Wonen in een achterstandswijk strugglesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
Hup Zuid Afrika, ik wil geen getoeter in de straten vanavond.
Ik woon in een dorp waar de populatie 90% blank is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wonen in een achterstandswijk struggles
Tsja Marokkanen hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo slaan lekker de stoppen weer door bij Hakimi en consorten .
Lol.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo slaan lekker de stoppen weer door bij Hakimi en consorten .
Zet je fiets maar alvast binnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er al rellen in Nederlandse steden?
Op naar het Mercatorplein!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er al rellen in Nederlandse steden?
Kans is klein dat ze bij mijn schuur komen. Dat moeten ze namelijk eerst 2 andere deuren forceren.quote:
En wanneer mag dat zijn dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Nogmaals ik verwacht de volgende keer een hoop steun van iedereen hier. Om de usual suspects te noemen:
@:frozen-assassin @:zorro @:de_boswachter @:wheeledwarrior en de rest die zich aangesproken voelt
2x geel is altijd 1 wedstrijd schorsing, direct rood kan meer worden. En dan blijft geel ook nog staan voor eventuele volgende wedstrijd maar dat is nu niet van toepassingquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef TjjWester het volgende:
Voor de straf maakt het toch niet uit of je twee keer geel hebt of direct rood?
Desnoods kapen ze 'm.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Nogmaals ik verwacht de volgende keer een hoop steun van iedereen hier. Om de usual suspects te noemen:
@:frozen-assassin @:zorro @:de_boswachter @:wheeledwarrior en de rest die zich aangesproken voelt
Daar wonen tegenwoordig hippe hipsters. Of drugsdealers.quote:
Tijdens ajax - PSV de aanvang, dat gaan we dus gewoon in de verlenging meepikkenquote:
Kapen vind ik wel ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Desnoods kapen ze 'm.
Hahaha.
Snapje?
Kapen, kaapverdië. Hahaha
Ik volg je in dezequote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
In andere continenten mogen ze nu eenmaal niet meedoenquote:
zienerquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Halve finale max .. Marokko en de Afrika cup is geen gelukkige combinatie.
Vanuit Nederlands perspectief juich ik altijd voor blank Zuid-Afrika en blank Namibië.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Kaapverdiegoden
Begrijpelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Vanuit Nederlands perspectief juich ik altijd voor blank Zuid-Afrika en blank Namibië.
FOK! momenteel.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:54 schreef Zorro het volgende:
Je proeft de spanning hier he.
Niemand heeft ook maar tijd om iets te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |