Sowieso. Ik had hem al door mycroft gegooid en een punish gifje klaar staan. Maar we geven hem nog het voordeel van de twijfel. René's lot ligt nu een beetje in de handen van @Scrummiequote:
@meatshieldquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Overigens mis ik
@:Saind
@:Knutdeijsbeer
@:AFCNiels
@:JanCees
@:Doublepain
@:Kapiteintje
@:mrstylo
@:Sjaakbauer
@:Littlerabbit
@:Smoofie
@:stevenmac26
@:Ajacied422
@:Lange_Lans
@:napoleonfour
Ja, die dus een beetje
Dit is een fijn complimentquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:43 schreef Bezsen het volgende:
Waanzinnig goede post van @:mickytjuh in OUD
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Ik had hem al door mycroft gegooid en een punish gifje klaar staan. Maar we geven hem nog het voordeel van de twijfel. René's lot ligt nu een beetje in de handen van @:Scrummie
Ik maak iemand uit voor helikopterouder, en geef aan dat diegene haar kind eens gewoon los moet laten.quote:
Ben je al moederquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik maak iemand uit voor helikopterouder, en geef aan dat diegene haar kind eens gewoon los moet laten.
Haal de gifjes maar tevoorschijn @maxi-musquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland in VBL / [VBL SC #7836] mimimimimi
Kan gebeuren maat, ik had hetzelfde probleem (alleen is het mij wel gelukt uiteraard)quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 956 4/6
🟩⬜⬜⬜⬜
🟩⬜🟨⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 752 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩⬜⬜🟨🟨
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
Tja
@Kukelecucktsjsu10quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Niek anoniem, wat is dit nou weer
DIT IS ALLEMAAL JOUW SCHULDquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:07 schreef vrijgevochten het volgende:
Niek anoniem, wat is dit nou weer
Ja ik had het al vrij snel door maar wilde er zou weinig mogelijk de aandacht op vestigenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |