Collega is er 2 weken ziek van geweest. Eind van de tweede week was hij wel af en toe vanuit huis aan het werk. Een ptiige griep hoorde ik ook van anderen. Beterschap voor julliequote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee wat voor griepvirus er nu precies rondwaart, maar het is een stevige.
Na 3 dagen zit er bij mij een lichte verbetering in, maar mw. MM is sinds woensdagavond ook de klos.
Koorts, veel hoesten, benauwdheid, draaierig zijn, wat snotteren en alsof alles in slow motion gaat. Oftewel algehele malaise, zoals dat zo mooi heet.
Ben er wel klaar mee, er komt niets uit mijn handen…
Ik hoor ook veel mensen om mij heen die er echt flink last van hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Na 3 dagen zit er bij mij een lichte verbetering in, maar mw. MM is sinds woensdagavond ook de klos.
Koorts, veel hoesten, benauwdheid, draaierig zijn, wat snotteren en alsof alles in slow motion gaat. Oftewel algehele malaise, zoals dat zo mooi heet.
Ik ben normaal gesproken zelden of nooit ziek.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoor ook veel mensen om mij heen die er echt flink last van hebben![]()
Hopelijk zijn jullie er snel van af.
Beterschap. Ziek zijn is stomquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken zelden of nooit ziek.
En als ik ziek ben dan is het na 2 dagen wel weer over, min of meer. Goed genoeg om weer normaal dingen te doen en zo.
Dit keer is het dus wat heftiger, zelfs mijn eenmalige Krona attack was milder.
We zingen het wel uit… 🎶
Zolang je nog kunt zingen komt het wel goedquote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als ik ziek ben dan is het na 2 dagen wel weer over, min of meer. Goed genoeg om weer normaal dingen te doen en zo.
We zingen het wel uit… 🎶
Neem de tijd, veel rust en goed drinken!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Hier zelfde verhaal, al ontloop ik hem zelf tot nu toe nog steeds.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zingen het wel uit… 🎶
Wat leuk! Wat voor ras? (krulkipjes zien er zo leuk uit)quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:02 schreef gcjoel het volgende:
Wij krijgen dit weekend kipjes![]()
Dus vandaag beetje bezig geweest met inlezen en spulletjes halen.
Er bestaat zelfs kippen speelgoed, dus dat kocht ik natuurlijk![]()
De ren is bijna af, morgen een hok ophalen en de boel verder dicht maken en dan kip halen
Bij een vroegere vriendin had bijna iedereen het in de straat. .Wel grote tuinen (woningen uit begin 1900) maar ook min of meer midden in de stad (voor kenners, de Burgemeesterswijk). Ook waren daar veel konijnenhokken in de tuin. Vlak bij het best grote park Sonsbeek. En in Sonsbeek woonden minimaal 9 vossen vertelde de boswachter. Dat was geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Onze schuin-tegenover-buren hebben sinds een paar maanden een haan in de tuin.
Ik was in de veronderstelling dat dat beest voor 1 of ander offerfeest of zo bestemd was, maar ik hoor hem nog elke dag 's ochtends kukelen.
Ik weet niet of ik dat straks, als het weer wat eerder licht wordt en Kukel dan ook eerder dan nu z'n dagelijkse trucje gaat doen, kan waarderen. Sowieso begrijp ik pluimvee in afgesloten tuinen in een stad niet zo…
Weet ik nog niet, degene waar we heen gaan heeft meerdere soorten. Wil wel beetje kleine kipjes.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat voor ras? (krulkipjes zien er zo leuk uit)
Dat lijkt me best kut. Ik wil ook geen haan want daar heb je gewoon zelf al last vanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat dat beest voor 1 of ander offerfeest of zo bestemd was, maar ik hoor hem nog elke dag 's ochtends kukelen.
Ik weet niet of ik dat straks, als het weer wat eerder licht wordt en Kukel dan ook eerder dan nu z'n dagelijkse trucje gaat doen, kan waarderen. Sowieso begrijp ik pluimvee in afgesloten tuinen in een stad niet zo…
Ik heb ooit iemand een tijdschrift aangeraden op Facebook en plaatste een link naar de website.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik verveel me, maar bij onze grote vrienden van FB doen ze dat kennelijk nog veel meer.
Krijg net een melding over een 3 jaar geleden (!!) door mij geplaatst bericht, wat werkelijk nergens op slaat:
[ afbeelding ]
Kan je vervolgens een herbeoordeling aanvragen, na keuze uit 5 opties, waaronder 'Ik maakte maar een grapje', maar geen enkele optie dat er geen sprake van spam is.
Social Media onder begeleiding van robots, het blijft lachwekkend…
Dan offer je hem zelf toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Jij hebt in ieder geval nog een link naar iets geplaatst, wat later onbedoeld misschien wat ongelukkig uitpakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand een tijdschrift aangeraden op Facebook en plaatste een link naar de website.
…
Als je in een woonbuurt kippen hebt, kan ik me nog voorstellen, maar een haan, dan wil je ruzie met de buren en die kan je dan ook wmb krijgen ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:14 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:44 schreef golfer het volgende:
Vandaag een langdurige MRI-scan in het AVL gehad.
En de datums voor mijn 5 MR-Linacbestralingen van de prostaat in het AVL zijn nu ook bekend.
Als het allemaal doorgaat begin ik daarmee op 20-2 en ben ik 5-3 helemaal klaar met dat stukje medische molen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |