Ik hoef echt niet mijn kop op tvquote:Op zondag 28 januari 2024 21:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die wel aardig kunnen bakken, of in elk geval het leuk vinden om te doen.
@:BillDauterive, @:Em31, @:ESF1Gamer, @:NailQueen, @:H_T
Nog niet de behoefte gehad om je aan te melden ?
Dat gaat weinig slaap worden. Onderhoudsmensen beginnen meestal heel vroeg.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb volgende onderhoud aan mijn huis dat een paar dagen gaat duren. Daar heb ik gelukkig vrij voor kunnen nemen. En niet heel onbelangrijk, in Sanremo week! Dat was niet eens zo gepland. Maar daardoor kan ik gewoon alle avonden mee overleven
Ze komen de volgende ochtend pas om 10.00 uur. Mooie tijdquote:Op maandag 29 januari 2024 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat weinig slaap worden. Onderhoudsmensen beginnen meestal heel vroeg.
Die gekke Spanjolen @Strani zorgen deze week er al voor dat we geen slaap hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb volgende onderhoud aan mijn huis dat een paar dagen gaat duren. Daar heb ik gelukkig vrij voor kunnen nemen. En niet heel onbelangrijk, in Sanremo week! Dat was niet eens zo gepland. Maar daardoor kan ik gewoon alle avonden mee overleven
Smaakt het wel? Dan keur ik het goed!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een poging gedaan miso soep te maken. Maar uh, het ging niet helemaal naar wens. Ik had veel te veel groente, dus besloot ik een enorme pan te maken, maar toen kreeg ik het niet meer goed op smaak. Met de noedels erbij werd het alleen maar erger, dus kon ik het alleen nog maar redden met een lading teriyaki saus. Ik denk niet dat de Japanners dit goedkeuren.
Hmmm, het is eigenlijk nog steeds een beetje flauw. Ik ben altijd nogal terughoudend met zout en peper toevoegen, maar ik denk dat ik er nu niet onderuit kom..quote:Op maandag 29 januari 2024 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Smaakt het wel? Dan keur ik het goed!
Misschien met wat sojasaus?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hmmm, het is eigenlijk nog steeds een beetje flauw. Ik ben altijd nogal terughoudend met zout en peper toevoegen, maar ik denk dat ik er nu niet onderuit kom..
Misschien invriezen? Anders ben je er straks helemaalquote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Het leukste is nog dat ik nu zo'n enorme pan soep heb gemaakt, dat ik hier bijna de hele week van kan eten.![]()
Zo begon ik dus ook, maar ik ben bang dat m'n creatie geen recht doet aan de smaak van miso. Dus hoe dat hoort te smaken weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef Em31 het volgende:
Ik had ook noodlesoep, deze met pindakaas en melk. Klonk eigenlijk een beetje vaag, maar was lekker.
https://farahjeats.com/recipe/easy-hearty-noodle-soup-15-minutes/
Miso heb ik volgens mij nog nooit gehadwel laatst een miso bouillon gekocht dus binnenkort eens proberen.
Voor de volgende keer:quote:Op maandag 29 januari 2024 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo begon ik dus ook, maar ik ben bang dat m'n creatie geen recht doet aan de smaak van miso. Dus hoe dat hoort te smaken weet ik nog steeds niet.
Die hebben ze volgens mij niet bij de Jumbo, ik had deze:quote:
Oh ik dacht je hebt echt met miso zelf een soep gemaakt, raar dat dit dan ook niet oké was.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij niet bij de Jumbo, ik had deze:
[ afbeelding ]
En ik denk dat ik de pan laat afkoelen, en dan in de koelkast schuif. Dan kan ik het morgen weer opwarmen en wat dan overblijft gaat weg. Qua smaak is het gewoon niet helemaal gelukt.
Dan overschat je mijn kookkunsten behoorlijk. Maar wat ik zei, ik denk dat ik scheef ben gegaan met de verhoudingen. En mijn reddingspogingen om het op smaak te krijgen zal niet hebben geholpen met de authentieke miso smaak.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht je hebt echt met miso zelf een soep gemaakt, raar dat dit dan ook niet oké was.
Of misschien is het gewoon niet lekker
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:11 schreef Cyan9 het volgende:
Wacht, wat! @:Em31, ken jij deze?
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt het tijd voor een Itsu meet.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]Wow nee
zou ik wel willen proberen hahaa
De dumplings uit de vriezer van dit merk zijn ook lekker!
Ik ging ooit een keer een deeg maken en had 0,8 dL aangezien voor 0,8 L. Daar zat dus tien keer te veel water inquote:Op maandag 29 januari 2024 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan overschat je mijn kookkunsten behoorlijk. Maar wat ik zei, ik denk dat ik scheef ben gegaan met de verhoudingen. En mijn reddingspogingen om het op smaak te krijgen zal niet hebben geholpen met de authentieke miso smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |