Hey KWquote:
Hey die Killem, alles goed?quote:
Goed gegaan met de medicatie vanmorgen?quote:
Jawel. Vanaf donderdag ga ik weer lagere dosis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed gegaan met de medicatie vanmorgen?
Fijn dat je niet alles tegelijk meer in neemtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel. Vanaf donderdag ga ik weer lagere dosis.
Naja niet tegelijk maar ook niet zoals het moet. Maar ik ben er wel tevreden over. Zolang ik maar niet hele nachten wakker ben zoals laatst ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je niet alles tegelijk meer in neemt
O oepsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja niet tegelijk maar ook niet zoals het moet. Maar ik ben er wel tevreden over. Zolang ik maar niet hele nachten wakker ben zoals laatst ben ik tevreden.
quote:
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oepsnu nog naar hoe het moet.
Kom op je kan het
IK vertrouw er helemaal op dat dat goed komtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan het zien.Eerst nu weer die dosisverlaging overleven.
Joah, maar was niet helemaal eerlijk. Vanmorgen ging het voor het weer niet zo goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vertrouw er helemaal op dat dat goed komt
Heb je enig idee hoe dat dan komt, de laatste tijd ging het toch redelijk goed?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Joah, maar was niet helemaal eerlijk. Vanmorgen ging het voor het weer niet zo goed.
Maar ga er weer mee aan de slag.
O dat is wel fijn, heb je voor de weekende in ieder geval een oplossing gevondenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:27 schreef KoningWouter het volgende:
Van het weekend opgehaald bij mijn pa, dat werkte wel goed.
Lekker weer vandaag?quote:
Yup. Weet niet echt waarom ik dat doe. Ik wil me dan graag anders voelen dan dat ik doe.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dat dan komt, de laatste tijd ging het toch redelijk goed?
Snap ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Weet niet echt waarom ik dat doe. Ik wil me dan graag anders voelen dan dat ik doe.
Nah is allemaal van de afkick van de diazepam wat zorgt voor het rotgevoel.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel
Zijn daar geen andere medicijnen voor dan?
Kan je niet overleggen of je dan niet minder snel kan afbouwen? Beter iets langer over doen dan je een lange tijd rot voelennquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah is allemaal van de afkick van de diazepam wat zorgt voor het rotgevoel.
Dus of ik moet weer grote dosissen diazepam gaan nemen. (wat ik niet wil)
Of ik moet er vanaf. Nou daar ben ik dus mee bezig maar zorgt voor een constant rot gevoel maar daar moet ik even doorheen zegt mijn therapeut.
Geen dank hoor, kleine moeitequote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:31 schreef KoningWouter het volgende:
Wel fijn om er even over te praten Dot! Bedankt
Ik heb het zelf in de hand. Als ik niet doorgeef dat ik er klaar voor ben gaan we niet lager.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet overleggen of je dan niet minder snel kan afbouwen? Beter iets langer over doen dan je een lange tijd rot voelenn
Neem de tijd en ga niet te snel omdat je zo graag wilquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het zelf in de hand. Als ik niet doorgeef dat ik er klaar voor ben gaan we niet lager.
Maar voel me al een weekje stabiel. Wel iets rot dus dat is voor mij het moment om weer lager te gaan.
Ben er bijna! Komt goed.
Als het maar droog is.quote:
Ik denk dat het goed is zoals ik het nu doe hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem de tijd en ga niet te snel omdat je zo graag wil
Het is best lekker buitenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
Daarom ook een mooie dag om lekker thuis te werken en enkel naar buiten te gaan voor het hoog nodige
Datis het belangrijjkste ook tochquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is zoals ik het nu doe hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |