Jep weer lekker fris en fruitig..quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep weer lekker fris en fruitig..
Ik vraag me af wanneer ze nu eindelijk eens warm water gaan krijgen dit grapje heeft al lang genoeg geduurd..?
Jep ook die kleine jongen moet fris en fruitig zijn..quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Even den kleine Danny schoonmaken ook.
Wow wat een lijf... ik wil dat bovenlijf van Glenn wel eens zien... zo lekker breed waar je heerlijk in kan schuilen...quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
Netjes hoor Den Danny.
[ afbeelding ]
Die is iets meer getrainder.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow wat een lijf... ik wil dat bovenlijf van Glenn wel eens zien... zo lekker breed waar je heerlijk in kan schuilen...
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef mario390 het volgende:
waarom willt ashley in 1
zkje schijsen??![]()
naar huis zenden?
quote:
Waarom heb jij het altijd over kaka?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef mario390 het volgende:
waarom hebben ashley en
karen altijd over kaka doen??
Goedemorgen.Begin je nu gelijk daar weer over?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom heb jij het altijd over kaka?
Yep ging ook met coins.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Fresh hadden ze vorig jaar ook ruim 3 maanden koud water?
Stop eens met zuigen en FF lastig vallen.En kom nou niet aan met dat doe ik niet want we weten alle twee dat je het wel doetquote:
Oostenrijkse Alpen Fetish?quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom heb jij het altijd over kaka?
Deden ze het wel iets slimmer,een emmer met gaatjes er in.quote:
Karen was er ook niet bij toen Ariana dat beweerdequote:Op woensdag 31 januari 2024 05:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schrok met terug lezen wel van de.beschuldiging van ariana over rohani. Ik geloof er niets van. Rohani vertelde vanavond in de tuin dat ariana niets zei toen ze terug kwam en dat ze jaloers is omdat ze met Tom naar het kasteel ging. En eergisteren stond ariana nog over de deur van de douche te smoezen zonder zender met rohani terwijl die zich aan het wassen was. Dat doe je niet als je het zo erg vind als je aangeraakt bent door haar. Ik zie ariana ervoor aan dat ze uit jaloezie zulke beschuldigingen op de streams gooit. Karen en ashley zeiden er niets van jammer genoeg.
Ronahi is een invulling van mij en een aantal anderen in de cosquote:Op woensdag 31 januari 2024 06:57 schreef Frummelie het volgende:
Wat is er gebeurd dan tussen Ariana en Rohani... Rohani heeft aan Ariana gezeten...
Dat is Ronahi.Zal abuis zijn geweest.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi is een invulling van mij en een aantal anderen in de cos
Ariana had het over een vrouw die voor de 2de keer in haar tiet had geknepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |