FlatexDeGiro is toch 1 bedrijf, die hebben juist de aansluiting lijkt me?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:36 schreef Sunshineboy het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een aantal jaar geleden via Flatex aandelen Hornbach gekocht op de hamburg exchange. Dat gaat om code: DE0006084403. Deze staan nu op DeGiro, maar ik kan ze daar niet verhandelen. Degiro geeft mij aan dat ik dit het beste kan overzetten naar een broker die wel connecties heeft met deze exchange. Lynx heeft bijvoorbeeld ook geen connectie. Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:37 schreef nostra het volgende:
SBUX wordt op dit niveau wel een grote positie als ik weer 'mag' op 1 juli.
Yanks.quote:We know that our Triple Shot Reinvention with Two Pumps strategy will deliver on the limitless potential of this brand,”
Een deel weer verkocht SOLD NTDOY PINK @ 13.44 (te vroeg maja). Ik heb er nog genoeg over.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef JimmyJames het volgende:
Nog wat Nintendo's bijgekocht de dag na de resultaten BOUGHT NTDOY PINK @ 11.78
Het herstelt alweer nu er geloofwaardige geruchten uitkomen over de specs van de Switch 2.
Begreep dat dat tegenwoordig de facto een halve REIT is geworden, hoe kijk jij daar tegenaan?quote:
Niet echt bij stilgestaan.. Ik weet dat ze berg vastgoed hebben en die terugverhuren aan hun franchisehouders.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Begreep dat dat tegenwoordig de facto een halve REIT is geworden, hoe kijk jij daar tegenaan?
Ah never mind, De Giro verwart weer eens een BAVA met resulaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:42 schreef nostra het volgende:
in aanloop naar de Q2 cijfers aankomende woensdag.
Nou nog kunnen verkopen tegen 20 cent, dus valt mee. Etentje wegggepist, maar oké.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah never mind, De Giro verwart weer eens een BAVA met resulaten.Die zijn pas op 7-8. Ik vond de premie al laag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd bij de bron checken, nu maar hopen op een natuurlijk dipje maandag en weer weg.
Daar maken ze toch nooit winst mee?quote:
76% return on trading capital/yr averaged over tien jaar (56% annualized in Q2).quote:
Hoe is de book to market bij gigantische returns niet veel lager? Naar wat voorn metric zitten we hier te kijken?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:23 schreef nostra het volgende:
[..]
76% return on trading capital/yr averaged over tien jaar (56% annualized in Q2).
quote:Op maandag 29 juli 2024 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe is de book to market bij gigantische returns niet veel lager? Naar wat voorn metric zitten we hier te kijken?
LTM NTI / (Trading Capital EoP). Dus niet return on equity, maar het net trading income (i.e. omzet) gedeeld door het trading capital. Dat kán je dus prima leveragen, ofwel financieren met meer equity (of zoals nu allebei). Wel meer risico (in geval van leverage) en je moet dat kapitaal wel werkend blijven houden.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:35 schreef ludovico het volgende:
Naar wat voorn metric zitten we hier te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |