quote:
Ik las ergens dat vrienden van een vermiste zelf al op zoek waren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]ik kan me ook wel voorstellen dat mensen geliefde vrienden en familie zo snel mogelijk onder het puin vandaan willen hebben... triest..
Klopt, er is er eerder vandaag 1 door vrienden/familie onder het puin vandaan gehaald...quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las ergens dat vrienden van een vermiste zelf al op zoek waren.
Poeh heftig hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, er is er eerder vandaag 1 door vrienden/familie onder het puin vandaan gehaald...
Denk dat de joker in is gezetquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een verschil met de nr1 en de nr 2
Is dat een paard?quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:47 schreef mario390 het volgende:
isabelle heeft nog
colica maar niet erg
de dunne halt
Die zal morgenvroeg ook nog wel tot een uurtje of 10 durenquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:39 schreef mario390 het volgende:
in brasil beginnt in
over 2 uren de festa
Whut?quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:01 schreef mario390 het volgende:
ja ik ben laatste keer
dienstag geslapen
Ja zag hetquote:Op donderdag 1 februari 2024 01:09 schreef mario390 het volgende:
die was het auto gewonnen heeft
is gisteren uitgewählt en naar huis
Deze mod wou dat ze kon slapen was om 1 uur al weer wakkerquote:Op donderdag 1 februari 2024 02:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de bewoners net zo lang wakker zouden blijven dan een bepaalde mod
Kan het vrij laat maken (morgen vrij) maar als ik eenmaal slaap pak ik wel mijn uurtjes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 02:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze mod wou dat ze kon slapen was om 1 uur al weer wakker
Heerlijk is dat. Ben om 23 uur gaan slapen en om 01.09 weer wakker. Nog wel geprobeerd weer te slapen maar helaasquote:Op donderdag 1 februari 2024 03:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan het vrij laat maken (morgen vrij) maar als ik eenmaal slaap pak ik wel mijn uurtjes.
Dat is inderdaad wel een hele korte nachtrust.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Ben om 23 uur gaan slapen en om 01.09 weer wakker. Nog wel geprobeerd weer te slapen maar helaas
Ja hopelijk lukt het zo nog even. Maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 03:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een hele korte nachtrust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |