Tsjechiė is toch met Van Nistelrooij die gefrustreerd een flesje wegtrapte?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik ging er al vanuit dat je die wedstrijd bedoelde maar ik kan het me serieus niet herinneren
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja ik ging er al vanuit dat je die wedstrijd bedoelde maar ik kan het me serieus niet herinneren
Ja maar ook wel erg. Van de laatste EK's weet ik nog maar heel weinig terwijl ik van een EK92 of WK94 nog precies weet welke landen in alle poules zaten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat doe je goedIk ben een beetje jaloers.
Zweden, Denemarken, Frankrijk, Engeland enquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ook wel erg. Van de laatste EK's weet ik nog maar heel weinig terwijl ik van een EK92 of WK94 nog precies weet welke landen in alle poules zaten.
Preciesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Denemarken, Frankrijk, Engeland en
Nederland, Duitsland, Schotland, GOS
Stop de tijd.
Nou ja, absurd. Frankrijk en Engeland waren er op het WK 1994 niet eens bijquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Met vooral in Groep A een vrij absurde situatie dat Zweden als groepswinnaar doorging en latere kampioen Denemarken als tweede.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, absurd. Frankrijk en Engeland waren er op het WK 1994 niet eens bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze zich daar een beetje aan houden is het wel te doenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de gids tot 0:30, dus dat valt dan wel weer mee.
Ja, zeker/ Ik ben al lid van de Discord daarvan en volg de ontwikkeling van het spel Ben erg benieuwd. Maar ik vrees dat ik een nieuwe laptop nodig heb om het te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:20 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Manor Lords lijkt me ook wel wat voor jou, of niet? Komt eind april uit.
Misschien komt het ergens op de cloud beschikbaar? PC Game Pass heeft 'm sowieso vanaf dag 1 dus weet niet of die ook meteen in de cloud komt daar. Anders misschien GeForce Now (beter als het een Steam Workshop krijgt).quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zeker/ Ik ben al lid van de Discord daarvan en volg de ontwikkeling van het spel Ben erg benieuwd. Maar ik vrees dat ik een nieuwe laptop nodig heb om het te kunnen spelen.
Het komt sowieso op Steam beschikbaar. Daar heb ik ook de alpha op gespeeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien komt het ergens op de cloud beschikbaar? PC Game Pass heeft 'm sowieso vanaf dag 1 dus weet niet of die ook meteen in de cloud komt daar. Anders misschien GeForce Now (beter als het een Steam Workshop krijgt).
En hoe was die?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het komt sowieso op Steam beschikbaar. Daar heb ik ook de alpha op gespeeld.
Het was wel leuk, maar er was nog maar weinig beschikbaar. Geen veldslagen of zo. Enkel een map daarop je wat huisjes kon maken en de eerste andere gebouwen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe was die?
Ja, de vraag is voor mij dan ook meer of 'ie ook op GeForce Now komt (via Steam).
Ah oké. En grafisch wel mooi?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar er was nog maar weinig beschikbaar. Geen veldslagen of zo. Enkel een map daarop je wat huisjes kon maken en de eerste andere gebouwen.
Ja, het zag er erg mooi uit. Daarom vrees ik ook dat mijn pc dat niet gaat trekken. Misschien in het begin wel, omdat je dan nog maar een gehucht hebt.quote:
ALWEER STAMPPOT!quote:
DIT IS TOCH GEEN STAMPPOTquote:
Ik had boerenkoolstamppot!quote:
Maar dan ligt @Luctor.et.Emergo al op bedquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja 22:50 al, wordt haasten met het avondeten!
Ja, dat is veel te laat voor mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan ligt @:Luctor.et.Emergo al op bed
Ikzelf niet tenzij ze me stiekem gefilmd hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
@:strani nu (mogelijk) op TV, begrijp ik?
Ik wilde net zeggen dat die mevrouw me een zweefteef lijkt, maar ik hou me inquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ikzelf niet tenzij ze me stiekem gefilmd hebben
Maar ik realiseer me nu dat ik het koppel ook gewoon kenIk heb wel eens bij gemeenschappelijke vrienden met ze aan tafel gezeten.
Ik had nog niet echt een mening over haar, behalve dat ze wel aardig is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat die mevrouw me een zweefteef lijkt, maar ik hou me in
@Redefine en ik schrijven vast met potlood de bestemming voor onze zomervakantie op.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog niet echt een mening over haar, behalve dat ze wel aardig is.
Vaginale stoombaden zijn ook niet echt mijn ding nee
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine en ik schrijven vast met potlood de bestemming voor onze zomervakantie op.
Oh ja, tijd om te gaan kijken!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
@:strani nu (mogelijk) op TV, begrijp ik?
Je hoeft niet in de derde persoon over jezelf te spreken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
Maar die vrouw heeft voor zover ik weet ook al gewoon hier gewoond in het verleden. Ze heeft ook nog een ex hier rondlopen.
Oh daar wordt de ex al genoemdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de derde persoon over jezelf te spreken.
Het Spaanse spionnenlegerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar wordt de ex al genoemdYou heard it from me first.
Z'n longen zijn verpest door de salie-stoomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Die man is al buiten adem voor ze begonnen zijn.
Ik geloof dat zij zelf iets verder van het strand wonen maar de meeste praktische zaken regelen ze waarschijnlijk hier.quote:
We worden geneptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
Maar die vrouw heeft voor zover ik weet ook al gewoon hier gewoond in het verleden. Ze heeft ook nog een ex hier rondlopen.
Ik ben nog bij een blaag die een halve chocoladereep kreegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha dat valt nu nog mee maar ik denk dat jullie straks méér genept gaan worden
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Beperkt klusbudget => eerst maar eens de kasten behangen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Beperkt klusbudget => eerst maar eens de kasten behangen.
Zal Strani wel zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
Die notaris had nota bene een Nederlandse vlag op de gevel
Ja, maar dat gaat elke aflevering zo hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik zal vast vertellen: Als we straks 'de eerste gasten' zien dan zijn het waarschijnlijk mensen die hier gewoon wonen. Ik ben namelijk bevriend met die mensen en die zijn gevraagd om te doen alsof ze hier voor het eerst waren.
Kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat elke aflevering zo hoor
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Keukenverkoper, maar spreekt geen Spaans?
Kan op zich, als ze haar op de buitenlandse klanten afsturen. Ik zie dat dit bedrijfje in La Nścia ligt waar ook veel buitenlanders wonen, ondanks dat het iets meer in het binnenland ligt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Keukenverkoper, maar spreekt geen Spaans?
Publiek geheim toch dat al die 'reality' programma's van begin tot eind gescript zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik zal vast vertellen: Als we straks 'de eerste gasten' zien dan zijn het waarschijnlijk mensen die hier gewoon wonen. Ik ben namelijk bevriend met die mensen en die zijn gevraagd om te doen alsof ze hier voor het eerst waren.
Welk project zit je aan te denken? Bed & breakfast, nudistencamping of toch wat anders?quote:
En terecht denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die ene had zoiets van, 'oh god, waar ben ik nu weer beland'
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht denk ik
Hollandse club ben ik ook nog nooit geweest.
Ja ik had ook niet direct iets van 'jee hier wil ik graag slapen'.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:11 schreef H_T het volgende:
Knap ook dat de gloednieuwe gastenkamer er alsnog ruim 40 jaar oud uit ziet
Eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Wel mooi, maar ik had liever een zwembad gehad
Ze doen ook iets niet helemaal goed denk ik want dit is inderdaad wel gewoon een gebied voor citroen en sinaasappels en zoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iets te weinig water voor de plantjes.
Dat moet je toch ook niet willen, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:17 schreef Strani het volgende:
Oh man ik hoop voor ze dat het lukt uiteindelijk want met geld van familie en vrienden je droom realiseren is wel enorm riskant.
Miranda? of die andere?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
En die vrouw met het blonde krulhaar en de tattoos zit ik regelmatig mee op het terras.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
Ah ja dit is de wandeling naar de vuurtoren. Die wandeling begint vrij letterlijk naast mijn gebouw.
Die andere geloof ik dat het was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net niet geloof ik!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dus jouw huis was in beeld?
Het zou me erg verbazen als dat zo wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat Strani hier ook tussen?
Jij mocht niet bij de opening zijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als dat zo was
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mocht niet bij de opening zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |