@3rror ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wordt de OP geactualiseerd?
@Nattekat , @ESF1Gamer?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
@3rror ?
Foute tag. Wie deed die graphics ook weer?
Sainz mag van mij best naar RB, mits Perez echt ondermaats presteert.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:54 schreef Jester65 het volgende:
[ twitter ]
Sainz naar RB volgend seizoen?
Ik zie de logica hierachter echt totaal niet. Deze stap had hij jaren geleden moeten nemen, niet nu. Voorlopig neem ik het nog met heel veel korreltjes zout.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:54 schreef Jester65 het volgende:
[ twitter ]
Sainz naar RB volgend seizoen?
Misschien neemt Lewis deze stap nu juist omdat-ie de nieuwe auto van Mercedes gezien heeftquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:55 schreef franklop het volgende:
Mooie gewaagde stap van Hamilton als hij dat gaat doen.
Ook bijzonder moment wel, want als Mercedes dit jaar races gaat winnen dan kan het een flinke stap naar beneden zijn.
Perez' contract loopt af aan het eind van dit seizoen en ik zou Sainz toch wel hoger inschatten dan Perez, eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sainz mag van mij best naar RB, mits Perez echt ondermaats presteert.
Er wordt gevraagd naar een update van de OP. Wie maakte altijd die plaatjes ervoor?quote:
Oh zeker niet. Maar Perez kan het ook wel. Hij moet het alleen doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Perez' contract loopt af aan het eind van dit seizoen en ik zou Sainz toch wel hoger inschatten dan Perez, eigenlijk.
Zou geen slechte keuze voor Sainz of RBR zijn, denk ik.
@3rr0rquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd naar een update van de OP. Wie maakte altijd die plaatjes ervoor?
Sainz is een betere versie van Perez maar als ik moest kiezen tussen Mercedes met Russell of RBR met Verstappen ging ik wel naar Mercedes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Perez' contract loopt af aan het eind van dit seizoen en ik zou Sainz toch wel hoger inschatten dan Perez, eigenlijk.
Zou geen slechte keuze voor Sainz of RBR zijn, denk ik.
En dat weet je omdat?quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het in tijd niet mogelijk is, de vorige keer was Mercedes al ruim begonnen voor de regels officieel werden en dat is nu niet het geval.
Sainz ook al.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou Ferrari iemand als Sainz ook opgeven voor vergane glorie? Nee, ik krijg echt kortsluiting
@shiz dacht ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
@3rror ?
Foute tag. Wie deed die graphics ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |