Dat wil ze toch alleen maar horen, we kiezen niet meer voor the obviousquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kom op @:GGMM, maak haar uit voor dik goor ranzig zwijn met puistentieten dan, of durf je nu niet??!
Graag pics van het eindresultaat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:38 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb gister ergens een foutje in m'n lego bouwwerk gemaakt
Wat een walgelijke papzak ben je. Ik hoop dat je jezelf onder ogen durft te komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik schuif net een frikandel broodje naar binnen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijke papzak ben je. Ik hoop dat je jezelf onder ogen durft te komen.
Ga weg.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mention van @:onlogisch weggeklikt
Zit niet zo te janken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben even naar de kapper geweest en het bad is weer ineens ijskoud.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik die oranje dikzak waar je zo openlijk op geilt, diste met een paar plaatjes die zijn vraatzucht overal tentoonstelt. Ik besefte mij niet, dat je net zo onzeker bent als een brugklasser op zijn allereerste schooldag. Het spijt mij, ik had daar meer rekening mee moeten houden, daar de gemiddelde Trump aanhanger psychisch kwetsbaar is. Het spijt mij Onlogisch.quote:
Gefeliciteerd met deze post om 11:13:33quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
niet gelezen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Sorry dat ik die oranje dikzak waar je zo openlijk op geilt, diste met een paar plaatjes die zijn vraatzucht overal tentoonstelt. Ik besefte mij niet, dat je net zo onzeker bent als een brugklasser op zijn allereerste schooldag. Het spijt mij, ik had daar meer rekening mee moeten houden, daar de gemiddelde Trump aanhanger psychisch kwetsbaar is. Het spijt mij Onlogisch.
Wel een punt gebruiken, maar geen hoofdletter.quote:
Wat is het geworden? Gewoon bijknippen of geheel nieuwe coupe?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ga je nog een bolus wegleggen vandaag?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze post om 11:13:33
Loop jij nog steeds met een Grazianokapsel in de rondte, anno 2024?
Dat zie je wel aan je moeders mondhoeken vanavond.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je nog een bolus wegleggen vandaag?
7/10quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat zie je wel aan je moeders mondhoeken vanavond.
Je bent een smerige dikke big.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er lekker van hebt genotenquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |