Genoeg die het Vlaams hier begrijpenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zollen we dat hier
verstaan en
wat bedoelt het?
Ook niet altijdquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:02 schreef mario390 het volgende:
ik niet maar alle
begrijpen mijn duits
better
Het is 'de' maar we zeggen meestal naar of op 'het'...quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'de' en niet 'het' wc. Ook in België
Nee! Geen liefdes koppel gewoon een duo in het spel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:03 schreef mario390 het volgende:
zijn de 2 venten in
kastel en liefdekoppel??
pfff
wat zij daarleggenquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ook niet altijd![]()
Wat begrijp je niet?
Het is pas week drie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:00 schreef Mercedes. het volgende:
Als Tom niet te veel steken laat vallen, gaat hij de winnaar zijn.
Nee, hoe kom je daarbij? Niets over gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft iemand meegekregen dat Alice brood heeft gestolen?
Ze gaat op de bank in de woonkamer slapen vannacht voor als het alarm gaat.quote:
Nee?!quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft iemand meegekregen dat Alice brood heeft gestolen?
Lees ik elders nogal veel over.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daarbij? Niets over gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar mijn vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees ik elders nogal veel over.Waarom zou je dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar mijn vraag.
Er is niks te kort toch
It's weird being the same age as old people
Ze zijn nogal stellig daar.Dus denk vraag het hier.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Er is niks te kort toch
Niks van meegekregenquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn nogal stellig daar.Dus denk vraag het hier.
Huh, dus eigenlijk totaal ongevaarlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Al met al is wel duidelijk geworden voor ons streamers dat Ariana een gevaarlijke vrouw kan zijn. Ze heeft een grote fantasie, gelooft in haar voorspellende gaves, die nog niet uit gekomen zijn. Alles wat ze voelde, zogenaamd, klopt niet. Ze heeft gezegd, morgen geen koffie, dan ga ik echt weg, ze heeft al gezegd dat ze de zondag na het vertrek van Lenie of Ashley naar huis zou gaan. Ze stookt, roddelt en nu het verhaal dat er iemand aan haar borsten gezeten zou hebben. Sorry, maar ik geloof er niets van
Thanks.quote:
Jammer van de koffer in beeld.quote:
het WC klinkt toch voor geen meter?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:04 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Het is 'de' maar we zeggen meestal naar of op 'het'...
In spreektaal is het beide, soms 'het' soms 'de', zonder dat er een bepaalde regel of reden voor is.
stream 1quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:15 schreef Xilia het volgende:
Jammer dat we de woonkamer niet meer mogen zien
Wat maakt het uit, dat zeggen ze hier nou eenmaalquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
het WC klinkt toch voor geen meter?
Het watercloset klinkt wel logisch.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:16 schreef FBtje het volgende:
[..]
het WC klinkt toch voor geen meter?
Vooral Jimmy is echt leukquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
oh mann ik heb
verschalten en ben bij
de 2 venten in bed
Ik blijf me afvragen of ze het allemaal (slim) speelt of ze is zo gek als een deurquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:14 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Huh, dus eigenlijk totaal ongevaarlijk.
Geen idee, Karen en Bas liggen toch in de woonkamer?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja denk je het is
nog jemand wakker?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Geen idee, Karen en Bas liggen toch in de woonkamer?
Really dat je je dat afvraagt?quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen of ze het allemaal (slim) speelt of ze is zo gek als een deur
Het ging over het kasteel in beeld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik vind Ronahi en Tom leuk.
Ik ben er nog niet echt uit wie ik wél leuk vind, ik weet wel wie ik niet leuk vindquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik vind Ronahi en Tom leuk.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 31 januari 2024 01:21 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar Dilano is weer echt sexy... Heb je z'n achterkant wel eens bekeken?
Is gemakkelijker hè, de mens.quote:Op woensdag 31 januari 2024 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet echt uit wie ik wél leuk vind, ik weet wel wie ik niet leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |