Wonen in een achterstandswijk strugglesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
Hup Zuid Afrika, ik wil geen getoeter in de straten vanavond.
Ik woon in een dorp waar de populatie 90% blank is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wonen in een achterstandswijk struggles
Tsja Marokkanen hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo slaan lekker de stoppen weer door bij Hakimi en consorten .
Lol.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo slaan lekker de stoppen weer door bij Hakimi en consorten .
Zet je fiets maar alvast binnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er al rellen in Nederlandse steden?
Op naar het Mercatorplein!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er al rellen in Nederlandse steden?
Kans is klein dat ze bij mijn schuur komen. Dat moeten ze namelijk eerst 2 andere deuren forceren.quote:
En wanneer mag dat zijn dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Nogmaals ik verwacht de volgende keer een hoop steun van iedereen hier. Om de usual suspects te noemen:
@:frozen-assassin @:zorro @:de_boswachter @:wheeledwarrior en de rest die zich aangesproken voelt
2x geel is altijd 1 wedstrijd schorsing, direct rood kan meer worden. En dan blijft geel ook nog staan voor eventuele volgende wedstrijd maar dat is nu niet van toepassingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef TjjWester het volgende:
Voor de straf maakt het toch niet uit of je twee keer geel hebt of direct rood?
Desnoods kapen ze 'm.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Nogmaals ik verwacht de volgende keer een hoop steun van iedereen hier. Om de usual suspects te noemen:
@:frozen-assassin @:zorro @:de_boswachter @:wheeledwarrior en de rest die zich aangesproken voelt
Daar wonen tegenwoordig hippe hipsters. Of drugsdealers.quote:
Tijdens ajax - PSV de aanvang, dat gaan we dus gewoon in de verlenging meepikkenquote:
Kapen vind ik wel ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Desnoods kapen ze 'm.
Hahaha.
Snapje?
Kapen, kaapverdië. Hahaha
Ik volg je in dezequote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
In andere continenten mogen ze nu eenmaal niet meedoenquote:
zienerquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Halve finale max .. Marokko en de Afrika cup is geen gelukkige combinatie.
Vanuit Nederlands perspectief juich ik altijd voor blank Zuid-Afrika en blank Namibië.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Begrijpelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanuit Nederlands perspectief juich ik altijd voor blank Zuid-Afrika en blank Namibië.
FOK! momenteel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:54 schreef Zorro het volgende:
Je proeft de spanning hier he.
Niemand heeft ook maar tijd om iets te posten.
Hier moet (komt) een gifje van.quote:
Zag ik al eerder in groepsfase ja, andere scheids maar deed ook gewoon mee in opstootjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Scheids klapte gewoon terug
GENOT
AFRICACUPPED
Overigens moeten ze dit gewoon met minimaal 6 maanden schorsing bestraffen in mijn ogen, compleet van de pot gerukt dat scheidsrechters fysiek worden aangevallen... Dat zie je echt in geen enkele andere sport, behalve het altijd belachelijke voetbalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zag ik al eerder in groepsfase ja, andere scheids maar deed ook gewoon mee in opstootje
Zal wel met mantel der liefde worden bedekt. 1 wedstrijdje schorsing voor volgende kwalificatietraject.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overigens moeten ze dit gewoon met minimaal 6 maanden schorsing bestraffen in mijn ogen, compleet van de pot gerukt dat scheidsrechters fysiek worden aangevallen... Dat zie je echt in geen enkele andere sport, behalve het altijd belachelijke voetbal
Psychologische spelletjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ze denken natuurlijk "Die keeper zal nu wel een keer de andere kant op gaan"
En dan schieten ze de andere kant op dadelijk en dan gaat de keeper daar ook heen
Wel goed bedacht van allebei maar hier kon ie gewoon niet bijquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ze denken natuurlijk "Die keeper zal nu wel een keer de andere kant op gaan"
En dan schieten ze de andere kant op dadelijk en dan gaat de keeper daar ook heen
Dat is vast eentjequote:
Ajax speelt niet vanavond.quote:
Nederland 88, Italië 82.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat Ivoorkust zo is herrezen uit de dood na die dramatische start van het toernooi
Kees van der Spek?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:38 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet leuk.
Ik heb namelijk een teringhekel aan die Nigerianen.
Is dat ook een Nigeriaan dan? Dan wel.quote:
Die speelde met Dordt in de eredivisie. Toch opmerkelijk dat je zo ver kan komen.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Troost-Ekong scoort de 1-0 voor Nigeria
Nee is een Wigeriaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat ook een Nigeriaan dan? Dan wel.
God heeft dit zo gewild.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
lijkt wel rotterdam-zuid als ik alle spelers zo op het veld zie
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:07 schreef Origami94 het volgende:
3 punten uit 3 wedstrijden, portugal 2.0, saaie kampioenschap
geef mij maar meteen kwartfinales op een continentaal kampioenschap. maar ja tv geld hequote:Op zondag 11 februari 2024 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
Totaal ander scenario en een veel leuker team.
Mulder net: 'De zombies van Abidjan'quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat Ivoorkust zo is herrezen uit de dood na die dramatische start van het toernooi
Leg eens uitquote:Op zondag 11 februari 2024 21:59 schreef KingRoland het volgende:
lijkt wel rotterdam-zuid als ik alle spelers zo op het veld zie
Succes met de popie Jopies.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:52 schreef PSVCL het volgende:
Haller zoals gewoonlijk met zn chagrijnige kopenge man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |