Daarom kan je een man nog wel aardig vinden en een goede spelerquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:22 schreef mario390 het volgende:
ik vind geen vent leuk
gaat niet gebeuren
schietmedood pffff
Verschilt zoals andere jaren per week, Karen en Tom tot nu toe erg ok, Danny ook wel en Jimmy stijgtquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt uit wie ik wél leuk vind, ik weet wel wie ik niet leuk vind
ik niet uit prinzipquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom kan je een man nog wel aardig vinden en een goede speler
Zolang het maar doorspoelt wanneer het moet maken we ons daar geen zorgen over.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
het WC klinkt toch voor geen meter?
Ik vind Karen tot nu toe 1 van de leukste in het huis, om haar vrolijke karakter en haar pretoogjes. Maar ik val niet op vrouwen, van de mannen, tot nu toe denk ik Jimmy. Maar ik kijk niet naar uiterlijk, maar naar karakterquote:
Really? Ja ze heeft een goed lichaam maar voorderest vind ik haar niet bijzonder, eerder saai.quote:
De eerste dagen (toen Ariana nog normaal deed) postte er iemand hier dat hij/zij via een collega/vriend had gehoord dat Ariana knettergek is. Als gestoord zijn de eerste karaktereigenschap is die mensen gebruiken om u te beschrijven wil ik niet weten wat ze in haar privé allemaal al heeft uitgestoken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Al met al is wel duidelijk geworden voor ons streamers dat Ariana een gevaarlijke vrouw kan zijn. Ze heeft een grote fantasie, gelooft in haar voorspellende gaves, die nog niet uit gekomen zijn. Alles wat ze voelde, zogenaamd, klopt niet. Ze heeft gezegd, morgen geen koffie, dan ga ik echt weg, ze heeft al gezegd dat ze de zondag na het vertrek van Lenie of Ashley naar huis zou gaan. Ze stookt, roddelt en nu het verhaal dat er iemand aan haar borsten gezeten zou hebben. Sorry, maar ik geloof er niets van
Ja klopt ... en ze komt ut Grunnquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:43 schreef mario390 het volgende:
vor 19 is zij niet saai
en doet veel in
de keuken
Veeeeel te vroeg nog. Tobias en Jason waren de gedoodverfde favorieten en uiteindelijk wonnen ze niet. Te vroeg pieken lijkt in BB nooit goed want naar het einde toe krijgen kijkers meer sympathie voor de underdogs.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:00 schreef Mercedes. het volgende:
Als Tom niet te veel steken laat vallen, gaat hij de winnaar zijn.
huh, ik dacht dat je wel oké was maar jij bent me te seksistisch.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:43 schreef mario390 het volgende:
vor 19 is zij niet saai
en doet veel in
de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |