Ik ben nog bij een blaag die een halve chocoladereep kreegquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha dat valt nu nog mee maar ik denk dat jullie straks méér genept gaan worden
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Beperkt klusbudget => eerst maar eens de kasten behangen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Beperkt klusbudget => eerst maar eens de kasten behangen.
Zal Strani wel zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
Die notaris had nota bene een Nederlandse vlag op de gevel
Ja, maar dat gaat elke aflevering zo hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik zal vast vertellen: Als we straks 'de eerste gasten' zien dan zijn het waarschijnlijk mensen die hier gewoon wonen. Ik ben namelijk bevriend met die mensen en die zijn gevraagd om te doen alsof ze hier voor het eerst waren.
Kloptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat elke aflevering zo hoor
Is dat nodig dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Keukenverkoper, maar spreekt geen Spaans?
Kan op zich, als ze haar op de buitenlandse klanten afsturen. Ik zie dat dit bedrijfje in La Núcia ligt waar ook veel buitenlanders wonen, ondanks dat het iets meer in het binnenland ligt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Keukenverkoper, maar spreekt geen Spaans?
Publiek geheim toch dat al die 'reality' programma's van begin tot eind gescript zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik zal vast vertellen: Als we straks 'de eerste gasten' zien dan zijn het waarschijnlijk mensen die hier gewoon wonen. Ik ben namelijk bevriend met die mensen en die zijn gevraagd om te doen alsof ze hier voor het eerst waren.
Welk project zit je aan te denken? Bed & breakfast, nudistencamping of toch wat anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |