Tot nuquote:Op zondag 11 februari 2024 13:48 schreef Faraday01 het volgende:
Benieuwd hoe lang Brand het wiel kan houden
Normaal gesproken heeft hij hier ook naar toegewerkt, terwijl bij de rest het beste er al vanaf is dit seizoen. Maar zolang eruit en rond plek 40-45 starten... zal allemaal nog niet zo mee vallen.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Winnen moet kunnen in dit veld, al zou het na zo'n lange time-out wel enorm straf zijn natuurlijk.
Andersom, het was Paul, maar dat zegt hij wel vaker als hij bedoelt dat is zeker zo. Klonk wel een beetje lullig inderdaad.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zei Natte Wind nou "Het zal wel" op uitspraak van Herygers dat het fijn is dat ze ook BK voor G-sporten hebben georganiseerd?
Had wel een rondje langer gekund ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 2 rondjes jeetje, wat een korte cross
Vind het wel genoeg. Heel erg spannend was het nu ook weer niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 2 rondjes jeetje, wat een korte cross
Nochtans blijft hij in de buurtquote:Op zondag 11 februari 2024 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwenhuis zakt weer weg. Die is wel klaar met het seizoen. Foutjes maak je ook door vermoeidheid
Hij komt wel knap terug ja. Mag ook wel tov Wyseure en Vandeputte op zich.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nochtans blijft hij in de buurt
Edit: nu al weer aangesloten
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Szura het volgende:
WIN: Genieten van de terugkeer van Toon Aerts in het veld? Win een duoticket voor Sint-Niklaas of Brussel
Kritiek op de UCI jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:04 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoeveel kritiek er in het commentaarhok zal zijn
Ik hoop dat hij wint. Niet omdat ik in het bijzonder sympathie voor Toon heb maar alleen omdat we een interview krijgen waar we mee voort kunnen tot volgende winter. Sporza in het kwadraat tot de macht oneindig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:12 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat hij 6 keer lek rijdt. Altijd tegen Toon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |