Ik heb hem ook gehaald, bij Intertoys, kwam om 08:58 aan, 09:00 winkel open, iedereen kreeg een nummertje. Ik stond om 09:10 alweer buiten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon heeft eindelijk de Pikachu met grijze hoed Pokémonkaart![]()
We waren al om 9.30u bij mediamarkt, gaan pas om 10u open en het was nog rustig. Om 9.45 vast bij de deur gaan staan en daarna werd het drukker. Toen de winkel opende, mochten er 3 mensen tegelijk naar binnen. Was goed geregeld. Bij aankoop van minimaal 30 euro kreeg je 1 Pikachu kaart per persoon.
Zoon Pokémon kaarten gekocht en ik voor dochter. Hebben ze nu beiden de zo gewilde kaart
Fijn dat het jullie ook gelukt isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:03 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaald, bij Intertoys, kwam om 08:58 aan, 09:00 winkel open, iedereen kreeg een nummertje. Ik stond om 09:10 alweer buiten.
Er zijn 100.000 extra in omloop gegaan in Nederland vandaag, dus zeldzaam zijn ze niet meer. Maar B is superblij. Meteen in een hard case gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit jaar dus ook weigeren mee te betalen aan het einde van het jaar cadeau of voor de juffendag. Knutsel wel, maar cadeau….
Ik heb aankomende week oudergesprek en heb ook de om de ib’er gevraagd.
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan bij deze juf, maar ze doet nu bij mij alles verkeerd![]()
Dat tellen had ik vooral in groep 1/2 heel erg... gingen ze naar drievliet... wie verzint dat voor kleuters...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:07 schreef Mushanga71 het volgende:
En schoolreisjes...
Bij dochter elke keer mee geweest, bij zoon vanaf groep 4. In groep 1 weigerde hij. Ging met zn handen in zn zij bij juf staan en deelde mee dat ie níet meeging![]()
Groep 2 wilde ie ook niet en in groep 3 alleen als ik meeging als begeleider. Dat was ook afgesproken, tot zijn juf daarop terug kwam en ik die ochtend maar moest wachten óf er nog plek was in de bus. Daar had ik geen trek in dus weigerde zoon voor de 3e keer.
Vanaf groep 4 was ik klassenouder en die gingen standaard mee.
Ik vond het juist leuk om mee te gaan, de bieb, Artis, schoolreisje en schoolzwemmen. Met de binnenactiviteiten had ik niet veel.
De avond na zo'n schoolreisje was ik wel kapot en nog steeds tellende: 1, 2, 3, 4, 5, 6...
Ik doe dat ook overdagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit me stilletjes af te vragen of wij de enige ouders zijn die, als ons kind 's avonds naar beneden komt terwijl wij zitten te snaaien, soms stiekem snel het lekkers achter de bank laten vallen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:57 schreef Loj het volgende:
Helpen op school…
Vind ik leuk! Doe het ook graag, maar kan niet zo vaak.
Dit jaar doe ik voor de kleuters helemaal niets.. die juf!!!!Inderdaad tijd voor een gesprek met de juf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit jaar dus ook weigeren mee te betalen aan het einde van het jaar cadeau of voor de juffendag. Knutsel wel, maar cadeau….
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan bij deze juf, maar ze doet nu bij mij alles verkeerd
Maar klinkt wel herkenbaar hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hier in groep 1 toen, de Efteling. Kom je niet verder dan het sprookjesbos. Maar idd, voor die groepen hoeven dat soort parken écht nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat tellen had ik vooral in groep 1/2 heel erg... gingen ze naar drievliet... wie verzint dat voor kleuters...
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:57 schreef Loj het volgende:
Helpen op school…
Vind ik leuk! Doe het ook graag, maar kan niet zo vaak.
Dit jaar doe ik voor de kleuters helemaal niets.. die juf!!!!Jemig wat een ellende die juf. Het lijkt inderdaad of ze de pik op je heeft. Ik hoop alleen dat Li zelf geen last heeft van haar juf (behalve dan dat ze merkt dat mama nooit ergens mee mag helpen). Want als de juf ook vervelend doet tegen haar, zou helemaal lullig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit jaar dus ook weigeren mee te betalen aan het einde van het jaar cadeau of voor de juffendag. Knutsel wel, maar cadeau….
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan bij deze juf, maar ze doet nu bij mij alles verkeerd
Snap goed dat je er helemaal klaar mee bent!
Aan die toets kan vrij weinig verkeerd gaan. Wat deed ze in jouw ogen verkeerd dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Sjezus @:Loj wat een kutjuf
Hoe sneu ook voor het kind, ik zou niks meer doen dat jaar voor school. Wat denkt zo'n mens wel niet?
In groep 3 had ik een aanvaring over de 3 minutentoets. Ze deed het verkeerd en daar wees ik haar vriendelijk op. Had ik beter niet kunnen doen
Ze liet de 3 bladen in 1 minuut lezen en toen ik zei dat mij dat zelfs niet lukte, laat staan een 5/6 jarige, vond ze me ineens niet aardig meerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aan die toets kan vrij weinig verkeerd gaan. Wat deed ze in jouw ogen verkeerd dan?
Misschien jezelf even naar bed sturen...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef Quoi het volgende:
Gut, wat verlang ik soms terug naar de middagdutjes. Hij is kapotmoe van de week, maar babbelt vanaf vanmorgen half 7 al aan één stuk door en komt met zo ongeveer elk uur met een nieuw initiatief (ehbo-doos maken, stad bouwen in Minecraft, uitnodigingen versturen voor een voetbalfeest, etc, etc, etc). Ik ben de hele dag dus al aan het afhouden: doe maar iets voor jezelf, praat niet door ons heen, ruim even eerst al die 1001 eerdere projecten op, laat mij er even buiten.
We hebben vanavond een feestje en hij mag mee (want ander jongetje om mee te spelen/chillen), maar hoe gaan we dit trekken? Nu ben ik extra prikkelgevoelig, maar HOE trekken jullie dit soms?
Ik denk er echt aan om 'm straks verplicht een uurtje naar bed te sturen met een boek ofzo.
Het is 1 minuut per blad. Alle 3 de bladen binnen 1 minuut kan niemand.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ze liet de 3 bladen in 1 minuut lezen en toen ik zei dat mij dat zelfs niet lukte, laat staan een 5/6 jarige, vond ze me ineens niet aardig meer
Nee daarom. Maar zij hield vol dat de 3 minuten toets bestond uit 3 bladen in 1 minuutquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is 1 minuut per blad. Alle 3 de bladen binnen 1 minuut kan niemand.
Mijn oplossing was vandaag samen op het grote bed liggen terwijl dreumes slaapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:52 schreef Quoi het volgende:
Gut, wat verlang ik soms terug naar de middagdutjes. Hij is kapotmoe van de week, maar babbelt vanaf vanmorgen half 7 al aan één stuk door en komt met zo ongeveer elk uur met een nieuw initiatief (ehbo-doos maken, stad bouwen in Minecraft, uitnodigingen versturen voor een voetbalfeest, etc, etc, etc). Ik ben de hele dag dus al aan het afhouden: doe maar iets voor jezelf, praat niet door ons heen, ruim even eerst al die 1001 eerdere projecten op, laat mij er even buiten.
We hebben vanavond een feestje en hij mag mee (want ander jongetje om mee te spelen/chillen), maar hoe gaan we dit trekken? Nu ben ik extra prikkelgevoelig, maar HOE trekken jullie dit soms?
Ik denk er echt aan om 'm straks verplicht een uurtje naar bed te sturen met een boek ofzo.
Vreemd dat een ouder haar erop moet wijzen. Je zou denken dat een IB-er of collega dat wel zou doen. Want als zij bij iedereen die drie kaarten afneemt in een minuut dan scoort haar hele klas V- / E en dat is een zorg signaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:35 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee daarom. Maar zij hield vol dat de 3 minuten toets bestond uit 3 bladen in 1 minuut
Dat is wat we nu proberenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:35 schreef Elleska het volgende:
[..]
Mijn oplossing was vandaag samen op het grote bed liggen terwijl dreumes slaapt.
Uiteindelijk allemaal geslapen
Zoon kwam er toen mee thuis dus ben ik me gaan inlezen. Dacht dat hij het verkeerd begrepen had en daarom ging ik ermee naar de juf. Om erachter te komen dat hij gelijk had en zij het echt niet snapte. Toen ik uitlegde hoe het moest, bleef ze volhouden dat de 3 in 3 minuten staat voor 3 bladen in 1 minuut. Was er niet vanaf te brengen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vreemd dat een ouder haar erop moet wijzen. Je zou denken dat een IB-er of collega dat wel zou doen. Want als zij bij iedereen die drie kaarten afneemt in een minuut dan scoort haar hele klas V- / E en dat is een zorg signaal.
Daarbij neem je in groep 3 geeneens alle 3 de kaarten af, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |