Voorlopig is zijn vertrek in 25 zelfs nog niet officieel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:28 schreef Rnie het volgende:
Maar gaat Hamilton nou dit seizoen al weg? Iemand poste dit hier?
Komt mij ook extreem onwaarschijnlijk voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gazzetta zegt dat dat nog een mogelijkheid is, maar lijkt me sterk.
Als Ham pas na aankomend seizoen overstapt zal dit seizoen als testseizoen beschouwd gaan worden, ontwikkelseizoen. Om daarna de vruchten ervan te kunnen plukken. Zou ik als Ferrari zijnde wel gaan doen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Absoluut waar, RBR zat vorig jaar in de luxe situatie waarin Mercedes zelf jaren lang heeft gezeten MAAR dat levert Ferrari niets op en maakt de Ferrari niet ineens een RBR killer.
Dat zou een heel goed argument zijn om naar RBR over te stappen maar dat is geen optie.
Zijn jullie zo traag als de Ferrari's hier?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou precies, wtf...
Waar heb jij het over?
Enige mogelijkheid is een vreemde 'dan donder je maar meteen op' reactie vanuit Mercedes, maar die lijken me professioneel genoeg om een mooi einde te willen maken van een zeer mooie samenwerking.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Komt mij ook extreem onwaarschijnlijk voor.
Neem aan dat je bedoelt dat als Hamilton naar Ferrari gaat dat betekent dat die ook naar RB had kunnen gaan. Maar dat is nogal een stretch. De aantrekkingskracht van Ferrari is meer dan enkel een snelle auto.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zijn jullie zo traag als de Ferrari's hier?
Aan de andere kant: ga je dan nog een jaar enthousiast aan de slag? Ga je Lewis alles vertellen dat je weet? Wordt toch ook een moeilijk verhaal als je al weet dat-ie straks bij de concurrent werkt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid is een vreemde 'dan donder je maar meteen op' reactie vanuit Mercedes, maar die lijken me professioneel genoeg om een mooi einde te willen maken van een zeer mooie samenwerking.
Als hij volgend jaar gaat is het om in 26 een gooi te doen naar die 8e titel, met een evolutie auto gaat niemand het meer redden tegen Verstappen/Red Bull.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als Ham pas na aankomend seizoen overstapt zal dit seizoen als testseizoen beschouwd gaan worden, ontwikkelseizoen. Om daarna de vruchten ervan te kunnen plukken. Zou ik als Ferrari zijnde wel gaan doen.
Op die manier kan je een jaar gebruiken om de auto beter te maken met actuele data.
Punt is dat als Mercedes volgend jaar geen winnende auto heeft die er mischien wel is in 2025 maar dat er geen enkele betere garantie is dat Ferrari het beter gaat doen en gezien het verleden is het logischer om te verwachten dat Mercedes er over een jaar beter voor staat. Maar goed, dat is allemaal koffiedik kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als Ham pas na aankomend seizoen overstapt zal dit seizoen als testseizoen beschouwd gaan worden, ontwikkelseizoen. Om daarna de vruchten ervan te kunnen plukken. Zou ik als Ferrari zijnde wel gaan doen.
Op die manier kan je een jaar gebruiken om de auto beter te maken met actuele data.
Nee natuurlijk niet, voor de camera zullen ze zeggen dat ze professioneel met elkaar blijven omgaan, maar achter de schermen is het cold as fuck en negeren ze elkaar compleet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ga je dan nog een jaar enthousiast aan de slag? Ga je Lewis alles vertellen dat je weet? Wordt toch ook een moeilijk verhaal als je al weet dat-ie straks bij de concurrent werkt.
Ja daarom. Dus wat dat betreft is het toch een kutjaar. Kun je maar beter gelijk de switch maken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, voor de camera zullen ze zeggen dat ze professioneel met elkaar blijven omgaan, maar achter de schermen is het cold as fuck.
Nee, informatie delen word beperkt met een coureur die weggaat, dat is te doen gebruikelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ga je dan nog een jaar enthousiast aan de slag? Ga je Lewis alles vertellen dat je weet? Wordt toch ook een moeilijk verhaal als je al weet dat-ie straks bij de concurrent werkt.
Maar waar moet Saintz dan heen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus wat dat betreft is het toch een kutjaar. Kun je maar beter gelijk de switch maken.
Maar dit is Hamilton he? Ook al zou het gebruikelijk zijn, dit ligt denk ik net even iets gevoeliger.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, informatie delen word beperkt met een coureur die weggaat, dat is te doen gebruikelijk.
Ja, goeie vraag. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe Mercedes dat stoeltje gaat vullen.quote:
Neequote:Op donderdag 1 februari 2024 13:44 schreef beantherio het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag? Wat een nieuws he, dat Andretti is afgewezen.
Denk het niet. McLaren was veel verder qua ontwikkeling dan Merc. En ik denk dat McLaren na RBR het sterkste team zal zijn op de grid.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Norris al spijt hebben nu van zijn contractverlenging bij McLaren?
Welnee, die zit daar prima, joh.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zou ie? McLaren > Mercedes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso's contract loopt ook af dit jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe Mercedes dat stoeltje gaat vullen.
Als Aston Martin nou niet in handen was van papa Stroll dan was dat een perfect team voor Sainz, kan-ie mooi naast Alonso rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |