruit...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk het niet. McLaren was veel verder qua ontwikkeling dan Merc. En ik denk dat McLaren na RBR het sterkste team zal zijn op de grid.
quote:
Een stoeltje zal er vast voor hem zijn, als het voor 25 is dan lijkt me Albon wel een goeie optie naast Russell, ik neem aan dat Sainz dan vast naar Sauber gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe Mercedes dat stoeltje gaat vullen.
Als Aston Martin nou niet in handen was van papa Stroll dan was dat een perfect team voor Sainz, kan-ie mooi naast Alonso rijden.
Sainz naar Sauber is dan wel een enorme stap terug.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een stoeltje zal er vast voor hem zijn, als het voor 25 is dan lijkt me Albon wel een goeie optie naast Russell, ik neem aan dat Sainz dan vast naar Sauber gaat.
Wel zo'n beetje de enige 1e rijder optie en met Audi wie weet, @Netsplitter is er enthousiast over.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber is dan wel een enorme stap terug.
Voor 2025 wel maar daarna word het Audi en als je 1e rijder kan zijn voor een fabrieksteam dan doe je het niet echt verkeerd. Wat Audi gaat brengen is natuurlijk afwachten en ja, het is een gok maar het kan het waard zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber is dan wel een enorme stap terug.
Alles kan, maar ik weet ook wel bijna zeker dat Sainz al bij RB heeft aangeklopt voor eventuele opties.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel zo'n beetje de enige 1e rijder optie en met Audi wie weet, @:Netsplitter is er enthousiast over.
Dat zou ik wel verstanding vinden maar ik vermoed dat RBR nog wel even gaat afwachten hoe Perez het de komende maanden doet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik weet ook wel bijna zeker dat Sainz al bij RB heeft aangeklopt voor eventuele opties.
Maar dan is het zeker als 2e rijder, al denk ik dat hij dat beter zou doen dan Perez.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik weet ook wel bijna zeker dat Sainz al bij RB heeft aangeklopt voor eventuele opties.
Niemand verwachte dat Brawn F1 WK zou worden, dus wie weet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel zo'n beetje de enige 1e rijder optie en met Audi wie weet, @:Netsplitter is er enthousiast over.
Fabrieksteam is inderdaad ook maar een gok. Mercedes heeft het na een paar aanloopjaren wel gered, maar b.v. Toyota, Honda en BMW is nooit echt een succes geworden als zelfstandig team. Ja oke BMW heeft nog 2 leuke jaren gehad destijds met Kubica/Heidfeld, maar echt heel langdurig was dat succes ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor 2025 wel maar daarna word het Audi en als je 1e rijder kan zijn voor een fabrieksteam dan doe je het niet echt verkeerd. Wat Audi gaat brengen is natuurlijk afwachten en ja, het is een gok maar het kan het waard zijn.
Dat vooral, wat ik ook al eerder aangaf.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verstanding vinden maar ik vermoed dat RBR nog wel even gaat afwachten hoe Perez het de komende maanden doet.
Niemand kan Max uitdagen. Ik verwacht dat Sainz dat ook wel weet. Hij zal het willen proberen, maar het zal niet lukken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan is het zeker als 2e rijder, al denk ik dat hij dat beter zou doen dan Perez.
Waarom zouden die twee bij McLaren weg gaan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:00 schreef beantherio het volgende:
Sainz kan wel naar RBR. Dan zal er misschien wel even gepraat moeten worden over het vertrek destijds bij STR. Maar inmiddels is dat wel heel lang geleden.
En misschien dat ie ook wel naar Mercedes kan. Het stoeltje warm houden dat tzt naar Piastri of Norris gaat.
whut???quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.gazzetta.it/F(...)n-alla-ferrari.shtml
Gazzetta zegt nu dat het al voor dit seizoen zou kunnen zijn
Ook dat was een uitzondering en ook daar vermoed ik wat politiek in het spel, als een ander team dan Brawn met die dubbele diffuser was gekomen was dat vast en zeker illegaal bevonden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niemand verwachte dat Brawn F1 WK zou worden, dus wie weet.
Ik gun het 'm wel, de grote verrassing.
Ik vrees dat Charles het zeer moeilijk gaat krijgen naast Ham.
Omdat Ham naast Ver niet werkt. Twee dominante figuren gaat voor serieuze problemen zorgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:04 schreef xzaz het volgende:
Waarom zou RB Sainz nemen als ze Ric hebben? Waarom zou RB Sainz nemen als ze net Ham de deur hebben gewezen?
waarom zou je denken, alleen als hij per direct op non actief wordt gesteld?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
3 uur zou de meeting van Toto met het personeel zijn volgens de BBC.
Ik ook wel. Sainz heeft nog wel wat ruimte om te groeien, Ricciardo een stuk minder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Ham naast Ver niet werkt. Twee dominante figuren gaat voor serieuze problemen zorgen.
En ik schat Sainz hoger in dan Ric, maar dat ben ik.
Best wel een shock lijkt me, dit zou z'n 10e jaar worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zou je denken, alleen als hij per direct op non actief wordt gesteld?
Eerst het fantastische publiek bedanken uiteraard. En iedereen motiveren dat het een geweldig seizoen gaat worden met de nieuwe auto die ze geweldig gemaakt hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zou je denken, alleen als hij per direct op non actief wordt gesteld?
Maar dan hebben we het over een directe overgang dus? Want als ie pas volgend jaar vertrekt ga je toch geen spoedzitting houden lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best wel een shock lijkt me, dit zou z'n 10e jaar worden.
KREET KRAUT.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst het fantastische publiek bedanken uiteraard. En iedereen motiveren dat het een geweldig seizoen gaat worden met de nieuwe auto die ze geweldig gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |