Ja, dat is veel te laat voor mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar dan ligt @:Luctor.et.Emergo al op bed
Ikzelf niet tenzij ze me stiekem gefilmd hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
@:strani nu (mogelijk) op TV, begrijp ik?
Ik wilde net zeggen dat die mevrouw me een zweefteef lijkt, maar ik hou me inquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ikzelf niet tenzij ze me stiekem gefilmd hebben
Maar ik realiseer me nu dat ik het koppel ook gewoon kenIk heb wel eens bij gemeenschappelijke vrienden met ze aan tafel gezeten.
Ik had nog niet echt een mening over haar, behalve dat ze wel aardig is.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat die mevrouw me een zweefteef lijkt, maar ik hou me in
@Redefine en ik schrijven vast met potlood de bestemming voor onze zomervakantie op.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog niet echt een mening over haar, behalve dat ze wel aardig is.
Vaginale stoombaden zijn ook niet echt mijn ding nee
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine en ik schrijven vast met potlood de bestemming voor onze zomervakantie op.
Oh ja, tijd om te gaan kijken!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
@:strani nu (mogelijk) op TV, begrijp ik?
Je hoeft niet in de derde persoon over jezelf te spreken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
Maar die vrouw heeft voor zover ik weet ook al gewoon hier gewoond in het verleden. Ze heeft ook nog een ex hier rondlopen.
Oh daar wordt de ex al genoemdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hoeft niet in de derde persoon over jezelf te spreken.
Het Spaanse spionnenlegerquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh daar wordt de ex al genoemdYou heard it from me first.
Z'n longen zijn verpest door de salie-stoomquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Die man is al buiten adem voor ze begonnen zijn.
Ik geloof dat zij zelf iets verder van het strand wonen maar de meeste praktische zaken regelen ze waarschijnlijk hier.quote:
We worden geneptquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
Maar die vrouw heeft voor zover ik weet ook al gewoon hier gewoond in het verleden. Ze heeft ook nog een ex hier rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |