Succes gewenst En Dot kan dat easy.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet zo nog oppassen dus je moet ook nog net doen alsof niet moe bent….dat vreet energie.
Bedankt 😘
Ik ga mijn best doen.
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet zo nog oppassen dus je moet ook nog net doen alsof niet moe bent….dat vreet energie.
Bedankt 😘
Ik ga mijn best doen.
Zet je M maar op FOK! en ga jij even slipen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.
Dit hou je toch niet vol !quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.
Moet niet op M maar op zijn zusje passen. M wordt dit jaar 15 die past op zichzelf 🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet je M maar op FOK! en ga jij even slipen.
Is al jaren zo.Al was ze vannacht wel heel vroeg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit hou je toch niet vol !
Slaap kliniek al geprobeerd ?
Nee. Maarquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit hou je toch niet vol !
Slaap kliniek al geprobeerd ?
Zusjes zijn heel populair op FOK!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet niet op M maar op zijn zusje passen. M wordt dit jaar 15 die past op zichzelf 🤣
quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
R dit is extreem hoor normaal slaap ik iets langer. Maar 2,5 week heel veel
Pijn gehad dat heeft mij afgemat. En drie drukke dagen gehad. Merk toch dat het iets meer tijd kost als je ouder wordt om weer energie te krijgen na ziek zijn of pijn hebbben.
Zou je graag willen helpen maar ik weet geen oplossing 😘quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
Pijn gehad dat heeft mij afgemat. En drie drukke dagen gehad. Merk toch dat het iets meer tijd kost als je ouder wordt om weer energie te krijgen na ziek zijn of pijn hebbben.
Een koekenpan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou je graag willen helpen maar ik weet geen oplossing 😘
Oh lijkt op haar zus dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus van Samantha Balk zit er nu in.Dat is me toch een diva.
Zelfde diva gedrag.quote:
Oh wat vervelend zegquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
Wat ontzettend naar meid... dikke knuffel... duim voor je dat het snel een beetje beter gaatquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |