Hier moet (komt) een gifje van.quote:
Zag ik al eerder in groepsfase ja, andere scheids maar deed ook gewoon mee in opstootjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Scheids klapte gewoon terug
GENOT
AFRICACUPPED
Overigens moeten ze dit gewoon met minimaal 6 maanden schorsing bestraffen in mijn ogen, compleet van de pot gerukt dat scheidsrechters fysiek worden aangevallen... Dat zie je echt in geen enkele andere sport, behalve het altijd belachelijke voetbalquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zag ik al eerder in groepsfase ja, andere scheids maar deed ook gewoon mee in opstootje
Zal wel met mantel der liefde worden bedekt. 1 wedstrijdje schorsing voor volgende kwalificatietraject.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overigens moeten ze dit gewoon met minimaal 6 maanden schorsing bestraffen in mijn ogen, compleet van de pot gerukt dat scheidsrechters fysiek worden aangevallen... Dat zie je echt in geen enkele andere sport, behalve het altijd belachelijke voetbal
Psychologische spelletjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ze denken natuurlijk "Die keeper zal nu wel een keer de andere kant op gaan"
En dan schieten ze de andere kant op dadelijk en dan gaat de keeper daar ook heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |