Ik ook wel. Sainz heeft nog wel wat ruimte om te groeien, Ricciardo een stuk minder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat Ham naast Ver niet werkt. Twee dominante figuren gaat voor serieuze problemen zorgen.
En ik schat Sainz hoger in dan Ric, maar dat ben ik.
Best wel een shock lijkt me, dit zou z'n 10e jaar worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zou je denken, alleen als hij per direct op non actief wordt gesteld?
Eerst het fantastische publiek bedanken uiteraard. En iedereen motiveren dat het een geweldig seizoen gaat worden met de nieuwe auto die ze geweldig gemaakt hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het over een directe overgang dus? Want als ie pas volgend jaar vertrekt ga je toch geen spoedzitting houden lijkt me.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best wel een shock lijkt me, dit zou z'n 10e jaar worden.
KREET KRAUT.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst het fantastische publiek bedanken uiteraard. En iedereen motiveren dat het een geweldig seizoen gaat worden met de nieuwe auto die ze geweldig gemaakt hebben.
Je wil het van de mensen zelf horen i.p.v. vanuit de media. Lijkt mij een normale gang van zaken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het over een directe overgang dus? Want als ie pas volgend jaar vertrekt ga je toch geen spoedzitting houden lijkt me.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eerst het fantastische publiek bedanken uiteraard. En iedereen motiveren dat het een geweldig seizoen gaat worden met de nieuwe auto die ze geweldig gemaakt hebben.
juist daarom, is de enigste reden dat je de fabriek nu gaat toespreken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het over een directe overgang dus? Want als ie pas volgend jaar vertrekt ga je toch geen spoedzitting houden lijkt me.
Waar heb jij het in godsnaam over, RB heeft Hamilton de deur gewezen? Waar haal je het vandaan, Hamilton is nooit een optie voor RB geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:04 schreef xzaz het volgende:
Waarom zou RB Sainz nemen als ze Ric hebben? Waarom zou RB Sainz nemen als ze net Ham de deur hebben gewezen?
En dan in het Italiaans natuurlijk. Voor de Hamifosi.quote:
Misschien kunnen ze hem dan Luigi noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan in het Italiaans natuurlijk. Voor de Hamifosi.
"Auwauwauwauwauw!!!"quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem dan Luigi noemen.
Ff checken of m'n vriendin vandaag bij Mercedes rondloopt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hamifosiquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan in het Italiaans natuurlijk. Voor de Hamifosi.
Als McLaren toch blijkt een maatje te klein te zijn om ze voor het kampioenschap te laten vechten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zouden die twee bij McLaren weg gaan?
Tuurlijk niet, lijkt me doodnormaal om de fabriek op de hoogte te stellen dat Hamilton volgend jaar naar Ferrari gaat, dat soort nieuws breng je niet eventjes tussen neus en lippen in een mail en laat je al zeker niet je personeel via de media vernemen (tenzij het zoals nu uitlekt).quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist daarom, is de enigste reden dat je de fabriek nu gaat toespreken.
dat personeel zit meestal zelf op de betaalde forums en weten het daarom al 12 uur eerder.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lijkt me doodnormaal om de fabriek op de hoogte te stellen dat Hamilton volgend jaar naar Ferrari gaat, dat soort nieuws breng je niet eventjes tussen neus en lippen in een mail en laat je al zeker niet je personeel via de media vernemen (tenzij het zoals nu uitlekt).
Vatseurquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:32 schreef THEFXR het volgende:
het is gewoon de schuld van Vasseur, die maakt altijd van die moves
Leeft iedereen hier onder een steen ofzo?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over, RB heeft Hamilton de deur gewezen? Waar haal je het vandaan, Hamilton is nooit een optie voor RB geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |