Nou ja anyways ik wist niet eens van het bestaan af ....quote:Op zondag 28 januari 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit toch nog wel redelijk verschil tussen
T is vrij nieuwquote:Op zondag 28 januari 2024 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja anyways ik wist niet eens van het bestaan af ....
Maar speelden er bekenden ? was me te kort en te vaag om dat te kunnen zienquote:Op zondag 28 januari 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vrij nieuw
Wordt ook gespeeld op ander kunstgras, niet meer water gesproeid.
NL-dames zitten in India, die spelen daar binnenkort.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar speelden er bekenden ? was me te kort en te vaag om dat te kunnen zien
Omdat jij al die dames van de NL competitie volgt zekerquote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NL-dames zitten in India, die spelen daar binnenkort.
Hier bij de 5's zaten speelsters die tegen het NL aanzitten of net niet goed genoeg zijn.
Ik ken een heel aantal dus wel
En ook wel omdat sommige een paar A-interlands hebbenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij al die dames van de NL competitie volgt zeker
Niets mis mee, zo krab ik ook altijd aan mijn armquote:
Beetje overrated inderdaad. Ik keek vroeger echt heel veel naar schaatsen, maar de laatste jaren kan het me niet meer zo boeien. Waar ik me ook aan kon ergeren is dat er dan een vrouwelijke en mannelijke deskundige aan tafel zaten en de man altijd veel meer aan het woord kwam. Dat vond ik in ieder geval bij Wennemars zo. Weet niet of het nu nog zo gaat. Alsof je als vrouwelijke deskundige niets over het mannelijke schaatsen kan zeggen ofzo, zo kwam het nogal eens over.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
En wat ik erg vervelend vind is dat we continu tegen die kop van Wennemars moeten aankijken
Behoorlijk jaquote:Op zondag 28 januari 2024 17:32 schreef pullup het volgende:
Even checken of er zo nog wat schaatsen is.
Vind dat die Nederlanders het wat ondermaats doen eigenlijk
Ze hebben in ieder geval dit weekeinde geen vrouw met een microfoon laten opdraven. Volgens mij wel nog af en toe Anette Gerritsen maar inderdaad die komt maar heel af en toe aan de bak.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Beetje overrated inderdaad. Ik keek vroeger echt heel veel naar schaatsen, maar de laatste jaren kan het me niet meer zo boeien. Waar ik me ook aan kon ergeren is dat er dan een vrouwelijke en mannelijke deskundige aan tafel zaten en de man altijd veel meer aan het woord kwam. Dat vond ik in ieder geval bij Wennemars zo. Weet niet of het nu nog zo gaat. Alsof je als vrouwelijke deskundige niets over het mannelijke schaatsen kan zeggen ofzo, zo kwam het nogal eens over.
Dat jaquote:Op zondag 28 januari 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behoorlijk ja![]()
Maar vind er tegenwoordig sowieso niet zo veel meer aan![]()
Vroeger keken we met zijn allen naar schaatsen
Ja eensquote:Op zondag 28 januari 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ja
Er is ook elk weekeinde wel wat gaande, nu echt veel minder touwen aan vast te knopen
Het gaat in Engeland ook lekker met de supportersquote:
Wat ik las leek erger dan wat ik zag ..quote:Op zondag 28 januari 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat in Engeland ook lekker met de supporters
https://www.ad.nl/buitenl(...)nvaardbaar~aa877cdf/
https://www.voetbalprimeu(...)-voor-supporter.html
Beetje mattenquote:Op zondag 28 januari 2024 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik las leek erger dan wat ik zag ..
Tokkies gonna tokquote:Op zondag 28 januari 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bah , onbegrijpelijk maar wel precies waarom ik zo'n hekel aan voetbal heb.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je glazen bolquote:
Daarom ben ik ook geen kip maar een badeendje, die zeggen kwaak.quote:
Daar ken ik haar vanquote:Op zondag 28 januari 2024 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jane Seymore speelde gewoon in Battlestar Galactica
Ken haar eigenlijk uit James Bondquote:Op maandag 29 januari 2024 00:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar ken ik haar van![]()
Aangezien Galactica een van de eerste series was die ik heb gezien.
🤔quote:
Crossen met die trekkersquote:Op maandag 29 januari 2024 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
🤔
Die boeren protesteren o.a. tegen belastingverhoging op diesel.
Weet je wat, we doen gewoon mee
Ik rijd geen dieselquote:
Ik wel en betaal me helemaal scheel aan wegenbelasting dus ik snap ze wel.quote:
Vervelendquote:Op maandag 29 januari 2024 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel en betaal me helemaal scheel aan wegenbelasting dus ik snap ze wel.
Beetje weinigquote:
OMGquote:Op maandag 29 januari 2024 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje weinig
Als compensatie wat mooie kunstjes
[ twitter ]
Ja dat dacht ik ookquote:
En dan staan ze nu allemaal vastquote:Op maandag 29 januari 2024 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel en betaal me helemaal scheel aan wegenbelasting dus ik snap ze wel.
Juist bij die eerste!quote:Op maandag 29 januari 2024 10:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookVooral bij die eerste
Wellicht met een neusje minderquote:
WTF is deze??quote:Op maandag 29 januari 2024 10:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sta je dan met je dure diesel te wachten
Stomme Belgische trekkerboeren die de diesel te duur vinden veroorzaken chaosquote:
Oh jeequote:Op maandag 29 januari 2024 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Stomme Belgische trekkerboeren die de diesel te duur vinden veroorzaken chaos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |