quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Wat gezellie hier zo op de vroege morgen...
DTS gewonnen.quote:
Euhhhh haha...quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DTS gewonnen.![]()
Kan je een beetje zingen?
Ronahi is opeens anti Tom,dat viel vannacht nogal op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
Er is zeker nog niks te beleven, ik heb m'n streams niet aan... is er nog iets dat ik moet weten Fresh?
Huh dat is een duo... dat valt en beetje rauw op m'n dak... waar komt dat nou weer vandaan..quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ronahi is opeens anti Tom,dat viel vannacht nogal op.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh dat is een duo... dat valt en beetje rauw op m'n dak... waar komt dat nou weer vandaan..
Check deze ook even.En zo ging ze nog een tijdje door.quote:
Thnx, ga ik doen...quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Check deze ook even.En zo ging ze nog een tijdje door.
[ twitter ]
Ik heb dit niet op stream gehoord maar ben het volledig eens met Tyron. Ronahi heeft Sonja zelfs nooit ontmoet dus vond het ook heel ongemakkelijk dat Tom hun duo overwinning aan Sonja ging opdragen.quote:
Hij heeft het heel vaak over Sonja, dat is mij ook opgevallen..quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit niet op stream gehoord maar ben het volledig eens met Tyron. Ronahi heeft Sonja zelfs nooit ontmoet dus vond het ook heel ongemakkelijk dat Tom hun duo overwinning aan Sonja ging opdragen.
Ik vermijd feestjes lieverquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:37 schreef Snoozey het volgende:
jullie worden gewoon niet uitgenodigd, dwarsliggers
O dat is jammer,quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
Bondgenoten nooit gekeken, maar dat komt omdat ik die online niet kan terugkijken. Ik heb geen tv abo, ik kijk alles via videoland
Ja ik vind het te veel LLDL en dan bondgenoten en dan BBquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door BB helemaal uit De Bondgenoten
Ben benieuwd of die interesse terugkomt als BB voorbij is
Oh dat is een heel lange zit! LLDL is geen programma voor mij, vind ik verschrikkelijk!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het te veel LLDL en dan bondgenoten en dan BB
Kijk BB ook niet veel meer op TV wat ik mis lees ik hier wel
Oh ja snap ik!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
Bondgenoten nooit gekeken, maar dat komt omdat ik die online niet kan terugkijken. Ik heb geen tv abo, ik kijk alles via videoland
Ik lig soms in een deuk zoveel dommigheidquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is een heel lange zit! LLDL is geen programma voor mij, vind ik verschrikkelijk!
En BB kijk ik terug bij het ontbijt als ik zin heb
Al die reality in de avond is niks voor mij (behalve de COS dan)
Haha, ja de domheid gaat me iets te ver. Daarnaast vind ik romantiek niet interessantquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig soms in een deuk zoveel dommigheid
En lelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:58 schreef Jockari het volgende:
Balenciaga ! Dat zijn van die poepdure schoenen
Kijk.NL is geheel gratuit Mazi.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
Zijn nepperts,ze lijken er nogal op.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie draagt die daar in huis ? Randy ?
Wie moet er nu klagen over de reclame dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door BB helemaal uit De Bondgenoten
Ben benieuwd of die interesse terugkomt als BB voorbij is
Wat een rare zool. Helemaal aan de achterkantquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Deze in het zilver.
[ afbeelding ]
kan je zover terugkijken danquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk.NL is geheel gratuit Mazi.
Het spijt mequote:Op donderdag 1 februari 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie moet er nu klagen over de reclame dan?![]()
Ik kijk het nog wel, maar merk dat m'n interesse ook afneemt. Niet zozeer door BB, maar gewoon steeds dezelfde drama al een paar weken. Eens zien wat de volgende cyclus oplevert.
ik vind dat echt hele lelijke schoenenquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
Deze in het zilver.
[ afbeelding ]
Deze kosten bijna 900 euro.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een rare zool. Helemaal aan de achterkant
Nope,een week volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |