abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212234660
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 08:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik wil wat jij rookt.
Het zou de toename van CO2 in de atmosfeer kunnen zijn, want ik rook niet.
Er staat ook 'mogelijk midden in paradigma shift van biologische naar technologische evolutie waarbij de mens zelf slechts tot een tijdelijk overgangs vehicle zal verworden.'

De tijd zal het leren ;)

quote:
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212234844
Nog even over rus die door het riool kruipt.

quote:
The infiltration also ended in failure, as a small group of Russian infantry emerged from a sewer, smeared in feces, and promptly got hunted down by Ukrainian drones. The sewer attack, targeting the Tsarska Okhota section of Avdiivka, is the latest debacle in a battle replete with them.
https://www.forbes.com/si(...)re-waiting-for-them/

Avdiivka is rus, die voor de zoveelste keer maar lang genoeg met z'n voorhoofd tegen de muur blijft beuken, want dan valt die muur vanzelf wel een keer om. En, dat kan. Maar als je dan het aantal rus doden omrekent naar gewonen aantal KM2 doorrekent, heeft rus miljarden soldaten nodig om heel oekraine er onder te krijgen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 31 januari 2024 @ 11:46:06 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212234863
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2024 11:44 schreef ExTec het volgende:
[..]

Avdiivka is rus, die voor de zoveelste keer maar lang genoeg met z'n voorhoofd tegen de muur blijft beuken, want dan valt die muur vanzelf wel een keer om. En, dat kan. Maar als je dan het aantal rus doden omrekent naar gewonen aantal KM2 doorrekent, heeft rus miljarden soldaten nodig om heel oekraine er onder te krijgen.
Rest in pieces feces 😱 :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 31 januari 2024 @ 12:02:50 #54
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_212235135
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2024 11:44 schreef ExTec het volgende:
[..]

Nouja, niet geheel waar natuurlijk. Als die muur eenmaal omgevallen is, kan je daarna doorlopen. Theoretisch ;) .
pi_212235213
Als je deze topics met een niet vooringenomen voorkeur leest, neutraal.

Dan lach je je kapot over wat voor verhalen, waanideeën er hier langskomen, wat voor fake news er allemaal voorbij komt. Veel hopium en copium. Projectie over propaganda.

En dat al 925 topics vol, mensen die zichtbaar gefrustreerd en hen woede uitten om "nieuws" welke totaal niet verifieerbaar zijn. Is de mens zo goedgelovig?

Je zal denken dat de media bijna met AI oorlogsberichtgeving eruit gaat spuwen in de aankomende tijd, met AI gemaakte beelden die niet van echt te onderscheiden zijn. En dat bijna alles al voorbij is gekomen, denk aan ziektes van Pootin.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 12:12:20 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212235233
En dan hebben ze een nieuwe muur gemetseld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 31 januari 2024 @ 12:12:36 #57
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212235237
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2024 12:10 schreef epicbeardman het volgende:

Dan lach je je kapot over wat voor verhalen, waanideeën er hier langskomen, wat voor fake news er allemaal voorbij komt. Veel hopium en copium. Projectie over propaganda.

En dat al 925 topics vol, mensen die zichtbaar gefrustreerd en hen woede uitten om "nieuws" welke totaal niet verifieerbaar zijn. Is de mens zo goedgelovig?

Je zal denken dat de media bijna met AI oorlogsberichtgeving eruit gaat spuwen in de aankomende tijd, met AI gemaakte beelden die niet van echt te onderscheiden zijn. En dat bijna alles al voorbij is gekomen, denk aan ziektes van Pootin.
Ja precies! :( Die drie dagen durende invasie duurt wel heel erg lang zo!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 12:13:18 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212235242
quote:

Ok man _O-
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 12:16:40 #59
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212235277
quote:

Hihi
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212235312
quote:

Maar dit verhaaltje draai jij om de zoveel tijd hier af:

quote:
10s.gif Op zondag 14 januari 2024 21:22 schreef epicbeardman het volgende:
Soms vraag ik mij af wie hier echt de wappies zijn, jeetje wat een topic weer vol gekke hersenkronkels en conspiracy theories.

Als er een AI bot op deze oorlog nieuws zou schrijven geloof iedereen het, hoe vaak is Putin nou al terminaal verklaard in het nieuws of dat hij ziek was? is nog springlevend die gast!

Zo veel hopium in dit topic.
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Zieke mensen in een ziek topic, ook TS.
Wat een frustratie zit er in jullie allen. Afgelopen topic is kanslozer dan kansloos.

Oorlogmaniakken!
:O
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 12:20:52 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212235338
_O-
pi_212235482
Maar het is wat aan de rustige kant, komt dat omdat internet in het Internet Research Center nog niet terug is ofzo?
pi_212235533
twitter

Nice
pi_212235549
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2024 12:36 schreef ExTec het volgende:
Maar het is wat aan de rustige kant, komt dat omdat internet in het Internet Research Center nog niet terug is ofzo?
Russisch internet ligt plat en de hoeveelheid trollberichten is met 99% gedaald.

Zal wel toeval zijn.
pi_212235737
Update uit Duitsland.

twitter
pi_212235786
Biden arms Ukraine via Greece

quote:
U.S. President Joe Biden is able to skirt congressional opposition to Ukraine aid by donating weapons to Greece with the expectation that Greece will then donate its own surplus equipment to Kyiv, according to a Jan. 30 report published in Forbes.

A U.S. legal authority known as Excess Defense Articles (EDA) allows the president to deem certain weapons systems surplus and transfer them to partner nations at a cheap price or without cost.

The Greek news outlet Kathimerini reported on Jan. 27 that the U.S. agreed to send two C-130H aircraft, 60 Bradley armored fighting vehicles, and 10 engines for P-3 patrol planes as "free concessions" under the EDA authority.

The package also includes three Protector-class ships and a fleet of trucks, given to Greece as EDA in conjunction with the sale of $8.6 billion worth in F-35 jets.

A letter from U.S. Secretary of State Antony Blinken to Greek Prime Minister Kyriakos Mitsotakis outlining the terms of the weapons transfer also addresses the matter of arming Ukraine.

"We continue to be interested in the defense capabilities that Greece could transfer or sell to Ukraine," Blinken writes.

"If these capabilities are of interest to Ukraine, and pending an assessment of their status and value by the U.S. government, we can explore opportunities for possible additional Foreign Armed Forces Financing of up to $200 million for Greece."

The Greek arsenal holds key air defense equipment that Ukraine needs, including long-range S-300 and Hawk missile systems.

Kathimerini reported that Greek political and military leadership have already agreed to transfer surplus equipment to Ukraine.

This circular arms trade allows Biden to bypass congressional obstacles to funding additional military aid to Ukraine. A $61 billion aid package has been stalled for months due to opposition from Republican legislators, and the White House has said there is no money left to send Ukrainian troops if Congress does not budge.

President Volodymyr Zelensky held a phone call with Mitsotakis on Jan. 29 ahead of the second Ukraine-Balkans summit.

Zelensky said he discussed Ukraine's defense needs with Mitsotakis, "especially in terms of air defense and artillery."
pi_212236015
Suchomimus met een video van een tegenaanval op de saillant van de "riolering aanval in het zuiden van Avdiivka".

pi_212236131
twitter

Als ze drugs willen adviseer ik ze om Noord-Brabant en Limburg met al die methlabs daar aan te pakken. En Volendam en Urk. En Rotterdam.
pi_212236363
Ik geloof dat deze al in een vorig pakket zijn opgenomen, dus volgens mij kan de GOP het niet stoppen.

twitter

Uiteraard zeggen ze niet hoeveel en wanneer, en ook niet waar ze worden opgeslagen of dat ze al in gebruik zijn.
pi_212236450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof dat deze al in een vorig pakket zijn opgenomen, dus volgens mij kan de GOP het niet stoppen.

[ twitter ]

Uiteraard zeggen ze niet hoeveel en wanneer, en ook niet waar ze worden opgeslagen of dat ze al in gebruik zijn.
Maar sullivan of blinken wel hoor, geen zorg.
pi_212236525
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2024 12:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar dit verhaaltje draai jij om de zoveel tijd hier af:
[..]
[..]
:O
Dan is de uitkering uit Leningrad weer binnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212236615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]

Ja, het contract was al afgesloten met Saab en Boeing. Ze kunnen met die dingen nét Dzankoy raken, maar niet Sevastopol of de Kerch brug. Zie Deepstate Map. Ze zouden ze vanaf vandaag kunnen gebruiken.

De grote vraag is hoeveel ze er krijgen en of ze ingezet mogen worden in rusland.
pi_212236636
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, het contract was al afgesloten met Saab en Boeing. Ze kunnen met die dingen nét Dzankoy raken, maar niet Sevastopol of de Kerch brug. Zie Deepstate Map.
Die link laat dat niet zien.

Zo dan:

pi_212236726
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja, het contract was al afgesloten met Saab en Boeing. Ze kunnen met die dingen nét Dzankoy raken, maar niet Sevastopol of de Kerch brug. Zie Deepstate Map. Ze zouden ze vanaf vandaag kunnen gebruiken.

De grote vraag is hoeveel ze er krijgen en of ze ingezet mogen worden in rusland.
Wat staat er in het contract over de aantallen?

Inzetten tegen doelen in Rusland verwacht ik niet. Ik denk dat -als dat gaat gebeuren- de VS/VK/FR en de rest voor alle systemen tegelijk toestemming gaan geven. Dat lijkt me zinvoller. Dan kunnen in een paar dagen zo'n enorme schock-and-awe aanval uitvoeren dat ze in Rusland er niet meer omheen kunnen dat ze hebben verloren.

De Kerchbrug is binnen bereik van Stormshadow/SCALP, dus het is niet echt een probleem die te raken mocht Oekraïne dat willen.
pi_212236797
quote:
12s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die link laat dat niet zien.

Zo dan:
Nee weet ik, ik vind dat iedereen moet leren hoe je de Deepstate munitie bereik tool moet gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')