abo sky sportsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarom? Hoe wil je dan gaan kijken?
heb ik al eens naar gekeken, kun je niet afsluiten in NL helaasquote:
En nu?quote:Op maandag 29 januari 2024 22:35 schreef hanskraaijjr het volgende:
F1TV abo gestopt na verbreken belofte dat het iets van 64 euro per jaar zou zijn.
De kwaliteit is niet geweldig en je hebt kans dat hij halverwege stopt.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:33 schreef PPL het volgende:
Er zijn genoeg websites die streams van Sky Sports aanbieden. Is dat geen alternatief voor (sommigen van) jullie?
Geen idee hoe legaal dat precies is, maar men kan mij toch niet verbieden bepaalde websites te bezoeken?
Viaplay, duh.quote:
Nee!quote:Op maandag 29 januari 2024 22:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
De kwaliteit is niet geweldig en je hebt kans dat hij halverwege stopt.
Snap niet waarom niet iedereen een torrent pakt. Duurt een paar uurtjes tot maximaal een dag voor het er op staat in hoge kwaliteit zonder issues. Maandagavond kijken is toch net zo leuk?
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 29 januari 2024 22:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Snap niet waarom niet iedereen een torrent pakt. Duurt een paar uurtjes tot maximaal een dag voor het er op staat in hoge kwaliteit zonder issues. Maandagavond kijken is toch net zo leuk?
Sure. Als ik de CEO van Viaplay was zou ik nog liever failliet gaan dan oud F1TV'ers die je bedrijf jarenlang de grond in geboord hebben als als klant er bij te krijgen.quote:
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietIk wil het live zien!
Gegarandeerd niet weten wat er gaat komen misschien?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.
Als je niet begrijpt dat het veel spannender is om naar iets te kijken dat daadwerkelijk op dat moment gebeurt, kan ik het je ook niet bijbrengen ben ik bang.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van live zien? Ik snap het oprecht niet.
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gegarandeerd niet weten wat er gaat komen misschien?
Tuurlijk, maar vergeet niet je pushberichten uit te zetten.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?
Radioquote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan toch best even een (halve) dag niet nu.nl openen als je daarmee ¤95 per jaar bespaart?
De eerste CEO die naar principes kijkt i.p.v. geld moet nog geboren worden.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sure. Als ik de CEO van Viaplay was zou ik nog liever failliet gaan dan oud F1TV'ers die je bedrijf jarenlang de grond in geboord hebben als als klant er bij te krijgen.
Dergelijke figuren ben je liever kwijt dan rijk.
Je kan ook op andere dingen besparenquote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Zit in die torrent ook Live Timing, Driver Tracker en zulke dingen?quote:Op maandag 29 januari 2024 23:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
eens per 3 maand douchen scheelt je veeeeeeeeeel energiekostenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook op andere dingen besparen
Vergeleken met je huis verwarmen bespaar je praktisch nietsquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
eens per 3 maand douchen scheelt je veeeeeeeeeel energiekosten
ik verwarm vrijwel nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met je huis verwarmen bespaar je praktisch niets
Ik zit er wel over te denken om voor het terugkijken over te gaan naar Sky te Torrenten. Kan ik weer eens in fatsoenlijke kwaliteit F1 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |