Thanks.quote:
Jammer van de koffer in beeld.quote:
het WC klinkt toch voor geen meter?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het is 'de' maar we zeggen meestal naar of op 'het'...
In spreektaal is het beide, soms 'het' soms 'de', zonder dat er een bepaalde regel of reden voor is.
stream 1quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:15 schreef Xilia het volgende:
Jammer dat we de woonkamer niet meer mogen zien
Wat maakt het uit, dat zeggen ze hier nou eenmaalquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
het WC klinkt toch voor geen meter?
Het watercloset klinkt wel logisch.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
het WC klinkt toch voor geen meter?
Vooral Jimmy is echt leukquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
oh mann ik heb
verschalten en ben bij
de 2 venten in bed
Ik blijf me afvragen of ze het allemaal (slim) speelt of ze is zo gek als een deurquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:14 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Huh, dus eigenlijk totaal ongevaarlijk.
Geen idee, Karen en Bas liggen toch in de woonkamer?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja denk je het is
nog jemand wakker?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen idee, Karen en Bas liggen toch in de woonkamer?
Really dat je je dat afvraagt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen of ze het allemaal (slim) speelt of ze is zo gek als een deur
Het ging over het kasteel in beeld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik vind Ronahi en Tom leuk.
Ik ben er nog niet echt uit wie ik wél leuk vind, ik weet wel wie ik niet leuk vindquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik vind Ronahi en Tom leuk.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar Dilano is weer echt sexy... Heb je z'n achterkant wel eens bekeken?
Is gemakkelijker hè, de mens.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt uit wie ik wél leuk vind, ik weet wel wie ik niet leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |