Hup lekker naar buiten danquote:
Het is bewolkt, maar qua temperatuur best goed te doen. Heb alleen net pas gedoucht en mijn haren moeten nog drogenquote:
Wie heeft jou nu weer hier heen gestuurdquote:
Je bent ziek en bent al de hele dag aan het overgevenquote:
Gelukkig wel jaquote:
Arme SwJquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent ziek en bent al de hele dag aan het overgeven
Hij moet zelfs zoveel overgeven dat hij enkel smileys kan posten en niet eens een hele zin kan uit typenquote:
Het hangt in de lucht. Veel zieken momenteel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent ziek en bent al de hele dag aan het overgeven
Ja, ik heb sinds maandag ook al last van buikgriep. Heb het idee dat ik de helft van de dag op de plee zitquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het hangt in de lucht. Veel zieken momenteel.
Arme man, hoop dat hij snel beter isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij moet zelfs zoveel overgeven dat hij enkel smileys kan posten en niet eens een hele zin kan uit typen
Veel kijk plezierquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:49 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een aflevering Narcos kijken. Bolk ze nog!
De H van Hoeraaaaaaaquote:
Graag gedaanquote:
Misschien gaan ze wel live voor je zingenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:56 schreef Paul het volgende:
Zou DJMO mij nog feliciteren vandaag? Of zou ze een liedje instuderen met Rob? Zo benieuwd
Wel eerst de kaarsjes uitblazen .quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
of verjaardagstaart in gezicht gooien
Yeahhhhh o wacht, zonde van de taartquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
of verjaardagstaart in gezicht gooien
Daar zie je niets anders dan smileys plaatjes en letters 🤣quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de dierentuin dts is wel gratis
toch wel een unique selling pointquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zie je niets anders dan smileys plaatjes en letters 🤣
Die kan ik onderhand wel dromen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de dierentuin dts is wel gratis
Offcoursequote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
toch wel een unique selling point
Ach valt wel mee, zit gewoon aan de diarree, voel met niet 100%, heb het koud en ben verkouden. Maar wel gewoon vanuit thuis aan het werk om verder op werk niemand anders aan te stekenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme man, hoop dat hij snel beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |