Afblijven Hitchcockquote:Op maandag 29 januari 2024 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mislukt Nederlandsquote:
Nice!!!quote:Op maandag 29 januari 2024 11:53 schreef pullup het volgende:
Dat Japanse raketje werkt weer begreep ik Puzzie
quote:
Wat een gezellig clubjequote:Op maandag 29 januari 2024 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
ik stuur dit Franse elite regiment wel even op dat ding af![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Jij maakte zo'n indruk op hem dat hij ging rennen jaquote:
Ik weet wie het zegt.quote:
Ze kunnen beter voor je weg rennen dan over je heen lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, dit is echt geen opzet, dit staat bij de afbeeldingen hier onder aan de pagina
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
WTFHoe lang zou het duren voor ze het door hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, dit is echt geen opzet, dit staat bij de afbeeldingen hier onder aan de pagina
Lang vrees ikquote:Op maandag 29 januari 2024 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren voor ze het door hebben?
Spinnenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:04 schreef pullup het volgende:
Nooit onder de snoepautomaat porren mensen
[ twitter ]
Grote en kleintjesquote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En geen kleintjes .... leek wel bij de Oosterburen
Heb je veel te stampenquote:
Ik krijg normaal allemaal schattige beestjes in mijn timelinequote:
Dan heb je ergens iets gruwelijks in je zoekgeschiedenis staan?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg normaal allemaal schattige beestjes in mijn timelineNu allemaal enge dingen
Ik vrees het jaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je ergens iets gruwelijks in je zoekgeschiedenis staan?
Ik heb daar een tijdje mee gewerkt ... met telecom providers in dit soort gebieden... vooral als er storingen waren ...quote:Op maandag 29 januari 2024 20:52 schreef pullup het volgende:
Dit is dan weer eerder grappig
[ twitter ]
Mooie puzzelquote:Op maandag 29 januari 2024 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje mee gewerkt ... met telecom providers in dit soort gebieden... vooral als er storingen waren ...
Bij ons zit alles onder de grond, behalve in de centrales was het vroeger een wirwar van draadjes... en sommige computerkasten van verschillende providers/bedrijven zijn/waren ook vaak een zooitjequote:
quote:
Gladgeschoren mannen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:03 schreef pullup het volgende:
Ze zijn met zijn vijvenWie zou er niet mee hebben mogen varen?
Ja maar ze hadden alle 5 een baardquote:
Zouden ze nu echt een jaar lang eerst die baarden hebben laten staan voordat ze dit nummer durfden te maken?quote:
Zou kunnenquote:
Waarom hebben ze een hert in hun paardenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:33 schreef pullup het volgende:
En zouden ze hun groepsnaam hebben bedacht naar hert product wat ze in die baarden vonden?
Paard gevuld met hert. Klinkt als een exotisch gerechtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze een hert in hun paarden
Beetje dit idee?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Paard gevuld met hert. Klinkt als een exotisch gerecht
Daar heb ik tenminste wat aanquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:28 schreef chufi het volgende:
@:pullup Lieke Klaver rent vanmiddag 400 m in een zaal in Ostrava ... vanaf 17 uur op o.a. de Ziggo (docu)
Ziet er op zich prima uitquote:
Mee eensquote:En ik zou die kinderen van school trappen, niets geleerd
Wat de fokquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dit doen we met mannen met bsaarden
En dit: https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-een-kip-pardonquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje dit idee?
En ik zou die kinderen van school trappen, niets geleerd
Sommige vrouwen zijn best dom?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
En dit: https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-een-kip-pardon
Zien die er van binnen zo uit?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:07 schreef pullup het volgende:
Geen panda maar wel mijn favo van de dag![]()
![]()
[ twitter ]
Kiwi's zijn cool zo te zien
Vond hem al een heel eind op weg, die croc is echt sloomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo te zien gaat die niet ver meer komen…
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond hem al een heel eind op weg, die croc is echt sloom
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Maar kijk hoe hij loopt. Ik denk dat zijn achterpoot eraf is, of niet meer bruikbaar. Dat is einde oefening.
Daar kan hij niet van levenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:30 schreef pullup het volgende:
Nou ja zo snel rennen die blaadjes sla nu ook weer niet, die kan hij nog wel hebben
Als die randmongool in het toestel zou zitten zou ik gewoon landenquote:
Niet de echte hequote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die randmongool in het toestel zou zitten zou ik gewoon landen
Betere vraag, zou jij zijn chip in je hoofd laten plaatsen?
En die echt plaatst dus chips in de hoofden van mensenquote:
Ik had het gelezen vanochtend.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die echt plaatst dus chips in de hoofden van mensen
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die echt plaatst dus chips in de hoofden van mensen
Nice, alhoewel die beste jaarprestatie niet zo indrukwekkend is denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:28 schreef chufi het volgende:
Lieke wint met overmacht met de beste wereld jaarprestatie en een meetingrecord
Ik gok een eiquote:
Dan gok jij fout,quote:
Is relatief idd.. vroeg in het seizoenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, alhoewel die beste jaarprestatie niet zo indrukwekkend is denk ik
Het gaat om het type!quote:
Ford wist ik nog net ja,quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gaat om het type!
Ik zal je op weg helpen.. het merk is Ford.
Ga nou film kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
Dune is echt slecht![]()
Waarom is Angela dood?![]()
Ik zie nu 22 Afrikanen over een veld rennen.quote:
Kan je dat niet beter zelf schrijven ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:36 schreef drakin het volgende:
Ik moet nog steeds het boek hebben waar mijn eigen verhaal in staat.
Ik heb het al geschreven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter zelf schrijven ?
En nu op zoek naar een uitgever?quote:
Nee, ik moet het boek nog aanschaffen. 1 van de verhalen erin is van mij.quote:
Ok klinkt goed jaquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik moet het boek nog aanschaffen. 1 van de verhalen erin is van mij.
Ik wil de verhalen van de andere auteurs nog lezen.
Dus ga ik dat boek maar eens aanschaffen.
Je hoort of het goed is. Ik zal het snel beginnen te lezen.quote:
Dat krijg je niet van de uitgever ?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:36 schreef drakin het volgende:
Ik moet nog steeds het boek hebben waar mijn eigen verhaal in staat.
Deze niet, het volgende boek waar ik aan meegewerkt heb wel.quote:
quote:
Echt welquote:
Nicequote:
Ik kan me herinneren dat ik dat heel veel vondquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:35 schreef engine het volgende:
Ik kom net een doos diskettes tegen en was nieuwsgierig hoeveel (of weinig) je daar op kon opslaan....1.44 mb
Doe maar sjiek, op de eerste floppy disk van 8 inch paste 79.75 kBquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:35 schreef engine het volgende:
Ik kom net een doos diskettes tegen en was nieuwsgierig hoeveel (of weinig) je daar op kon opslaan....1.44 mb
79.75 ook z'n mooi getalquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe maar sjiek, op de eerste floppy disk van 8 inch paste 79.75 kB
Luxequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:03 schreef pullup het volgende:
En ik heb ooit een PC gekocht met een enorme harddisk van 30 mb, hoefde je niet constant die floppy's te verwisselen.
Klopt,quote:
En dat je dan toch wel 5 van die dingen nodig had voor 1 game.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik dat heel veel vond
Die is ook vaag af en toequote:Op woensdag 31 januari 2024 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt,
Maar Domni wist wel precies waar het om ging
Engquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/titl(...)0_tt_8_nm_0_q_ghostb
Doe er wat tegen danquote:
Ik counter met een lieve wasbeerquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe er wat tegen dan
Er is wel iemand die je kan bellen
Die nieuwe denk ik welquote:
Stranger things nog niet gezien?quote:
Weet je wat je kanquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik counter met een lieve wasbeer
[ twitter ]
quote:
T is er 1 met kinderenquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 31 januari 2024 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die nieuwe denk ik wel
Dan is dit wel wat voor jouquote:
Ow nou dat kan ik dan wel aanquote:
Enger dan ghostbustersquote:
Leuke dingen welquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is dit wel wat voor jou
[ twitter ]
Die eerste Ghostbusters jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:44 schreef drakin het volgende:
Is dat de film die je gister bent gaan zien?
En die raad je nu aan, nee dankjequote:
Die eerste is best leuk, die tweede nietquote:
Blijft de bestequote:Op woensdag 31 januari 2024 11:50 schreef drakin het volgende:
Ik heb alleen de oorspronkelijke ooit gezien.
Nou,quote:
Al hadden ze die Nazi van al zijn geld beroofdquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou,
de rechter heeft een streep gezet door zijn winstuitkering. Die zou hij krijgen van Tesla.
1 van de andere aandeelhouders van het buiten proportioneel.
Nu krijgt hij dus GEEN 55 miljard
Voor mijn part vliegt hij de ruimte in met zijn raket en zijn chipszakquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n medelijden met Musk vandaag?
Wat dan? rechtszaak?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou,
de rechter heeft een streep gezet door zijn winstuitkering. Die zou hij krijgen van Tesla.
1 van de andere aandeelhouders van het buiten proportioneel.
Nu krijgt hij dus GEEN 55 miljard
Weet je wel hoe zielig,quote:
Geen medelijden meequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zielig,
nu is hij niet meer de rijkste man ter wereld hoor
Bezit vast ongeveer even veel als de hele staat Delawarequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zielig,
nu is hij niet meer de rijkste man ter wereld hoor
Als je Elon heet; 55 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vinden jullie een redelijke boete voor het rijden zonder rijbewijs?
Neuh, gewoon iemand in Belgie. Geen miljonair oid.quote:
Bijzondere verzachtende omstandigheden daargelatenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon iemand in Belgie. Geen miljonair oid.
Wat is dan een redelijke boete? Je mag naar boven afronden.
Dus 19 mln is wat overdreven denk je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijzondere verzachtende omstandigheden daargelaten
400 euro
Geen idee ook hoe ze dat zouden willen innen ooitquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 19 mln is wat overdreven denk je?
Gewoon alles pakken en verkopenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee ook hoe ze dat zouden willen innen ooit
Prima, dan verkopen we je organen etc ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
Zou je bij mij niet aan 19 miljoen komen
Mijn gedachten zijn voldoende waard, ik voldoe ze wel met ideeënquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, dan verkopen we je organen etc ook.
Betalen zal je
En anders verkoop je toch gewoon de boot ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn voldoende waard, ik voldoe ze wel met ideeën
Schiet ook niet echt op hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En anders verkoop je toch gewoon de boot ?
quote:
Heb je ook al gezien hoe ze dit in NL oplossen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed, geen haar op mijn hoofd die zou bedenken zonder rijbewijs te gaan crossen dus dit is puur hypothetisch
Jammer genoeg zijn mensen onder invloed van hard en/of soft drugs niet zo snuggerquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed, geen haar op mijn hoofd die zou bedenken zonder rijbewijs te gaan crossen dus dit is puur hypothetisch
Die rijden toch in de F1 etc?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn mensen onder invloed van hard en/of soft drugs niet zo snugger
Jazeker! Daarom krijgen die ook altijd drugstests om te controleren of ze wel helemaal vol gepompt zijn ermeequote:
Hoe weet je anders of ze hun quotum wel halenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Daarom krijgen die ook altijd drugstests om te controleren of ze wel helemaal vol gepompt zijn ermee
Precies, Brabanders moeten ook gewoon aan het werk gehouden wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je anders of ze hun quotum wel halen
Daar zijn toch stallen voorquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, Brabanders moeten ook gewoon aan het werk gehouden worden
Maar ze moeten ook nog alle spullen die door corona niet aan de man zijn gebracht opmakenquote:
Die zitten al vol met varkensquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, Brabanders moeten ook gewoon aan het werk gehouden worden
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo af en toe zouden we eigenlijk dit moeten doen met die Limbo's
[ afbeelding ]
Ik veroordeel niet, ik gun ook Brabanders een goed betalende baanquote:
Ons naar Florida verhuizen en dan van Florida een drijvend eiland makenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo af en toe zouden we eigenlijk dit moeten doen met die Limbo's
[ afbeelding ]
Dat aanhangsel verwijderen en afduwenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ons naar Florida verhuizen en dan van Florida een drijvend eiland maken
Dus jullie willen het gemiddelde IQ van heel NL zwaar omlaag halen en 95% van het BBP eruit trappenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat aanhangsel verwijderen en afduwen
Nou snap ik dat het moeilijk is, vanuit de rampstad alles bij te houden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat aanhangsel verwijderen en afduwen
Kijk, de nieuwste rage in de rampstadquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jullie willen het gemiddelde IQ van heel NL zwaar omlaag halen en 95% van het BBP eruit trappen![]()
Wij hebben heul geen palmenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, de nieuwste rage in de rampstad
Kijk, de nieuwste rage in de rampstadquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jullie willen het gemiddelde IQ van heel NL zwaar omlaag halen en 95% van het BBP eruit trappen![]()
Je knoeit weerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Je kijkt te weinig tekenfilms, daar zijn ze wel
Ben je nu weer quotes aan het slopenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Kwootverklootquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
De agent had een foutje gemaakt en de datum bij het bedrag ingevuld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 19 mln is wat overdreven denk je?
En nog gefeliciteerd btw.quote:De datum van de betekening van het vonnis van de politierechtbank (19-12-2023) werd door de gerechtsdeurwaarder per ongeluk ingevuld in het vakje van de gerechtskosten. Dus die 19-12 werd door het systeem gelezen als 19 miljoen.
Lekker dan dat berichtquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De agent had een foutje gemaakt en de datum bij het bedrag ingevuld.
[..]
En nog gefeliciteerd btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |