Ik denk dat de helft van het zwerfvuil dat ik zie van Fast Food tenten is, bij uitritten van de snelweg in de berm zelfs duidelijk meer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb eens een milkshake beker terug een golfje ingegooid. Werd niet echt gewaardeerd maar zelf vond ik het best geestig.
En met Satésaus een Jos Brinkquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Met één frikandel ipv twee heet het een Supertje trouwens.
Heeft dan weer niks met een sup te maken geloof ik.
https://images.app.goo.gl/wzMceXUHEkg2JrS9Aquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
WTF is een waterfiets in dit verband?
Frikadellen en aardappels zijn ook los te koop?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:45 schreef sigme het volgende:
Nounounou, wat alweer veel geleerd vandaag.
Een waterfiets plus varianten. Helaas voor mij vrij nutteloze kennis; ik ben geen snackbarbezoeker (ik eet m'n frituur graag vers en thuis).
Ook vandaag geleerd: Paardenverschut.
Uit de context was wel duidelijk wat ermee bedoeld werd, maar het lijkt toch een vrij obscure term te zijn. Hier mensen die ermee bekend zijn? Het lijkt Utrechs en/of Rotterdams.
Veel succes met de sollicitatie, gezonde spanning is natuurlijk goed,als je er onverschillig in gaat dan kan je het wel schudden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:47 schreef Tuindier het volgende:
Bedankt voor de succeswensen. Het is voor mij ook vooral wederzijds onderzoeken of er een match is en het is niet de enige optie die er is gelukkig. Maar toch, net als een date wel een beetje (gezonde) spanning.
Mayonaise hebben de meeste snackbars niet meer helaasquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:37 schreef fietsie het volgende:
Dit zijn ook gewoon essentiele dingen om te weten.
Is een waterfiets doorgaans met mayo? Of creatiever ?
De KFC in Emmen opende op een vrijdag, op zondag vond ik zo'n 30-35km verderop al afval van de KFC, ergens langs een landweggetje achteraf.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van het zwerfvuil dat ik zie van Fast Food tenten is, bij uitritten van de snelweg in de berm zelfs duidelijk meer.
Gewoon planten. Grote kans dat ze alsnog gewoon uitkomen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef Barreltje het volgende:
Tevens nog een tuin vraag. ik vond een aantal bollen die al een beetje aan het uitkomen zijn![]()
kan ik die nog planten (half) onder de grond ? of wat kan i k er nog mee? anders is het ook zo zonde..
Maar die collega moet toch ook het toilet kunnen delen? In theorie kan er meer dan 1 invalide tegelijk in een gebouw zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
ik moet even checken of de collega die invalidentoilet nodig heeft er is, zo niet dan heb ik daar iig iets meer ruimte en privacy
Wat fijn dat het zo snel kan. Doen ze goed daar (laatst ook hier bij de oogarts van bergman, kon de volgende dag). Maar ik hoop vooral dat er wat uitkomt en er wat aan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues en g wat kut dat het nog steeds zo moeilijk gaat met de stoma en g veel pijn heeft
@:Lucky_Strike wat gaaf!!![]()
@:Tuindier veel succes! Ben benieuwd hoe het gaat.
Ik heb morgen al afspraak bij Bergman met uroloog, super fijn zo snel. En uitslag kweek was gisteren terug zag ik, negatief - dus huisarts had wel gelijk dat het, in elk geval dit keer, (nog) geen ontsteking was, ondanks de klachten en bloedplassen. Bacteriën was in 1.5 week van <100/ml naar 1000/ml gegaan, maar pas vanaf 10.000 of 100.000 is het volgens mij positief, dus daar zat het echt nog ver onder. Nuttige info voor donderdag, dus dat neem ik mee. Als voorbereiding moet ik 48u een plasdagboek bijhouden, inclusief hoeveelhedenik was eerst van plan donderdag tot de afspraak op uni te werken want er vlakbij, maar ik denk dat ik toch maar gewoon vanuit huis naar de afspraak ga
of ik moet even checken of de collega die invalidentoilet nodig heeft er is, zo niet dan heb ik daar iig iets meer ruimte en privacy dan in de kleine hokjes waar ook alle studenten heen gaan.. sta ik daar anders mn maatbeker om te spoelen in de wasbak tussen de studenten
In die spelling vind ik er meer overquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Blues het volgende:
En een poardeveschut(ting) is Utregs ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |