das wat anders dan Mario beschuldigen ...quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:02 schreef Mercedes. het volgende:
Huh? Alice is alleen maar geliefd om haar kont. Mannen houden daar van.
maak je er niet druk om Mario .. In Brasil is het nog vroegquote:Op woensdag 31 januari 2024 02:12 schreef mario390 het volgende:
nur weg haar kont kijk
ik ook niet naar alice
Denk het.quote:
Behalve Alice hahaquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:23 schreef FBtje het volgende:
[..]
Wat is er mis met z'n kont? Een vrouw zou er jaloers op wezen.
ze brengt het als een soort van #metoo.quote:Op woensdag 31 januari 2024 05:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schrok met terug lezen wel van de.beschuldiging van ariana over rohani. Ik geloof er niets van. Rohani vertelde vanavond in de tuin dat ariana niets zei toen ze terug kwam en dat ze jaloers is omdat ze met Tom naar het kasteel ging. En eergisteren stond ariana nog over de deur van de douche te smoezen zonder zender met rohani terwijl die zich aan het wassen was. Dat doe je niet als je het zo erg vind als je aangeraakt bent door haar. Ik zie ariana ervoor aan dat ze uit jaloezie zulke beschuldigingen op de streams gooit. Karen en ashley zeiden er niets van jammer genoeg.
Ja dat beweert ariana. Vind het een heftige beschuldiging van haar.quote:Op woensdag 31 januari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er gebeurd dan tussen Ariana en Rohani... Rohani heeft aan Ariana gezeten...
Wat een raar iets weer van die vrouw... ja dat is ook een heftige beschuldiging!.. ik hoop dat we daar nog meer van gaan horen... in de zin van dat het weer een lulverhaal is van Ariana..quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat beweert ariana. Vind het een heftige beschuldiging van haar.
Hij gaat nu lekker douchen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Danny is zich lekker in alle rust aant scheren... wel heerlijk zo die rust..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |