Bezit vast ongeveer even veel als de hele staat Delawarequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zielig,
nu is hij niet meer de rijkste man ter wereld hoor
Als je Elon heet; 55 miljoenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vinden jullie een redelijke boete voor het rijden zonder rijbewijs?
Neuh, gewoon iemand in Belgie. Geen miljonair oid.quote:
Bijzondere verzachtende omstandigheden daargelatenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon iemand in Belgie. Geen miljonair oid.
Wat is dan een redelijke boete? Je mag naar boven afronden.
Dus 19 mln is wat overdreven denk je?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijzondere verzachtende omstandigheden daargelaten
400 euro
Geen idee ook hoe ze dat zouden willen innen ooitquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus 19 mln is wat overdreven denk je?
Gewoon alles pakken en verkopenquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee ook hoe ze dat zouden willen innen ooit
Prima, dan verkopen we je organen etc ook.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:35 schreef pullup het volgende:
Zou je bij mij niet aan 19 miljoen komen
Mijn gedachten zijn voldoende waard, ik voldoe ze wel met ideeënquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, dan verkopen we je organen etc ook.
Betalen zal je
En anders verkoop je toch gewoon de boot ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn voldoende waard, ik voldoe ze wel met ideeën
Schiet ook niet echt op hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En anders verkoop je toch gewoon de boot ?
quote:
Heb je ook al gezien hoe ze dit in NL oplossen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed, geen haar op mijn hoofd die zou bedenken zonder rijbewijs te gaan crossen dus dit is puur hypothetisch
Jammer genoeg zijn mensen onder invloed van hard en/of soft drugs niet zo snuggerquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:44 schreef pullup het volgende:
Maar goed, geen haar op mijn hoofd die zou bedenken zonder rijbewijs te gaan crossen dus dit is puur hypothetisch
Die rijden toch in de F1 etc?quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn mensen onder invloed van hard en/of soft drugs niet zo snugger
Jazeker! Daarom krijgen die ook altijd drugstests om te controleren of ze wel helemaal vol gepompt zijn ermeequote:
Hoe weet je anders of ze hun quotum wel halenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker! Daarom krijgen die ook altijd drugstests om te controleren of ze wel helemaal vol gepompt zijn ermee
Precies, Brabanders moeten ook gewoon aan het werk gehouden wordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe weet je anders of ze hun quotum wel halen
Daar zijn toch stallen voorquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, Brabanders moeten ook gewoon aan het werk gehouden worden
Maar ze moeten ook nog alle spullen die door corona niet aan de man zijn gebracht opmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |