Zo eng!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2 koninginnen dus.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is mijn favoriet, samen met Jimmy
heeft ze wel vaker last van, niet enkel met tom. dus ja is mij zeker opgevallenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef FBtje het volgende:
Is het iemand ook opgevallen dat Ariana wel erg veel met haar ogen knippert als ze met Tom praat?
Ze is hem aan uithorenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ze informeerd even waar hij woont, voor de verhuizing richting belgie
Heb geen medelijden meer met Tom. Hij is genoeg gewaarschuwd. En ook niet meer komen dat hij het vervelend vindt straks na het nomineren.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:42 schreef ben34567 het volgende:
Had Tom haar niet gefriendzoned zo'n paar dagen geleden en was ze daarna niet klaar met hem ? Ik volg het verhaallijn zelf niet meer zo goed.
quote:
Het arme kind is gewoon zwaar verliefd. Net als Babette in EJVJL Die hield niet op met de naam Marciano te noemen, aan iedereen te vragen of hij haar leuk vond, of om te zeggen dat ze hem ab so luut niet leuk vond. En vervolgens zichzelf helemaal te verliezen in pogingen hem te plezieren en eventuele concurrenten uit te schakelen. Het is zielig en pathetisch.quote:
Ze gaat steeds dichterbij staan nog effe en ze geeft hem een zoenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel echt heel erg, je zal zo eentje naast je hebben wonen.
Werkt in de haven en extra werkt hij in de horeca.quote:
Straks ga je nog zien dat Tom háár een zoen geeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze gaat steeds dichterbij staan nog effe en ze geeft hem een zoen
Waarom deed hij daar dan zo geheimzinnig over?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef Xilia het volgende:
[..]
Werkt in de haven en extra werkt hij in de horeca.
Hij vertelde dit vanaf het begin toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:48 schreef FBtje het volgende:
[..]
Waarom deed hij daar dan zo geheimzinnig over?
girltalkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef mario390 het volgende:
waarom hebben ashley en
karen altijd over kaka doen??
Zou het hahahaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:47 schreef FBtje het volgende:
[..]
Straks ga je nog zien dat Tom háár een zoen geeft.
Volgens mij is het bij zijn introductie niet ter sprake gekomen in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hij vertelde dit vanaf het begin toch?
man man het stinkt biij elkequote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan weet ze dat ze niet naar de wc moet gaan, vanwege stinkie
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je mag haar ophalen en hebben......
ochja die is over 2 minuten jarig!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef happyme28 het volgende:
Zou toch lollig zijn als die Glenn binnenkomt, zijn verjaardag mag vieren en zaterdag weer vertrokken is.
Ja, snap haar nu wat is dromen nu hij in het echt heel dichtbij haar staat. Zelfs aanraakt en heel lief lacht....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef odie22 het volgende:
ik dacht dat ariana moe was en vroeg ging slapen ?
12 ongeveerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ochja die is over 2 minuten jarig!
Het is belangrijk voor mij om respectvol met anderen om te gaan en hun gevoelens in overweging te nemen. Het gaat er niet alleen om of veel mensen iemand leuk vinden of niet, maar ook of ik me oprecht tot die persoon aangetrokken voel. Iedereen heeft verschillende smaken en voorkeuren, en het is belangrijk dat we respecteren dat iedereen uniek is en verschillende dingen waardeert in anderenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je mag haar ophalen en hebben......
Het was maar een grapje.....quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:59 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het is belangrijk voor mij om respectvol met anderen om te gaan en hun gevoelens in overweging te nemen. Het gaat er niet alleen om of veel mensen iemand leuk vinden of niet, maar ook of ik me oprecht tot die persoon aangetrokken voel. Iedereen heeft verschillende smaken en voorkeuren, en het is belangrijk dat we respecteren dat iedereen uniek is en verschillende dingen waardeert in anderen
Zet het op Duits.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:55 schreef mario390 het volgende:
ik word het normal vinden
wanneer alice met 19 over
kaka doet, maar over 30
Wilde net naar bed gaan en stream loopt 10 minuten achter. Dan nog maar even wachten of hij een feestje krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ochja die is over 2 minuten jarig!
Aaaah... dat was het ja....quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij werkt in de haven maar verteld niet precies wat ivm eventuele drugscriminelen.
Ja is heel erg ja ja jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:02 schreef Toweler het volgende:
Ja ja ja ja ja... pff let er nu teveel op
Denk het nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:05 schreef Krambo het volgende:
Tom en Ariana in een serieus gesprek zie ik![]()
Realiseert Tom zich welke consequenties dit gaat hebben?
Hij wil denk ik goed in de picture staan....vragen over en weer hoe ze ervoor staan in het huis..Wat hij doet e.d.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:05 schreef Krambo het volgende:
Tom en Ariana in een serieus gesprek zie ik![]()
Realiseert Tom zich welke consequenties dit gaat hebben?
Zijn belevingswereld is erg beperkt, hij is niet erg empatisch, dat is 1 ding wat zeker isquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen dat Tom erg graag over hem zelf praat. Niet eens de moeite neemt om Glenn te feliciteren.....Vlug weer over ik ga en ik doe......
Zij blij want anders is gesprek afgelopenquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen dat Tom erg graag over hem zelf praat. Niet eens de moeite neemt om Glenn te feliciteren.....Vlug weer over ik ga en ik doe......
hij zong tenminste nog mee zij totaal nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:10 schreef zodeju het volgende:
Dat is het hem, inderdaad......quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zijn belevingswereld is erg beperkt, hij is niet erg empatisch, dat is 1 ding wat zeker is
ik kan hier niet terug spoelen op me laptopquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan ook terugspoelen.
[ afbeelding ]
Zag ook dat hij over haar schouders streek en lief lachte en maakte een grapje.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:11 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe stom is Tom bezig zeg! die komt nooit meer van haar af nu, zit ze hem al te strelen met haar vingers ze hield net al der hand heel dichtbij
vraagt ze nou werkelijk of zijn zoon nu kan lopen kind is 6 dombo zegt ze ook nog ja hallo ik heb geen kinderen he![]()
![]()
Hij beseft niet wat dat met haar doetquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag ook dat hij over haar schouders streek en lief lachte en maakte een grapje.
Je moet dan ook wat psychopathische trekjes hebben wanneer je drugscriminaliteit bestrijd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zijn belevingswereld is erg beperkt, hij is niet erg empatisch, dat is 1 ding wat zeker is
Dit heb ik ff gemist, maar volgens mij is hij vooral wat autistischquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:15 schreef FBtje het volgende:
[..]
Je moet dan ook wat psychopathische trekjes hebben wanneer je drugscriminaliteit bestrijd.
hij over haar schouder???? nee dat meen je niet!! je gaat me toch niet vertellen dat hij haar ook leuk vind?quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag ook dat hij over haar schouders streek en lief lachte en maakte een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |