Is er een modje in de zaal?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Doe ik mij best om laatste post te hebben om de TT wordt ik gekaapt
IK zie er geen een jij?quote:
Nog niet gehad gelukkigquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat je misklikt en ineens Telekids (of iets anders) voor je kiezen krijgt ipv de stream?
Heb dat dit jaar vaker gehad dan nodig volgens mij
In jouw geval, en dit gaat ZO fout klinken, zie ik alleen altijd lippen, waardoor het blauwe me vaak ontgaat.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
In jouw geval, en dit gaat ZO fout klinken, zie ik alleen altijd lippen, waardoor het blauwe me vaak ontgaat.
Als ik de taal naar Chinees doe, krijg ik weer een hele andere tekst/zin te zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Komt wel allebei op hetzelfde neer: hij is dus gewoon een egoïst en denkt alleen aan zichzelf.
Ja er gebeurd niet veel he, zat net te denken ga ik nog verder kijken of stop ik voor vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Laat er ff wat gebeuren in dat huis….nomineren ofzo
ze hadden gewoon tm do moeten strijden om king en queen....quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er gebeurd niet veel he, zat net te denken ga ik nog verder kijken of stop ik voor vandaag
Ja was mooier geweest, volgens mij vandaag nog een keerquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze hadden gewoon tm do moeten strijden om king en queen....
Komt niet meer want zij zijn nu vrijgesteldquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was mooier geweest, volgens mij vandaag nog een keer
Maar kan toch nog een stel vrijgesteld worden. Je weet het nooit met BB.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Komt niet meer want zij zijn nu vrijgesteld
Zou kunnen, we gaan het allemaal zien. Voorlopig zijn ze op twee streams te zienquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mss dat ze de PON game kunnen meekijken ?
Is goed, tot latersquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]oh
Misschien ff stroom van de tv halen? Stekker er ff uit halen.
Dat doe ik altijd als niks meer werkt.
quote:
Gedaan werkt niequote:Op woensdag 31 januari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff videoland afsluiten en weer opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |