Veel succes, Tuindierquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Vandaag een eerste sollicitatie. Ik ben toch wel nerveus.
Ik heb eens een milkshake beker terug een golfje ingegooid. Werd niet echt gewaardeerd maar zelf vond ik het best geestig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh, Ratten op de parkeerplaats van een verzameling aan Fast Food restaurants...
Tja, dat krijg je ervan als je je troep half opeet in de auto en de rest naar buiten flikkert. Het is de Drive uitbaters en hun gasten van harte gegund.
Succesquote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Tuindier het volgende:
Haha, dat lijkt wel een trend te worden nadat het op dumpert stond.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb eens een milkshake beker terug een golfje ingegooid. Werd niet echt gewaardeerd maar zelf vond ik het best geestig.
Laat ze alle hoeken van de Tuin zien!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Tuindier het volgende:
En laat je niet om de Tuin leiden, jij bent de beste!!!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Tuindier het volgende:
Dit was begin van Corona, geen idee wanneer het op Dumpert stond, ik kijk daar echt bijna nooit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt wel een trend te worden nadat het op dumpert stond.
Succes!quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:24 schreef Tuindier het volgende:
WTF is een waterfiets in dit verband?quote:
Twee frikandellen met friet ertussen. Aan te vullen met saus naar keuze. "Waterfiets met" "waterfiets speciaal" you get the point.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
WTF is een waterfiets in dit verband?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee frikandellen met friet ertussen. Aan te vullen met saus naar keuze. "Waterfiets met" "waterfiets speciaal" you get the point.
In andere delen van het land ook bekend als "Catamaran".
Hallo ik wist dit ook. Was pubquiz vraag tijdje geleden. Ik riep heel hard "waterfiets", W. riep heel hard "catamaran".quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee frikandellen met friet ertussen. Aan te vullen met saus naar keuze. "Waterfiets met" "waterfiets speciaal" you get the point.
In andere delen van het land ook bekend als "Catamaran".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |