Jos Verstappen naar Ferrari all over againquote:
Daarmee zou Ham dus "zeggen" dat de nieuwe Merc echt compleet ruk zou zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.gazzetta.it/F(...)n-alla-ferrari.shtml
Gazzetta zegt nu dat het al voor dit seizoen zou kunnen zijn
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk omdat niemand op dit moment weet waar ze exact staan tegenover de andere teams.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarmee zou Ham dus "zeggen" dat de nieuwe Merc echt compleet ruk zou zijn.
De perdirectverhalen zingen nu ook rond, is ook wel logisch.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op non actief zetten maar of dat contractueel kan is dus de vraag, hij scheen een uitwijkoptie te hebben vanaf 25 maar daar zullen we snel meer over horen/lezen.
Nou ja, als uit de data blijkt dat-ie niet sneller is dan de RB19 weet je al genoeg op zich.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk omdat niemand op dit moment weet waar ze exact staan tegenover de andere teams.
Kan zijn dat het in simulator al niet veel is of iig niet overtuigend genoeg wel wat is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk omdat niemand op dit moment weet waar ze exact staan tegenover de andere teams.
Kijkt naar de ranglijst van 2023quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het feit dat die auto van Mercedes niet consistent mee kan doen voor podia Lewis aan het denken heeft gezet.
Arme Sainzquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Italiaanse chaos.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
Sjors ziet nu natuurlijk kansen en krijgt het weer hoog in zijn bol
Niet per se, de data die Mercedes had begin 2022 vertelde ze dat ze de snelste auto hadden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, als uit de data blijkt dat-ie niet sneller is dan de RB19 weet je al genoeg op zich.
Waar heb jij het nu over?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:24 schreef xzaz het volgende:
Dus RB heeft de plaats van Perez niet opgegeven... wtf
En RBR konden al vrij vroeg in het seizoen schakelen naar research voor de nieuwe auto. Merc niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet per se, de data die Mercedes had begin 2022 vertelde ze dat ze de snelste auto hadden.
nou precies, wtf...quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:24 schreef xzaz het volgende:
Dus RB heeft de plaats van Perez niet opgegeven... wtf
Absoluut waar, RBR zat vorig jaar in de luxe situatie waarin Mercedes zelf jaren lang heeft gezeten MAAR dat levert Ferrari niets op en maakt de Ferrari niet ineens een RBR killer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En RBR konden al vrij vroeg in het seizoen schakelen naar research voor de nieuwe auto. Merc niet.
Er is nu wel wat meer bekend dan het toen was hè dus ik neem aan dat ook zij qua porpoising en vloerhoogte hun data hebben bijgewerkt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet per se, de data die Mercedes had begin 2022 vertelde ze dat ze de snelste auto hadden.
Gazzetta zegt dat dat nog een mogelijkheid is, maar lijkt me sterk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:28 schreef Rnie het volgende:
Maar gaat Hamilton nou dit seizoen al weg? Iemand poste dit hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |