Jemig wat heftig zeg! Dat daar geen permanente oplossing voor te vinden is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja die zijn ook enorm pijnlijk, heb liggen huilen op de behandeltafelNa veel gedoe en gezeur kreeg ik het voorelkaar dat ik in een ander ziekenhuis mét roesje behandeld kon worden, dit was zo'n enorme opluchting.. De prikken werkten bij mij ongeveer 8/9 maand en daarna moest ik weer aan de diclofenac. Vandaar dat ik nu om het half jaar preventief mag komen om de pijn voor te zijn.
Zonder behandeling functioneer ik niet meer
Nogmaals veel sterkte, ik weet hoe beroerd je je moet voelen!
Opereren kan niet, het afgebroken puntje zit te dicht bij de dikke darm, de kans op perforatie is te groot.. Geheel verwijderen is ook geen optie ivm het verzakken van o.a. je blaas.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Jemig wat heftig zeg! Dat daar geen permanente oplossing voor te vinden is.
Tnx!
Das ook iets tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het wordt niets![]()
Gewoon een hoop gekke kleuren bij elkaar.
Ben niet meer zo van ‘iets’ worden tegenwoordig.
Daarom worden ouders van de jongste kinderen juist gevraagd om mee te gaan. Tenminste, bij onze school vragen ze bewust ouders van de jongste kinderen uit de klas.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik werd net benaderd door de juf of ik het leuk zou vinden om mee te gaan als begeleiding op het schoolreisje.
Dat is niet bepaald aan mij besteed, een hele dag een groepje van 5-6 kinderen onder mijn hoede, dus heb meteen nee gezegd. Alhoewel ik weet dat het ook echt niet aan mij besteed is, heb ik nu wel een gevoel van falen ofzo, waarom trek ik dat niet![]()
???
Daarnaast merk ik ook dat ik het wat spannend vind dat Simon voor het eerst op echt schoolreisje gaat, met een grote bus een hele dag voor het eerst zonder ons op pad![]()
![]()
Hoort bij loslaten, dat begrijp ik, maar toch......
Dat klinkt echt helsquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:13 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Opereren kan niet, het afgebroken puntje zit te dicht bij de dikke darm, de kans op perforatie is te groot.. Geheel verwijderen is ook geen optie ivm het verzakken van o.a. je blaas.
Dus je begrijpt dat ik tot voor kort best een uitzichtloze situatie had, gruwelijke pijn die met moeite onder controle te houden is (ik kan niets sterkers ''hebben'' dan diclofenac) en enorme paniekaanvallen tijdens de prik-behandelingen. Het is dan ook een zegen dat ik een second opinion kon krijgen (mijn eigen pijnarts wou me niet meer helpen...) en dat zij wél openstonden voor dit experiment (behandeling onder een roesje). Nu heb ik weer perspectief
De mijne zit al in groep 3quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Daarom worden ouders van de jongste kinderen juist gevraagd om mee te gaan. Tenminste, bij onze school vragen ze bewust ouders van de jongste kinderen uit de klas.
Maar als het niet jouw ding is, vooral niet schuldig over voelen. Uit ervaring weet ik dat het echt heel intensief is om zo'n groepje de hele dag bij elkaar te houden. En meestal zijn er genoeg ouders die wel heel graag mee willen.
Onze kinderen zitten op een montessori-school, dus ook in groep 3 en groep 6 zijn ze dan weer 'ineens' de jongste in de klas. Dus ook dan worden vooral deze ouders benaderd. Ik ben dus wel een keer in die val getrapt, dat je denkt, leuk, een groepje van 4 kinderen moet wel lukken toch? Maar dat valt toch tegenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:16 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
De mijne zit al in groep 3(groep 1 en 2 kregen destijds een schoolpleinreisje).
Ik werd benaderd omdat ik elke week leesouder ben en ook elke week de schoolbieb doe. Maar de juf zei dat er altijd zat ouders zijn die mee willen, maar dat ze eerst de ouders vragen die vaak dingen doen.
Dat intensieve trek ik dus niet. Ik vind een hele dag op stap met alleen ons gezin (1 kind) al veel. Dan ben ik vaak al blij als we weer thuis zijn.
En toch voelt het een beetje als falen, dat ik er niet om sta te springen maar heel veel andere ouders blijkbaar dus wel......
Heel herkenbaar hoor, ik vond het leuk om bv de boekjes bij de kleuters te doen, luizenpluizen, een uurtje knutselen, meefietsen naar een activiteit, maar een schoolreisje dat mochten anderen doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:16 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Ik werd benaderd omdat ik elke week leesouder ben en ook elke week de schoolbieb doe. Maar de juf zei dat er altijd zat ouders zijn die mee willen, maar dat ze eerst de ouders vragen die vaak dingen doen.
Dat intensieve trek ik dus niet. Ik vind een hele dag op stap met alleen ons gezin (1 kind) al veel. Dan ben ik vaak al blij als we weer thuis zijn.
En toch voelt het een beetje als falen, dat ik er niet om sta te springen maar heel veel andere ouders blijkbaar dus wel......
Ja, dat dus, die kortdurende activiteiten van max. 2 uurtjes vind ik echt heel leuk om te doen. Maar schoolreisjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Heel herkenbaar hoor, ik vond het leuk om bv de boekjes bij de kleuters te doen, luizenpluizen, een uurtje knutselen, meefietsen naar een activiteit, maar een schoolreisje dat mochten anderen doen.
Net als een hele dag op stap met je gezin, ook heel herkenbaar.
Ik trek dat ook echt niet.. Ik deed op de basisschool genoeg in school. Maar groepjes onder mijn hoede echt niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik werd net benaderd door de juf of ik het leuk zou vinden om mee te gaan als begeleiding op het schoolreisje.
Dat is niet bepaald aan mij besteed, een hele dag een groepje van 5-6 kinderen onder mijn hoede, dus heb meteen nee gezegd. Alhoewel ik weet dat het ook echt niet aan mij besteed is, heb ik nu wel een gevoel van falen ofzo, waarom trek ik dat niet ???
Daarnaast merk ik ook dat ik het wat spannend vind dat Simon voor het eerst op echt schoolreisje gaat, met een grote bus een hele dag voor het eerst zonder ons op pad
Hoort bij loslaten, dat begrijp ik, maar toch......
Maar waarom wordt dat in jouw hoofd 'falen'? We zijn allemaal anders en hebben ieder een andere draagkracht en andere behoeftes, hoe maakt het feit dat jij iets anders wil jou tot minder?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:16 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Geen idee, een rare kronkel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:08 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Maar waarom wordt dat in jouw hoofd 'falen'? We zijn allemaal anders en hebben ieder een andere draagkracht en andere behoeftes, hoe maakt het feit dat jij iets anders wil jou tot minder?
Zo te horen doe je genoeg! En dat je andere dat uitje gunt is toch alleen maar aardigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:14 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Geen idee, een rare kronkel in mijn hoofd
Heb wel vaker (lees: bijna altijd) dat ik extra moet doen, om enigszins het gevoel te hebben dat ik er ook mag zijn.
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:14 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Geen idee, een rare kronkel in mijn hoofd
Heb wel vaker (lees: bijna altijd) dat ik extra moet doen, om enigszins het gevoel te hebben dat ik er ook mag zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ook herkenbaar
Herkenbaar ook. Juf belde ook weleens last minute omdat ze dat wist. Maar dat was 1a2 keer per jaar, die laatste 3 jaar. Dus geen problemen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |