SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
@:Zodeju als je een andere TT wilt
Roep maarKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Roep maarBijvoorbeeld: "Ik ben gek op 301"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
ja dat gevoel van haar ging weer naar beneden van tom want oh ze krijgt aandacht van hemquote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ariana: het is in de tuin, ik geloof jouw gevoel, maar op dit moment is mijn gevoel even anders, je zit daar ook een deur, daar komt het gevaar straks uit, er zou een alarm afgaan, maar is nog niet afgegaan, we gaan het zien, dat er een clown uit komt, maar ben zo benieuwd of dat er geld vanaf gaat,
Roep maarPrima zo....ik moet beter opletten gebeurt nu te vaak.....dank je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niks Zodeju, we zijner voor elkaarquote:Op zondag 28 januari 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Prima zo....ik moet beter opletten gebeurt nu te vaak.....dank je wel.
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: "Ik ben gek op 301"![]()
quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef BB-King het volgende:
Er bloeit iets moois tussen Dilano en Jimmy.
Is Jessie niet. Maar hij lijkt er wel op. Ashley is niet weggeweest. Maar dat heeft BB wel aan de bewoners verteld. Ze zitten in de spiegelkamer. Wat nu een kasteel is.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat bdoel ik tochhhhhhhhhhhh
is de onpesslich ashley terug
in huis?
Tijd om de duo's te veranderen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef BB-King het volgende:
Er bloeit iets moois tussen Dilano en Jimmy.
Wat voor zakje??quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
zakjestream bedoel ik wanneer
ASHLEY WAT IN DE ZAKJE legt
Wat legt zij daar neer dan?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
zakjestream bedoel ik wanneer
ASHLEY WAT IN DE ZAKJE legt
Ik luister liever hier naar dan Ariana gesprekkenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is ook BB .. gewoon mooie gesprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |