Voor jou doen wel heel kort.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Ben om 23 uur gaan slapen en om 01.09 weer wakker. Nog wel geprobeerd weer te slapen maar helaas
Morguh. Thnx.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor jou doen wel heel kort.
Goedemorgen.
Vandaar ook dat ze er in BB nogal terughoudend mee zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Krijg je vaak als er drank in het spel is in zo RLS
Waarschijnlijk wel, het is allemaal heel 'netjes' ook niet zo snel stelletje. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze er in BB nogal terughoudend mee zijn.
Kijk ik altijd wel even terug,het gaat daar vooral om bondjes die tekort hebben aan eten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
Bondgenoten vergeet ik iedere keer te kijken
Het is tegenwoordig het nieuwe RLS weinig eten hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk ik altijd wel even terug,het gaat daar vooral om bondjes die tekort hebben aan eten.
Dat triggert mensen toch wel heel erg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig het nieuwe RLS weinig eten hebben.
Zus van Samantha Balk zit er nu in.Dat is me toch een diva.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig het nieuwe RLS weinig eten hebben.
Morguh Enginequote:
Ja heb ik gezien Danielle, maar mens vind ik hetquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus van Samantha Balk zit er nu in.Dat is me toch een diva.
Thanks nog,het heeft wel geholpen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien Danielle, maar mens vind ik het
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Ben om 23 uur gaan slapen en om 01.09 weer wakker. Nog wel geprobeerd weer te slapen maar helaas
Ja bij jou wel. Maar euhhh mag natuurlijk niets verder zeggen. Maar fijn voor jou hopelijk blijft het zo.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks nog,het heeft wel geholpen.
Elyquote:
Goedemorgen Tuttebol.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat is dat vervelend!
Kan je overdag nog wel even slapen ?
Moet vanmorgen oppassen. Ik hoop wel even nog vanmiddag. Heb het ook nog even op de bank geprobeerd maar helaas. Jij succes vandaag hè. Zet m opquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wat is dat vervelend!
Kan je overdag nog wel even slapen ?
Je moet zo nog oppassen dus je moet ook nog net doen alsof niet moe bent….dat vreet energie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet vanmorgen oppassen. Ik hoop wel even nog vanmiddag. Heb het ook nog even op de bank geprobeerd maar helaas. Jij succes vandaag hè. Zet m op
Succes gewenst En Dot kan dat easy.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet zo nog oppassen dus je moet ook nog net doen alsof niet moe bent….dat vreet energie.
Bedankt 😘
Ik ga mijn best doen.
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet zo nog oppassen dus je moet ook nog net doen alsof niet moe bent….dat vreet energie.
Bedankt 😘
Ik ga mijn best doen.
Zet je M maar op FOK! en ga jij even slipen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.
Dit hou je toch niet vol !quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn energie level is momenteel niet zo heel veel meer.
Moet niet op M maar op zijn zusje passen. M wordt dit jaar 15 die past op zichzelf 🤣quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet je M maar op FOK! en ga jij even slipen.
Is al jaren zo.Al was ze vannacht wel heel vroeg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit hou je toch niet vol !
Slaap kliniek al geprobeerd ?
Nee. Maarquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dit hou je toch niet vol !
Slaap kliniek al geprobeerd ?
Zusjes zijn heel populair op FOK!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet niet op M maar op zijn zusje passen. M wordt dit jaar 15 die past op zichzelf 🤣
quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
R dit is extreem hoor normaal slaap ik iets langer. Maar 2,5 week heel veel
Pijn gehad dat heeft mij afgemat. En drie drukke dagen gehad. Merk toch dat het iets meer tijd kost als je ouder wordt om weer energie te krijgen na ziek zijn of pijn hebbben.
Zou je graag willen helpen maar ik weet geen oplossing 😘quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
Pijn gehad dat heeft mij afgemat. En drie drukke dagen gehad. Merk toch dat het iets meer tijd kost als je ouder wordt om weer energie te krijgen na ziek zijn of pijn hebbben.
Een koekenpan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zou je graag willen helpen maar ik weet geen oplossing 😘
Oh lijkt op haar zus dusquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zus van Samantha Balk zit er nu in.Dat is me toch een diva.
Zelfde diva gedrag.quote:
Oh wat vervelend zegquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
Wat ontzettend naar meid... dikke knuffel... duim voor je dat het snel een beetje beter gaatquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |