Ik zie nu pas dat dit in Engeland een keten is met meerdere restaurantsquote:Op maandag 29 januari 2024 20:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor een Itsu meet.
Hoeveel deeg had je wel niet?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ging ooit een keer een deeg maken en had 0,8 dL aangezien voor 0,8 L. Daar zat dus tien keer te veel water inIk heb nog geprobeerd dat recht te breien door meer meel toe te voegen aan het toch wel erg dunne deeg, maar bijna een kilo meel later leek het nog nergens naar. Toen maar opgegeven en opnieuw naar de supermarkt gegaan voor nieuwe ingrediënten
Tijd voor een Itsu meet in Engeland.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat dit in Engeland een keten is met meerdere restaurants
Ik zal de trein vast boeken!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor een Itsu meet in Engeland.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ging ooit een keer een deeg maken en had 0,8 dL aangezien voor 0,8 L. Daar zat dus tien keer te veel water inIk heb nog geprobeerd dat recht te breien door meer meel toe te voegen aan het toch wel erg dunne deeg, maar bijna een kilo meel later leek het nog nergens naar. Toen maar opgegeven en opnieuw naar de supermarkt gegaan voor nieuwe ingrediënten
Nou nou nou Bill, dat vinden we niet raar maar wel een beetje bijzonder.quote:
Dat moet tussen de 2,5 en 3 kilo geweest zijn toen ik het opgafquote:
Niet in een keer, beetje bij beetje! Je wil natuurlijk niet te veel toevoegen!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:20 schreef Em31 het volgende:
[..]vind het wel grappig dat je dan ook gewoon een kilo meel toevoegt
Dat zou bij mij bijna m'n volledige aanrecht bedekken.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat moet tussen de 2,5 en 3 kilo geweest zijn toen ik het opgaf
@Cyan9 dit gaat ze niet doen hoorquote:
Ik was dan wel weer zo snugger om een beslagkom te gebruikenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou bij mij bijna m'n volledige aanrecht bedekken.
Ze heeft me m'n ticket al gestuurd hoor.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
@:cyan9 dit gaat ze niet doen hoorvoordat jij nu al serieus op de website van de Eurostar zit the browsen.
Hoe krijg je 8 liter in een beslagkom?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was dan wel weer zo snugger om een beslagkom te gebruiken
Ik zou alsnog eerst even afwachten of ze zelf ook een ticket heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze heeft me m'n ticket al gestuurd hoor.
We zitten al in de trein hoor.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou alsnog eerst even afwachten of ze zelf ook een ticket heeft.
Ja waar heb je het over @Strani, Cyan en ik gaan al jaren samen op vakantie!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze heeft me m'n ticket al gestuurd hoor.
Noodles, pasta, rijst, croutons, groente, gebakken uitjes, alles kan in soep Strani!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook niet zo'n grote soep-eter. Soms is het wel oké maar ik zal er zelden echt trek in hebben. Het mist dan toch de substantie.
Ja maar dat kan ik allemaal ook eten zonder al dat warme waterquote:Op maandag 29 januari 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Noodles, pasta, rijst, croutons, groente, gebakken uitjes, alles kan in soep Strani!
Zelfs @Strani kan in de soep, dan krijg je pastramni-soep.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Noodles, pasta, rijst, croutons, groente, gebakken uitjes, alles kan in soep Strani!
Ik denk dat dit het probleem isquote:Op maandag 29 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik allemaal ook eten zonder al dat warme water
Straks gooit Straan nog rijstwafels in de soep.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen Usagiquote:Op maandag 29 januari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Straks gooit Straan nog rijstwafels in de soep.
Ga je ook mee naar de Itsu meet in Engeland? Gezien je naam kan je dat vast waarderen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beslagkom open, olifant eruit, deeg erin, beslagkom dichtquote:Op maandag 29 januari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe krijg je 8 liter in een beslagkom?
Ik denk dat het een kwestie van smaak isquote:
Ik heb vrijdag weer eens Koreaans gegeten en dat was lekker.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar de Itsu meet in Engeland? Gezien je naam kan je dat vast waarderen.
@:Em31 en ik zijn al onderweg.
Pastramni bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van smaak isEen kleine soep als voorgerecht vind ik dan wel weer lekker. Tomatensoep of groentensoep of zo. Maar daarna moet er iets op tafel komen waar ik m'n tanden een beetje in kan zetten.
Ik ben volgens mij nog nooit naar een Koreaans restaurant geweest. Volgens mij mis ik wat in m'n leven.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag weer eens Koreaans gegeten en dat was lekker.
Ik ga met jullie mee.
Je gelooft het vast niet maar ik heb denk ik al zeker een jaar geen rijstwafels meer opquote:Op maandag 29 januari 2024 20:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat vind je van orzo in soep?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Rijst in soep vind ik dan trouwens wel echt vrij goorOf beter, smakeloos en lastig te eten. Je kan het niet slurpen (heerlijk is dat, @:Arizona) en je kan het niet kauwen.
Weet ik nietquote:Op maandag 29 januari 2024 21:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat vind je van orzo in soep?
Gewoon samen op de lepel met de soep Strani, niet zo moeilijk doen!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Rijst in soep vind ik dan trouwens wel echt vrij goorOf beter, smakeloos en lastig te eten. Je kan het niet slurpen (heerlijk is dat, @:Arizona) en je kan het niet kauwen.
Inderdaad, soep eet je niet met een vork.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon samen op de lepel met de soep Strani, niet zo moeilijk doen!
Een boek over differentiaalvergelijkingen ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van smaak isEen kleine soep als voorgerecht vind ik dan wel weer lekker. Tomatensoep of groentensoep of zo. Maar daarna moet er iets op tafel komen waar ik m'n tanden een beetje in kan zetten.
Smakeloos is het juiste woord inderdaad. Al vind ik rijstepap erger.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
'quote:Op maandag 29 januari 2024 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nog nooit naar een Koreaans restaurant geweest. Volgens mij mis ik wat in m'n leven.
Inconceivable!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gelooft het vast niet maar ik heb denk ik al zeker een jaar geen rijstwafels meer op
Volgens mij heeft Assen geen Koreaans restaurant. Even op Groningen zoeken.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Het was voor mjj ook al 10 jaar geleden. Maar wel een aanrader.
Nu nog even zoeken naar iets dichterbij die aan bezorgen doen.
De oplossing voor alles:quote:Op maandag 29 januari 2024 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Smakeloos is het juiste woord inderdaad. Al vind ik rijstepap erger.
Maggi op de rijstepap lijkt me ook wel een unieke smaakbeleving.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
[ afbeelding ]
De uitvinder van Maggi zal 129 jaar terug niet gedacht hebben dat wij het er nu over hebben in combinatie met rijstepap.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
[ afbeelding ]
Ik ging in mijn vorige dorp regelmatig naar een Montenegrijns restaurant. Ook mooi.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Assen geen Koreaans restaurant. Even op Groningen zoeken.
quote:Op maandag 29 januari 2024 21:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maggi op de rijstepap lijkt me ook wel een unieke smaakbeleving.
Wie weet, misschien is het wat!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De uitvinder van Maggi zal 129 jaar terug niet gedacht hebben dat wij het er nu over hebben in combinatie met rijstepap.
Knez op repeat?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ging in mijn vorige dorp regelmatig naar een Montenegrijns restaurant. Ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |