quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat gezellie hier zo op de vroege morgen...
DTS gewonnen.quote:
Euhhhh haha...quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS gewonnen.![]()
Kan je een beetje zingen?
Ronahi is opeens anti Tom,dat viel vannacht nogal op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Er is zeker nog niks te beleven, ik heb m'n streams niet aan... is er nog iets dat ik moet weten Fresh?
Huh dat is een duo... dat valt en beetje rauw op m'n dak... waar komt dat nou weer vandaan..quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ronahi is opeens anti Tom,dat viel vannacht nogal op.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh dat is een duo... dat valt en beetje rauw op m'n dak... waar komt dat nou weer vandaan..
Check deze ook even.En zo ging ze nog een tijdje door.quote:
Thnx, ga ik doen...quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze ook even.En zo ging ze nog een tijdje door.
[ twitter ]
Ik heb dit niet op stream gehoord maar ben het volledig eens met Tyron. Ronahi heeft Sonja zelfs nooit ontmoet dus vond het ook heel ongemakkelijk dat Tom hun duo overwinning aan Sonja ging opdragen.quote:
Hij heeft het heel vaak over Sonja, dat is mij ook opgevallen..quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit niet op stream gehoord maar ben het volledig eens met Tyron. Ronahi heeft Sonja zelfs nooit ontmoet dus vond het ook heel ongemakkelijk dat Tom hun duo overwinning aan Sonja ging opdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |