Je wist toch dat ik niet meer in DTS kwam, vanwege gezeur?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
Nou, ja, ik zag Sally in DTS en had zo iets van, het is de laatste tijd rustig in DTS dus ze moeten ergens zijn...
Dan is het echt een SC jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel rustig moet ik zeggen hoor, althans, op tijdstippen dat ik er ben (tussen 4 en 7)
Eerder een PCquote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het echt een SC ja
Bottomline: in DTS is altijd wel gedoequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hou het niet meer bij allemaalMaar er begint iets te dagen geloof ik, maar goed, maakt ook niet uit (de rede dan)
Ookquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, meer oud gedienden! Hallo Stig!
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?quote:
Gianniquote:
Nee ik wilde eindigen 666 (quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jij hebt nog 6 punten te gaan toch?Hallo Maz
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, is altijd wel iemand aan het zeuren, een specifiek persoon in ieder geval wanneer je wat paktMaar gezellige mensen zijn minstens zo belangrijk en die zijn er wat minder geworden en hier terug gevonden
Das bij DTS niet leukquote:
We leven met je meequote:Op woensdag 31 januari 2024 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
zo de auto maar eens wegbrengen voor de APK, zal vanmiddag wel een halve rug armer zijn
Mailykequote:
Ha de weermanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |