quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Jaquote:
Lekker verbaasde blik heeft zequote:
Santi?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Bram is een Santi
Heeft de broek niet aan
Is een lieverd
Een India Pale Alequote:
Hier voor prinsesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een India Pale Ale
Een sterk en vaak fruitig gehopt bier waarbij je onderscheid maakt tussen West Coast (bitter en ruikt lekker) en New England (ongefilterd en zacht).
Giménez (Feyenoord)quote:
Zal hem onthouden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een India Pale Ale
Een fruitig en sterk gehopt bier waarbij je onderscheid maakt tussen West Coast (bitter en ruikt lekker) en New England (ongefilterd en zacht).
Mensen die alleen hun eigen club volgen.quote:
Ik zet het bad wat warmer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Oh dat meisje wat aankomt heb ik ook geen zin in
Oh ja.quote:
Ik heb liever een IPA. Als je er een haalt in de supermarkt, meeste hebben wel Arpus staan of To Øl. Fruit bomb van moersleutel is ook een lekkere.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal hem onthouden.
Moet eerst die Moskou Mjuul nog proberen.
Gevonden mandjequote:
Beetje een piramide sikjequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen fan van de gezichtsbeharing van Mees
Aziatisch meisje komt zoquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
ik werd gementioned maar ik zie niks
Ben je blind?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:42 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Dit bad is niet warm te krijgen vanavondquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Het asymmetrische kapsel van deze achterhoeker heeft ook niet mijn voorkeur.
Dit ja. Ik vind Indiase vrouwen echt de mooiste die er zijn, maar tegelijk ook de lelijkste.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Indiase meiden zijn erg lelijk of hartstikke mooi.
Auwquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter nu mijn beeld van @:DKUp
Ze is erquote:
Almere, lelystad en schiedam zijn echt kut steden en dan druk ik mij nog erg zacht uit.quote:
Schiedam zit dan iig nog een in een prima provinciequote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Almere, lelystad en schiedam zijn echt kut steden en dan druk ik mij nog erg zacht uit.
En waarschijnlijk nog een hoger niveau dan de intro.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zat op de wc tijdens de intro. Niet best
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schiedam zit dan iig nog een in een prima provincie
Leeghoofdjequote:
Of überhaupt iets met cultuur.quote:
Ik hoop dat de 20 uur date een niet-irritante man bevat!quote:
Oh je wil niet reizen én geen musea en film?quote:
leuke persoonlijkheidquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
@:kingroland kun je nu je mening geven, je laat ons in spanning
Welke musea?quote:
Dit was een soort actje van mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh je wil niet reizen én geen musea en film?
Ze denkt dat 20% van Nederland gay is net zoals 1 op de 5 dates in dit programma.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Felagund het volgende:
Nicolette snapt niet zoveel van statistiek.
Klinkt als: wat een lieve babyquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuke persoonlijkheid
niks mis mee
Vandaag 0,0quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Gister 2 succesjes en vandaag een droge aflevering.
Het jackpoteffect. Ze houden ons hongerig.
Ze doet dan ook mee aan First Dates.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Felagund het volgende:
BNNVARA’d!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze denkt dat 20% van Nederland gay is net zoals 1 op de 5 dates in dit programma.
Je slaat de volgende twee afleveringen ook overquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ik haak af, geen zin meer. Moe en toe aan slaap. Tot volgende week
Volgende week?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ik haak af, geen zin meer. Moe en toe aan slaap. Tot volgende week
Nou ja, dat misschien ook niet, maar zelfs alts het 10 % kan het gewoon voorkomen dat er in een grote familie geen gay voor komt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze denkt dat 20% van Nederland gay is net zoals 1 op de 5 dates in dit programma.
En dat het hebben van een grote familie in theorie ook de kans verkleint dat er iemand homoseksueel is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Felagund het volgende:
Gisteren twee succesjes? En dat mis ik weer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Gister 2 succesjes en vandaag een droge aflevering.
Het jackpoteffect. Ze houden ons hongerig.
Wil nog altijd een keer terug naar het Rijksmuseum (toen ik er lang geleden was werd het verbouwd).quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
rijksmuseum van gogh museum
beetje de mainstream musea
Ja en dat je na al die jaren aanhaakt als het bijna stopt vond ik ook jammer, maar ik heb bewust niks gezegd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gisteren twee succesjes? En dat mis ik weer.
Maar ondertussen haar wel bijna uitlachen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Hij wil niet zeggen dat ze er ouder uit ziet dan 24.
Scheelt dat even.
Maar je ziet er goed uit voor je leeftijd!!1!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Hij wil niet zeggen dat ze er ouder uit ziet dan 24.
Scheelt dat even.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je ziet er goed uit voor je leeftijd!!1!!
Lol
En er zelf ook lekker jong bijlopen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ondertussen haar wel bijna uitlachen.
Altijd leuk om te gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil nog altijd een keer terug naar het Rijksmuseum (toen ik er lang geleden was werd het verbouwd).
Groot gelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
Zij gaat echt no way voor deze Hagenees
Deze week is 40% gay.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Word ik niet warm vanquote:
Zijn leukere steden/plaatsen in die regio ja.quote:
Nee, maar door die stem valt het wel heel erg op in één keer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder de stem had ik er geen transgender uitgehaald denk ik
Nee ik ook niet direct. Zou denken gewoon beetje skinny magic the gathering speler.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder de stem had ik er geen transgender uitgehaald denk ik
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik ook niet direct. Zou denken gewoon beetje skinny magic the gathering speler.
Denkt dat ‘ik durf meisjes aan te spreken’ verhult dat ie nogal wanhopig overkomt.quote:
Komt echt zo triest overquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denkt dat ‘ik durf meisjes aan te spreken’ verhult dat ie nogal wanhopig overkomt.
quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Zei hij nu dat de vrouw blij is dat de man bestaat?
Hij wacht haar op buiten bij de kadequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik durf deze afwijzing niet te zien, deze man geeft mij enge vibes
Hij wees haar eerst af dus het zal geen stalking of murder suicide worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik durf deze afwijzing niet te zien, deze man geeft mij enge vibes
Die Gunnar want hij valt op mannen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Deze haais passen perfect
Wedden dat eentje nee zegt?
Denk jij van niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zeiden jullie dat die blonde jongen een meisje was?
Hij zou ook gewoon een vrouwelijke stem kunnen hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Zeiden jullie dat die blonde jongen een meisje was?
Een man waarmee je kinderen kunt krijgen, ideaal.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Gunnar want hij valt op mannen.
Binnenkort opletten of @cherrycoke niet aan een ander tafeltje zit!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Kaspatsjo
Twee onbekende mensen mochten even in beeld voor de variatie
Goed dat je het zegt ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Binnenkort opletten of @:cherrycoke niet aan een ander tafeltje zit!
Gebrek aan tafelmanierenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat gesmak en de druppel op de kin
Hij had op zn 25ste een kindquote:
Hebben we al een signalement?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Binnenkort opletten of @:cherrycoke niet aan een ander tafeltje zit!
Ja ik ben benieuwd. Maarja de ene transgender is de andere niet dus vooraf informeren zegt ook niet alles. Zou dan wel bang zijn om ja te zeggen iig want straks krijg ik die ene uit het gifje in de OP.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat in deze situatie wel vooraf geïnformeerd is
Dan nog weet hij heus dat 24 jong is.quote:
Ben er 2 weken geleden nog geweest. De nachtwacht stond toen dichtbij het glas, normaal staat het een beetje verder vanwege de restauratie, maar dat is nu klaar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil nog altijd een keer terug naar het Rijksmuseum (toen ik er lang geleden was werd het verbouwd).
Ze vragen vast wel vooraf over je type en of een transgender een probleem is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd. Maarja de ene transgender is de andere niet dus vooraf informeren zegt ook niet alles. Zou dan wel bang zijn om ja te zeggen iig want straks krijg ik die ene uit het gifje in de OP.
Jaquote:
Een vrolijke jongenquote:
Je kan sowieso allerlei voorkeuren opgeven in dat aanmeldformulier.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vragen vast wel vooraf over je type en of een transgender een probleem is.
Ik heb wel eens een foto gezien, maar een kleur shirt zou makkelijker kijken zijn @cherrycokequote:
Wat denk je dat zijn Fok! Naam is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Gunner houdt het autisme percentage op peil
Eens, hij lijkt me een lieve jongenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Arme Gunnar.
Ik gun hem vrienden.
Spijkerjack, wijde broek, Timberlands.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto gezien, maar een kleur shirt zou makkelijker kijken zijn @:cherrycoke
Hopelijk krijgt hij leuke reacties op Insta ofzo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ohhhh ik moet echt huilenzo'n lieve jongen
Je hebt daar ook echt helemaal niks aanquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Pesten op werk is nog stommer dan pesten op school. Bah.
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij leuke reacties op Insta ofzo.
Maar hij wil misschien wel vrienden blijvenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dit wordt geen match omdat de rooie Gunnar te eenzaam en depri vindt.
Doetinchem geloof ik. Of Arnhem.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?
Ik zie het niet gebeuren, maar ik hoop het wel. Hopelijk zijn er lotgenoten online. Dan is een groep vrienden misschien wel veel fijner dan een relatie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hij wil misschien wel vrienden blijven
Volgens mij kwam Gunnar uit Arnhem en die andere uit Doetinchem (maar het kan inderdaad ook andersom zijn).quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doetinchem geloof ik. Of Arnhem.
Yesquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort rare combinaties vind ik altijd wel leuk als het slaagt
Had jij je niet opgegeven ooit?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel echt knap dat mensen als Gunnar meedoen aan dit programma. Zou dat zelf echt niet zomaar doen.
Ik vind het juist ook een beetje zielig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Vind het altijd wel echt knap dat mensen als Gunnar meedoen aan dit programma. Zou dat zelf echt niet zomaar doen.
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had jij je niet opgegeven ooit?
Hij staat in de story op de insta van FDquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik ben hem al aan het zoeken. Wat was de woonplaats?
Ja, ik vond die ene vrouw ook erg leukquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel leuk dat de vrouwen een succes waren!
Stuur je hem een hart onder de riem?quote:
Maar hij komt wel dagelijks volgens mijquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Was deze reclame bewust? Die tegen eenzaamheid.
De kans dat je door dit programma een relatie krijgt is klein, dus dat komt goed uit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.
Ik wil alleen niet op tv en heb eigenlijk ook geen zin in een relatie
Maar soms loopt een situatie uit op niets en komt er juist iets anders positiefs.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook een beetje zielig.
Wellicht is First Dates niet de beste plek hiervoor.
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage accountquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stuur je hem een hart onder de riem?
Maar goed, hij had toch maar mooi het lef om mee te doen.
Hahha goed puntquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
De kans dat je door dit programma een relatie krijgt is klein, dus dat komt goed uit.
Ja, altijd een verrassing wat ze voor je uitkiezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde opzich wel meedoen want ben gewoon benieuwd met wie ze voor mij komen.
Ik wil alleen niet op tv en heb eigenlijk ook geen zin in een relatie
Je kunt ook een bericht sturen zonder in een vriendenlijst te staan. En een vaag account boeit hem toch niet joh.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage account
Ah dan zal hij zn account wel op privé hebben staan ofzo. Naja, toch leuk dat je het geprobeerd hebt!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou dat wou ik doen, maar volgens mij moet ik eerst vrienden verzoek doen en jk heb een hele vage account
Ja inderdaad en lijkt me ook wel leuk, gewoon ff met een totaal onbekend persoon gaan zitten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, altijd een verrassing wat ze voor je uitkiezen
Nee dat tv deel is wel wat minder. Een relatie kan nog wel leuk zijn op zich.
Als iemand gewoon een dikke lieverd is, zijn we unaniem een zeer warm bad.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dan zal hij zn account wel op privé hebben staan ofzo. Naja, toch leuk dat je het geprobeerd hebt!
Was het toch nog een beetje een warm bad vanavond.
<3quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand gewoon een dikke lieverd is, zijn we unaniem een zeer warm bad.
Ja!quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een ontzettend schattige date gisteren tussen die twee ‘nerds’, die hebben echt een leuke match gevonden
Ok, ik hoorde het dus toch goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |